رانا پلاس با سقف پانوراما و گیربکس شش سرعته در آستانه ورود به بازار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از ایکوپرس، راناپلاس جدید ایران خودرو، دارای مشخصات فنی نظیر موتور پر قدرت +TU۵ با ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور است. این موتور در مقایسه با موتور پایه TU۵ به فناوری CVVT یا همان زمان‌بندی متغیر سوپاپ ها مجهز است که علاوه بر بهبود

کد خبر : 68754
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۹
رانا پلاس با سقف پانوراما و گیربکس شش سرعته در آستانه ورود به بازار


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از ایکوپرس، راناپلاس جدید ایران خودرو، دارای مشخصات فنی نظیر موتور پر قدرت +TU۵ با ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور است. این موتور در مقایسه با موتور پایه TU۵ به فناوری CVVT یا همان زمان‌بندی متغیر سوپاپ ها مجهز است که علاوه بر بهبود میزان آلایندگی، قدرت و گشتاور آن را افزایش داده است.  

با توجه به جایگاه خودروی رانا پلاس به عنوان خودروی با کیفیت و راحت، لزوم توجه به انتظارات مشتریان این خودرو و افزایش رضایتمندی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین سبب شرکت ایران خودرو، پروژه رانا پلاس با گیربکس MT۶ و سقف شیشه ای را برای ارتقا، بهبود ظاهری و سطح تجهیزات این محصول تعریف کرده است.

از شاخصه های مهم خودروی رانا پلاس با سقف شیشه ای، می توان به گیربکس جدید و داخلی سازی شده آن اشاره کرد. این برای نخستین بار است که گیربکس شش دنده و خودروی سواری مجهز به این نوع گیربکس در کشور تولید و عرضه می شود. دنده ششم در گیربکس MT۶ موجب پایین نگاه داشتن دور موتور، کاهش مصرف سوخت، کاهش فشار روی موتور در سرعت های بالا و در نتیجه افزایش عمر پیشرانه می شود.
از مهم ترین تجهیزات خودروی رانا پلاس با گیربکس MT۶ و سقف شیشه ای، می توان به برخوردار بودن آن از فرمان برقی، کروز کنترل، مجموعه کنسول میانی بین دو صندلی و مجموعه کلیدهای شیشه بالابر درها و آیینه برقی جدید، غربیلک فرمان با آرم کرومی به همراه کلیدهای کنترلی بر روی فرمان(MFC) اشاره کرد.  
این خودرو مانند راناپلاس فعلی، دارای امکانات و تجهیزات به روز شده‌ای مانند مجموعه داشبورد، چراغ های جلو و عقب جدید، جلو پنجره طرح جدید، مجموعه صندلی ها با روکش جدید به همراه ایزوفیکس، دستگیره ها و زه‌های جانبی هم رنگ بدنه، آینه های جانبی جدید راهنمادار و سنسور دنده عقب است.  

۲۲۳۲۲۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.