ران پل اصرار دارد که “فروپاشی” اقتصاد ایالات متحده رخ خواهد داد، نماینده سابق کنگره می گوید انحلال “کاملا ضروری است” – اقتصاد بیت کوین نیوز

اخیراً نویسنده، اقتصاددان و سیاستمدار بازنشسته آمریکایی، ران پل، در طی مصاحبه ای درباره تنش های فزاینده بین چین و تایوان صحبت کرد و در مورد اقتصاد ایالات متحده نیز صحبت کرد. پل اصرار دارد که “فروپاشی” اقتصاد ایالات متحده خواهد آمد، و او همچنین تاکید کرد که “بدهی باید نقد شود.” ران پل انجیلیست

کد خبر : 242660
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
ران پل اصرار دارد که “فروپاشی” اقتصاد ایالات متحده رخ خواهد داد، نماینده سابق کنگره می گوید انحلال “کاملا ضروری است” – اقتصاد بیت کوین نیوز


اخیراً نویسنده، اقتصاددان و سیاستمدار بازنشسته آمریکایی، ران پل، در طی مصاحبه ای درباره تنش های فزاینده بین چین و تایوان صحبت کرد و در مورد اقتصاد ایالات متحده نیز صحبت کرد. پل اصرار دارد که “فروپاشی” اقتصاد ایالات متحده خواهد آمد، و او همچنین تاکید کرد که “بدهی باید نقد شود.”

ران پل انجیلیست «پایان دادن به فدرال‌رزرو» می‌گوید «دنیای واقعی نمی‌تواند با دروغ کار کند»

نامزد سابق ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2008، ران پل، معتقد است که دولت آمریکا از کنترل خارج شده است. پل به دلیل موضع خود در قبال دولت محدود، اقتصاد اتریش، پول سالم و عقاید ضد جنگ شناخته شده است. سه روز پیش، نماینده سابق ایالات متحده از تگزاس توضیح داد که جو بایدن، رئیس جمهور فعلی و دولت او از واقعیت فاصله گرفته اند.

هر روز که می گذرد، دولت بایدن بیشتر پیش می رود [and] دورتر از واقعیت»، پل توضیح داد در یک توییت «سیاستمداران به خاطر تمرین فریب بدنام هستند، اما وقتی دروغ ثابت می‌شود، حتی «اثربخشی» خود را از دست می‌دهد. واقعیت [and] کسانی که آن را به زبان می آورند، نفسی تازه می شوند. واقعیت‌های دردناک اقتصادی مخارج دولت و تورم فدرال رزرو به هر آمریکایی خیره شده است. پل انتقادی است طوفان توییت ادامه داد:

با این حال، بارها به ما گفته می شود که نه [to] به چشمان دروغگوی ما اعتماد کنید – “رکودی وجود ندارد”، “تورم 0٪ بود” [and] به دنبال آن، صورت‌حساب‌های مخارج دولت حتی بی‌مورد نیز بیشتر می‌شود. دنیای واقعی واشنگتن دی سی نیست. دنیای واقعی نمی تواند با دروغ کار کند.

وکیل ساند پول اصرار دارد که “بدهی باید تسویه شود”

چند روز قبل از این اظهارات، نماینده سابق کنگره در مورد سفر نانسی پلوسی به تایوان و تنش بین چین و تایوان صحبت کرد. این مصاحبه با دیوید لین، مجری و تهیه کننده کیتکو نیوز انجام شد.

ران پل اصرار دارد که
پل در طول مصاحبه خود با کیتکو نیوز هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده شاهد یک فروپاشی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

پل همچنین درباره اقتصاد ایالات متحده صحبت کرد و دیدگاهی مشابه با پیتر شیف داشت که در همان روز با گوینده کیتکو نیوز در مورد سقوط دلار آمریکا صحبت کرد. در طول گفتگو، پل از قانون کاهش تورم انتقاد کرد و او معتقد نیست که این لایحه کاری انجام دهد.

