رانش زمین در گیلان بر اثر شدت بارش/ برق ۷۵ خانوار قطع شد!

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا جلالی در حاشیه بازدید از بخش اطاقور به دنبال بارش شدید باران صبح امروز، با اشاره به وقوع چند مورد رانش و آب شستگی در این منطقه، اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان لنگرود به دنبال پیش بینی نزولات آسمانی در حالت آماده باش بوده

کد خبر : 414703
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
رانش زمین در گیلان بر اثر شدت بارش/ برق ۷۵ خانوار قطع شد!

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا جلالی در حاشیه بازدید از بخش اطاقور به دنبال بارش شدید باران صبح امروز، با اشاره به وقوع چند مورد رانش و آب شستگی در این منطقه، اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان لنگرود به دنبال پیش بینی نزولات آسمانی در حالت آماده باش بوده و طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد تداوم بارش ها بودیم که از صبح امروز تشدید شد.

وی مدیریت شهری و کلیه اعضای شورا و شهرداران و بخشداران را پای کار دانست و تصریح کرد: شاهد چند نقطه آبگرفتگی معابر و خیابان ها در سطح شهر لنگرود بودیم که در حال رفع است.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه شدت بارش ها موجب شد در اطاقور شاهد رانش برخی از مسیرها باشیم، عنوان کرد: با توجه به افزایش دبی رودخانه اطاقور، احتمال آسیب به پل و شکستگی دیواره رودخانه وجود دارد؛ البته کلیه امکانات و ماشین آلات را بسیج کردیم و اکیپ های عمرانی در کوتاه ترین زمان هرگونه مشکل را مرتفع می کنند.

جلالی، رانش در منطقه اطاقور را موجب افتادن تیر برق و قطع برق ۷۵ خانوار دانست و افزود: همکاران توزیع برق به جد مشغول کار هستند و تا ساعات آینده، منطقه از خطر خارج و برق وصل می شود.

وی با بیان اینکه پل های بخش اطاقور به خاطر بالا آمدن سطح آب در معرض خطر هستند، اما آماده مدیریت حوادث هستیم، بیان کرد: تاکنون مشکلی نداشتیم و با عادی شدن شرایط، اقدامات اساسی را برای اصلاح و بازسازی مناطق آسیب دیده انجام می دهیم.

فرماندار لنگرود، رانش های ایجاد شده در اطاقور را جزئی دانست و گفت: این رانش ها اغلب بین راهی بوده که در اثر آب شستگی ایجاد شده و با حضور راهداران، مشکل در حال رفع شدن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.