ران پل هشدار می‌دهد که دولت همچنان می‌تواند بیت‌کوین را ممنوع کند – می‌گوید او تحت تأثیر تاریخ “بسیار” قرار گرفته است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] ران پل، نماینده سابق کنگره آمریکا می گوید که هنوز معتقد است که دولت می تواند بیت کوین را غیرقانونی کند، عمدتاً به این دلیل که او “تأثیر زیادی از تاریخ و تاریخ طلا دارد”. علی‌رغم هشدار او، پل تاکید کرد که رمزارزها «به وضوح باید مجاز باشند». ران پل از بیت کوین به

کد خبر : 181102
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
ران پل هشدار می‌دهد که دولت همچنان می‌تواند بیت‌کوین را ممنوع کند – می‌گوید او تحت تأثیر تاریخ “بسیار” قرار گرفته است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

ران پل، نماینده سابق کنگره آمریکا می گوید که هنوز معتقد است که دولت می تواند بیت کوین را غیرقانونی کند، عمدتاً به این دلیل که او “تأثیر زیادی از تاریخ و تاریخ طلا دارد”. علی‌رغم هشدار او، پل تاکید کرد که رمزارزها «به وضوح باید مجاز باشند».

ران پل از بیت کوین به عنوان علاقه به افزایش کریپتو بحث می کند

نامزد سابق ریاست جمهوری، ران پل، در مصاحبه با میشل ماکوری، خبرنگار کیتکو، در مورد آینده بیت کوین و تأثیر اقتصادی جنگ روسیه و اوکراین صحبت کرد.

پل نویسنده، پزشک و سیاستمدار بازنشسته آمریکایی است. نماینده سابق تگزاس، گزارش ران پل آزادی را در سال 2015 راه اندازی کرد تا “نظرات و تحلیل های تحریک آمیز را در مورد مسائل مهمی که بر زندگی و امور مالی ما تأثیر می گذارد” ارائه دهد، جزئیات وب سایت آن.

نماینده سابق کنگره بارها هشدار داده است که دولت می تواند بیت کوین را سرکوب کند. “نگرانی من این است که دولت ها طی قرن ها بسیار مشتاق کنترل پول بوده اند. باور کنید، آنها کنترل پول را رها نمی کنند.

با این حال، اخیراً با حمایت سرمایه‌گذاران نهادی بیشتر از اکوسیستم، علاقه به بیت کوین افزایش یافته است. این هفته، دولت اوکراین یک چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال پس از تهاجم روسیه ایجاد کرد. همچنین یک وب سایت رسمی اهدای کریپتو راه اندازی کرد. علاوه بر این، BTC در حال حاضر مناقصه قانونی در السالوادور است.

از پل پرسیده شد که آیا هنوز معتقد است بیت کوین در خطر ممنوعیت یا غیرقانونی شدن کامل است؟ او جواب داد:

بله، این کار را می‌کنم، عمدتاً به این دلیل که بسیار تحت تأثیر تاریخ، تاریخ طلا، و علاقه‌ام به مطالعه پول و برخی از اصولی که اقتصاد اتریشی درباره ماهیت پول می‌آموزد، هستم.

با این حال، پولس تأکید کرد:

اما این من را از بحث در مورد کسانی که در مورد کریپتو می‌دانند، که بهتر از من آن را می‌فهمند، منصرف نمی‌کند که به وضوح باید مجاز باشد. اما بسیاری از مردم آن را درک نمی کنند، بنابراین من باید محتاط باشم.

او در ادامه به اشتراک گذاشت: “من سعی کرده ام بفهمم که هست [bitcoin] بیشتر شبیه یک سهام یا اوراق قرضه یا یک کالای دارایی سخت است. در حال حاضر، من می گویم، با نگاهی به آمارهای مختلف، به نظر می رسد که قیمت سهام را ردیابی می کند.

در ژوئن سال گذشته، نماینده سابق کنگره گفت که می‌خواهد بیت‌کوین کاملا قانونی شود تا با دلار آمریکا رقابت کند و مردم تصمیم بگیرند. هدف من قانونی کردن مسابقات است و مردم آن را حل خواهند کرد. آزادی انتخاب مشکل را حل خواهد کرد.»

برچسب ها در این داستان

ممنوعیت بیت کوین، ممنوعیت کریپتو، ارز دیجیتال باند، مقررات ارزهای دیجیتال، چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال، بیت کوین غیرقانونی، کریپتو غیرقانونی، ارز دیجیتال یاغی، ران پل، روسیه جنگ اوکراین، دولت اوکراین

نظر شما در مورد نظرات ران پل چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.