رالی USD/JPY همچنان ادامه می‌یابد که RSI در منطقه بیش از حد خرید می‌نشیند

[ad_1] نقاط صحبت ین ژاپن به نظر می رسد USD/JPY افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده را دنبال می کند، زیرا به بالاترین سطح سالانه (135.20) معامله می شود، و نرخ ارز ممکن است همچنان افزایش یابد زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمروی بیش از حد خرید قرار دارد. رالی USD/JPY همچنان ادامه می‌یابد

کد خبر : 216391
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۳۱
رالی USD/JPY همچنان ادامه می‌یابد که RSI در منطقه بیش از حد خرید می‌نشیند

[ad_1]

نقاط صحبت ین ژاپن

به نظر می رسد USD/JPY افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده را دنبال می کند، زیرا به بالاترین سطح سالانه (135.20) معامله می شود، و نرخ ارز ممکن است همچنان افزایش یابد زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمروی بیش از حد خرید قرار دارد.

رالی USD/JPY همچنان ادامه می‌یابد که RSI در منطقه بیش از حد خرید می‌نشیند

USD/JPY بالاترین نرخ سال 2002 (135.16) را قبل از تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره کاهش می دهد، زیرا انتظار می رود بانک مرکزی نرخ های بهره بالاتری را اعمال کند، و نرخ ارز ممکن است سعی کند بالاترین قیمت اکتبر 1998 (136.89) را به عنوان بانک مرکزی آزمایش کند. ژاپن (BoJ) قصد دارد “انجام خرید مستقیم اضافی اوراق قرضه دولتی ژاپن (JGBs)” در 14 ژوئن.

این اطلاعیه پیشنهاد می کند فرماندار هاروهیکو کورودا و شرکت در سال 2022 باید از ابزارهای غیراستاندارد خود بیشتر استفاده کند زیرا بانک مرکزی برنامه کنترل منحنی بازده (YCC) را حفظ می کند و مسیرهای واگرا بین BoJ و فدرال رزرو ممکن است همچنان USD/JPY را به بالاترین حد در چندین دهه سوق دهد. رئیس هیئت مدیره جروم پاول و شرکت هشدار می دهند که “بسته به چشم انداز اقتصادی در حال تحول، یک موضع محدودکننده از سیاست ممکن است مناسب باشد

تصویر CME FEDWatch Tool

منبع: CME

در نتیجه، به نظر می رسد کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در 15 ژوئن حداقل 50 واحد افزایش نرخ بهره را افزایش دهد زیرا ابزار CME FedWatch شانس بیش از 20 درصدی را برای افزایش 75 واحدی نشان می دهد، و باید دید که آیا بانک مرکزی دستورالعمل‌های رو به جلو برای سیاست‌های پولی را تعدیل خواهد کرد زیرا رئیس‌جمهور پاول و شرکت قرار است خلاصه پیش‌بینی‌های اقتصادی (SEP) را به‌روزرسانی کنند.

تا آن زمان، افزایش بیشتر بازدهی ایالات متحده ممکن است USD/JPY را سرپا نگه دارد، زیرا BoJ همچنان تمایلی به تغییر چرخ دنده ندارد و به نظر می رسد شیب در تمایل خرده فروشی همچنان ادامه داشته باشد زیرا معامله گران در اکثریت سال 2022 این جفت ارز را کاهش داده اند.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ USD/JPY

در گزارش احساسات مشتری IG فقط نشان می دهد 24.37 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی USD/JPY، با نسبت معامله گران کوتاه به بلند ایستاده در 3.10 تا 1.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 5.66 درصد و نسبت به هفته گذشته 5.33 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 5.08 درصد و نسبت به هفته گذشته 10.71 درصد افزایش داشته است. کاهش پوزیشن لانگ خالص به صورت USD/JPY است اوج سال 2002 (135.16) را کاهش می دهد، در حالی که افزایش سود خالص کوتاه مدت به رفتار ازدحام دامن می زند زیرا 31.51 درصد معامله گران در ابتدای ماه به صورت خالص این جفت بودند.

با این گفته، USD/JPY ممکن است تلاش برای آزمایش حداکثری اکتبر 1998 (136.89) از آنجایی که انتظار می‌رود FOMC سیاست‌های پولی خود را در ماه ژوئن بیشتر عادی کند، اما حرکت به زیر 30 در RSI احتمالاً با عقب‌نشینی کوتاه‌مدت نرخ ارز مانند اقدام قیمتی که در اوایل سال جاری مشاهده شد، همراه خواهد بود.

نمودار روزانه نرخ USD/JPY

تصویر نمودار نرخ روزانه USD/JPY

منبع: نمای معاملاتی

  • USD/JPY را پاک می کند بالاترین حد در سال 2002 (135.16) پس از معکوس شدن در آستانه SMA 50 روزه (128.68) در ماه مه، و نرخ ارز ممکن است به دنبال شیب مثبت در میانگین متحرک ادامه دهد، زیرا به بالاترین حد سالانه معامله می شود.135.20).
  • USD/JPY ممکن است تلاش کند اوج اکتبر 1998 (136.89) را تست کنید به عنوان شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمروی بیش از حد خرید قرار دارد، اما برای باز کردن همپوشانی فیبوناچی در حدود 137.40 (61.8٪ گسترش) به 137.80 (361.8٪ گسترش) به یک شکست/بسته بالای منطقه 135.30 (50٪ گسترش) نیاز دارید.
  • با این حال، شکستن/بستن بالاتر از منطقه 135.30 (50% گسترش). ممکن است منجر به عقب‌نشینی کوتاه‌مدت شود زیرا USD/JPY تلاش می‌کند تا سری بالاتر و پایین‌ترین قیمت‌ها را از ابتدای ماه تمدید کند، با حرکت به زیر 70 در RSI احتمالاً با کاهش نرخ ارز مانند نرخ ارز همراه خواهد بود. عملکرد قیمت در اوایل سال جاری مشاهده شد.
  • عدم وجود مومنتوم برای حفظ بالای همپوشانی فیبوناچی در حدود 132.20 (78.6% اصلاح) تا 133.20 (38.2% گسترش) ممکن است USD/JPY را به سمت 130.20 (100% انبساط) تا 130.60 (23.6% گسترش) ناحیه بعدی سوق دهد. بهره در حدود 129.40 (261.8٪ گسترش).

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.