رانندگان پوند علیرغم افزایش دلار محدود می مانند

[ad_1] پوند استرلینگ (GBP/USD، EUR/GBP و GBP/JPY) پیش بینی فنی: مختلط GBP/USD (مختلط): شاهد بزرگترین افزایش یک روزه خود از سال 2017 به دلیل فروش پس از فروش دلار CPI بود EUR/GBP (مختلط): منعکس کننده چشم انداز اساسی دشوار، مملو از چالش ها و عدم اطمینان است. عملکرد قیمت با کمی تمایل به سمت بالا

کد خبر : 280018
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۱۶
رانندگان پوند علیرغم افزایش دلار محدود می مانند

[ad_1]

پوند استرلینگ (GBP/USD، EUR/GBP و GBP/JPY) پیش بینی فنی: مختلط

  • GBP/USD (مختلط): شاهد بزرگترین افزایش یک روزه خود از سال 2017 به دلیل فروش پس از فروش دلار CPI بود
  • EUR/GBP (مختلط): منعکس کننده چشم انداز اساسی دشوار، مملو از چالش ها و عدم اطمینان است. عملکرد قیمت با کمی تمایل به سمت بالا متلاطم باقی می ماند
  • GBP/JPY (نزولی): نشان دادن یک الگوی سر و شانه‌ها تا زمانی که این جفت به دلیل چهار روز متوالی از دست دادن، هفته را پایین‌تر به پایان رساند.

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

GBP/USD پیش بینی فنی هفتگی: مختلط

GBP/USD هفته فوق العاده ای را به ثبت رساند، که با تغییر موقعیت دلار پس از چاپ ملایم تر CPI در روز پنجشنبه، کمکی به آن نکرد. بنابراین، پیشرفت اخیر ناشی از ضعیف‌تر شدن دلار بوده است نه یک پوند قوی‌تر، که پس از تحلیل سایر جفت‌های فارکس در این پیش‌بینی مشخص خواهد شد. مطمئناً نمی توان تعادل مجدد در موقعیت دلار را نادیده گرفت، به ویژه پس از آن که منجر به بزرگترین افزایش یک روزه پوند/دلار آمریکا از سال 2017 شد، همانطور که در زیر از طریق نرخ تغییر نشان داده شده است (نشانگر RoC)

شاخص نرخ تغییر برای GBP/USD

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

با این حال، نادیده گرفتن این واقعیت دشوار است که حتی قبل از چاپ دیروز CPI ایالات متحده، GBP/USD یک سری از پایین ترین و بالاترین های بالاتر را داشته است. آخرین پیشرفت از 50 SMA بالاتر رفت، اما به نظر می‌رسد که قیمت در سمت بالایی کانال صعودی متوقف شده است. اگر شمع روزانه بالای خط بسته شود، می‌توانیم شاهد ادامه صعودی در هفته آینده باشیم که در آن نقطه، سطح روانی 1.2000 به عنوان مقاومت ظاهر می‌شود.

بسته نشدن بالای قسمت بالای کانال 1.1685 و 11410 را به عنوان نزدیکترین سطوح پشتیبانی باقی می گذارد. دوره 14 ATR (خط قهوه ای) بسیار بالا باقی می ماند به این معنی که مدیریت ریسک حتی مهم تر می شود.

نمودار روزانه GBP/USD

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نمودار هفتگی GBP/USD نشان می دهد که از زمانی که این جفت ارز از پایین ترین سطح مارس 2020 عبور کرده است، تا چه حد به سطح 1.2000 نزدیک شده است. حرکت بالای 1.2000 بر اساس مومنتوم معقول، توجه بیشتری را برای یک حرکت صعودی بلندمدت تضمین می کند.

نمودار هفتگی GBP/USD

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

فارکس برای مبتدیان

EUR/GBP پیش بینی فنی هفتگی: مختلط

EUR/GBP نمودار بسیار دشواری است که به آن نگاه کنید. قیمت ها از زمان افزایش قیمت در اواخر سپتامبر کاهش یافته است، البته به شیوه ای بسیار متزلزل. پیش از این، رالی‌های فروش مطلوب به نظر می‌رسیدند، اما از زمان چاپ پایین‌ترین نرخ نوامبر، به نظر می‌رسد که اقدام قیمت در حال افزایش است، اما اقدام دو طرفه قیمت چشم‌انداز را پیچیده می‌کند.

به نظر می رسد که اصلاح 50 درصدی فیبوناچی در روند صعودی اوت تا سپتامبر، گاوها را دور نگه داشته است، اما اصلاح دیرهنگام کاهش قابل توجه دیروز به این معنی است که ممکن است هفته آینده شاهد تلاش دیگری باشیم. 0.8867، بالاترین سطح اکتبر سطح بعدی مقاومت را تشکیل می دهد.

نمودار روزانه EUR/GBP

image4.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

GBP/JPY پیش بینی فنی هفتگی: نزولی

در حالی که GBP/USD و EUR/GBP چشم‌اندازهای متفاوتی را برای هفته آینده جذب می‌کنند، GBP/JPY تصویر واضح‌تری ارائه می‌دهد. عمل قیمت بالاتر از ناحیه مقاومت (مستطیل آبی) شکست و یک شکست کلاسیک در مومنتوم را با ظهور الگوی معکوس سر و شانه نشان داد.

پایین شانه سمت راست اولین سیگنالی بود که نشان می داد آزمایش مجدد اوج بعید به نظر می رسد و این جفت پس از آن چهار روز متوالی شکست خورده است. شکستن خط گردن و SMA 50 SMA 200 و ناحیه حمایت (مستطیل قرمز) را در کانون توجه قرار می دهد. دوره 14 ATR همچنان بالاست و RSI نشان می دهد که هنوز ظرفیت بیشتری برای ادامه نزولی در هفته بعد وجود دارد. الگوهای H&S می توانند قبل از ادامه دوره، برگشت به سمت خط گردن را ببینند، که ممکن است سطوح بهتری را برای خرس های GBPJPY ارائه دهد.

SMA 50، خط گردن و ناحیه مقاومت در 168.50 سطوح مقاومت را فراهم می کند.

image5.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.