راند آفریقای جنوبی در برابر دلار آمریکا به پایین ترین سطح سال 2023 سقوط کرد – اخبار بیت کوین آفریقا

تنها چند هفته پس از دستیابی به بهترین نرخ ارز خود در برابر دلار آمریکا در سال 2023، راند آفریقای جنوبی در 7 مارس به کمترین میزان خود در سال 2023 یعنی 18.636 واحد پول محلی برای هر دلار سقوط کرد. کمبود برق آفریقای جنوبی و همچنین خاکستری اخیر این کشور اعتقاد بر این است

کد خبر : 332447
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
راند آفریقای جنوبی در برابر دلار آمریکا به پایین ترین سطح سال 2023 سقوط کرد – اخبار بیت کوین آفریقا


تنها چند هفته پس از دستیابی به بهترین نرخ ارز خود در برابر دلار آمریکا در سال 2023، راند آفریقای جنوبی در 7 مارس به کمترین میزان خود در سال 2023 یعنی 18.636 واحد پول محلی برای هر دلار سقوط کرد. کمبود برق آفریقای جنوبی و همچنین خاکستری اخیر این کشور اعتقاد بر این است که فهرست بندی توسط گروه ویژه اقدام مالی (FATF) به لغزش رند دامن می زند.

قطعی برق 10 ساعته

آخرین داده ها نشان می دهد که نرخ مبادله راند آفریقای جنوبی در برابر دلار آمریکا اخیراً در 7 مارس 2023 به پایین ترین حد خود در سال 2023 یعنی 18.636 واحد برای هر دلار سقوط کرد. قبل از آخرین سقوط، راند در 12 ژانویه 2023 به 16.721 در هر دلار رسید که بهترین عملکرد این ارز از ابتدای سال است.

با این حال، از آن زمان، ارزش راند تقریباً 10 درصد کاهش یافته است و آن را به یکی از بدترین ارزهای آفریقایی در سال 2023 تبدیل کرده است. بر اساس گزارش ها، کاهش نرخ راند به دلیل مشکلات بی پایان برق آفریقای جنوبی است که بسیاری از خانه ها و مشاغل را به سمت آن سوق داده است. بیش از 10 ساعت بدون برق.

راند آفریقای جنوبی در برابر دلار آمریکا به پایین ترین سطح خود رسید

خاموشی های ناتوان کننده از آن زمان باعث شد سیریل رامافوسا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی، اولین وزیر برق این کشور را منصوب کند. رئیس جمهور رامافوسا گفت، علاوه بر مقابله با قطعی برق فلج کننده، انتظار می رود وزیر جدید، کگوسینتشو راموکگوپا، به تسهیل هماهنگی نهادهایی که برای یافتن راه حلی کار می کنند، کمک کند.

رئیس جمهور رامافوزا گزارش داد: «از وزیر انتظار می رود هماهنگی ادارات و نهادهای متعدد درگیر در واکنش به بحران را تسهیل کند، با رهبری Eskom برای تغییر عملکرد نیروگاه های موجود و تسریع در تهیه ظرفیت تولید جدید همکاری کند.» گفت.

در همین حال، برخی از مفسران آفریقای جنوبی استدلال کرده اند که اضافه شدن اخیر آفریقای جنوبی به فهرست خاکستری گروه ویژه اقدام مالی (FATF) می تواند یکی از دلایل عملکرد ضعیف راند اخیراً در برابر ارزهای اصلی جهانی باشد.

در زمان نگارش این مقاله (10 مارس 16:10 EST)، نرخ مبادله راند به دلار کمتر از 18.6 واحد در هر دلار است.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.