“تنها راه [the federal] پاول به لین گفت: بدهی‌ها نقد می‌شوند، که در طی یک دوره زمانی کاملاً ضروری است تا بازار دوباره کار کند … توسط تورم است. فروپاشی فرا خواهد رسید… بدهی باید تسویه شود. ترجیح من این است [for the U.S. government] برای ترک مخارج بودجه را متعادل کنید. دیگر بدهی انباشته نکنید. اما از نظر سیاسی، با صرف زمان کمی در واشنگتن، این اتفاق نخواهد افتاد.» پل افزود:

من در مورد فروپاشی اجتناب ناپذیر اقتصاد صحبت می کنم، زیرا ما قادر به پرداخت آن نخواهیم بود و این می تواند به سرعت رخ دهد. بدهی وجود دارد، و ما قرار نیست آن را به صورت عادی، شرافتمندانه و اخلاقی پرداخت کنیم. ما تا زمانی که بازار پیروز شود به کار خود ادامه می دهیم – باید یک پیش فرض وجود داشته باشد، و نکول از پرداخت صورت حساب ها با پول چاپ شده ناشی می شود.

پل معتقد است که او راه حل را می داند اما “از نظر سیاسی، هیچ کس اجازه نمی دهد”

علاوه بر شیف، پل به تعدادی از سرمایه‌گذاران، تحلیلگران و اقتصاددانان می‌پیوندد که انتظار نابودی و تاریکی برای اقتصاد ایالات متحده دارند. بیل آکمن، سرمایه گذار میلیاردر معتقد است که اگر فدرال رزرو به افزایش شدید نرخ بهره خود ادامه ندهد، بازار سهام می تواند سقوط کند و یک فروپاشی اقتصادی را تسریع کند. رابرت کیوساکی پدر پولدار پدر فقیر بارها هشدار داده است که افزایش تورم می تواند منجر به “رکود بزرگتر” شود. سومین میلیاردر ثروتمند مکزیک، ریکاردو سالیناس پلیگو، اخیرا توضیح داد که ایالات متحده ممکن است تورم شدیدی را تجربه کند. علاوه بر این، مردم بر این باورند که روسیه، چین و کشورهای بریکس هژمونی دلار آمریکا را هدف قرار داده اند، زیرا این پنج کشور قصد دارند یک ارز ذخیره بین المللی جدید ایجاد کنند.

پل گفت که نمی‌داند سقوط اقتصادی چه زمانی اتفاق می‌افتد و خاطرنشان کرد: «ما نمی‌دانیم رویداد شتاب‌دهنده چه خواهد بود». اگرچه، نماینده سابق کنگره گفت، “این تازه شروع شده است.” پل در طول مصاحبه تاکید کرد: «در حال حاضر با طبقه متوسط ​​و فقیر، فقرا در خیابان‌ها آمده‌اند و طبقه متوسط ​​نمی‌توانند صورت‌حساب‌های خود را بپردازند». وی در پایان مصاحبه خاطرنشان کرد که راه حلی وجود دارد و بوروکرات های آمریکایی باید کاملاً برعکس امروز عمل کنند. پل در ادامه اظهار داشت:

از نظر سیاسی، هیچ کس اجازه نخواهد داد… کاری که آنها باید انجام دهند این است که از خرج کردن پول دست بکشند، تمام نیروهای ما را به خانه برگردانند، از دولت رفاه دست بکشند، و ما را به جمهوری تبدیل کنند.

برچسب ها در این داستان

بیل آکمن، کشورهای بریکس، بودجه، چین، دیوید لین، اقتصاد، اقتصاد، تورم، قانون کاهش تورم، مصاحبه، کیتکو، کیتکو نیوز، نانسی پلوسی، پیتر شیف، ریکاردو سالیناس پلیگو، رابرت کیوساکی، ران پل، تایوان، دلار آمریکا ، اقتصاد ایالات متحده، سقوط اقتصاد ایالات متحده، واشنگتن

نظر شما در مورد دیدگاه ران پل در مورد اقتصاد ایالات متحده چیست و چگونه او معتقد است که فروپاشی اجتناب ناپذیر است؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.