ران دیسانتیس متعهد شد که CBDC، “سیاست بیدار شده” و “نظارت مالی” را در فلوریدا ممنوع کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، روز سه‌شنبه در جریان بازدید از جکسون‌ویل، درخواست خود را برای ممنوعیت ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDCs) تکرار کرد. مارس گذشته، DeSantis قوانینی را برای ممنوعیت CBDC در فلوریدا تحت فشار قرار داد. در رویداد روز سه‌شنبه به نام «حکومت قوانین، نه سیاست بیدار»، او اظهار داشت که اگر فدرال

کد خبر : 354334
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
ران دیسانتیس متعهد شد که CBDC، “سیاست بیدار شده” و “نظارت مالی” را در فلوریدا ممنوع کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، روز سه‌شنبه در جریان بازدید از جکسون‌ویل، درخواست خود را برای ممنوعیت ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDCs) تکرار کرد. مارس گذشته، DeSantis قوانینی را برای ممنوعیت CBDC در فلوریدا تحت فشار قرار داد. در رویداد روز سه‌شنبه به نام «حکومت قوانین، نه سیاست بیدار»، او اظهار داشت که اگر فدرال رزرو یا خزانه‌داری آمریکا یک CBDC را تدوین کنند، ایالت او «ممنوعیت» علیه آن خواهد داشت.

دیسانتیس از “سیاست بیدار شده” انتقاد می کند و اصرار دارد که “آنها رمزگذاری را دوست ندارند زیرا نمی توانند رمزگذاری را کنترل کنند”

در 2 مه 2023، فرماندار جمهوریخواه فلوریدا، ران دیسانتیس، در جریان بازدید از جکسونویل در 2 مه 2023، در مورد سیاست اقتصادی ایالت صحبت کرد. او لایحه ای را با هدف مبارزه با استانداردهای حکومت اجتماعی زیست محیطی (ESG) دولت ایالات متحده امضا کرد و اظهار داشت که او می خواست از فلوریدیان در برابر ESG محافظت کند. این لایحه استفاده از بودجه ایالتی فلوریدا برای استانداردها و سرمایه گذاری های ESG را ممنوع می کند.

دیسانتیس گفت: “ما خطرات را با این دستور کار تشخیص می دهیم.” «این دستور کار شما نیست. این دستور کار یک آمریکایی معمولی فلوریدی نیست. این یک دستور کار تحمیلی نخبگان است.» علاوه بر انتقاد از استانداردهای ESG، DeSantis همچنین علیه ایده های ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) دولت فدرال صحبت کرد. او از ارزهای دیجیتالی که با CBDC مرتبط نیستند، حمایت کرد.

دیسانتیس گفت: «من فکر می‌کنم خطر ارز دیجیتال این است که، یکی، آنها می‌خواهند آن را تنها ارز کنند، می‌خواهند از شر کریپتو خلاص شوند. «آنها رمزنگاری را دوست ندارند زیرا نمی توانند کریپتو را کنترل کنند. بنابراین آنها می خواهند همه چیز را در یک ارز دیجیتال بانک مرکزی قرار دهند.”

DeSantis دیدگاه چندین مقام جمهوری خواه را که از ایده ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) انتقاد کرده اند، به اشتراک می گذارد. تام ایمر، نماینده کنگره مینه سوتا، قانون ایالتی ضد نظارت بر ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را معرفی کرد، در حالی که تد کروز، سناتور تگزاس، قانونی را علیه دولت در حال توسعه CBDC ایجاد کرده است. مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا نیز علیه CBDC ها صحبت کرده است و رابرت کندی جونیور، نامزد دموکرات ریاست جمهوری سال 2024 هشدار داده است که یک ارز دیجیتال بانک مرکزی می تواند منجر به بردگی مالی شود.

دسانتیس در طول بازدید خود از جکسونویل بر مخالفت خود با CBDCها تاکید کرد و اظهار داشت که آنها در ایالت Sunshine پذیرفته نخواهند شد. فکر نمی‌کنم کنگره آن را مجاز کند، اما اگر فدرال رزرو یا خزانه‌داری تلاش کنند این کار را به صورت یکجانبه انجام دهند – در فلوریدا، ما [will] فرماندار خاطرنشان کرد. این امر استقلال مالی شما را تضمین می‌کند و مطمئن می‌شوید که ما یک وضعیت نظارت مالی نداریم که در آن از هر معامله‌ای که شما انجام می‌دهید مطلع باشند.»

برچسب ها در این داستان

CBDC، ارز دیجیتال بانک مرکزی، کنگره، ارز دیجیتال، استانداردهای ESG، فدرال رزرو، استقلال مالی، نظارت مالی، فلوریدا، سرمایه گذاری، جمهوری خواه، ران دیسانتیس، خزانه داری، سیاست بیدار

نظر شما در مورد موضع فرماندار فلوریدا DeSantis در برابر CBDCها و حمایت او از ارزهای دیجیتالی که با بانک های مرکزی مرتبط نیستند چیست؟ آیا با نگرانی های او در مورد نظارت مالی موافقید؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.