رالی USD/JPY تا زمانی که RSI در قلمرو بیش از حد خرید باقی بماند، ادامه خواهد داشت

[ad_1] نقاط صحبت ین ژاپن USD/JPY در بالاترین سطح خود از سال 2002 معامله می شود، زیرا تا حد زیادی افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده را دنبال می کند، و حرکت صعودی زیربنای مبادله احتمالا تا زمانی که شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمروی بیش از حد خرید باقی بماند، ادامه خواهد داشت. رالی

کد خبر : 196574
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۵۸
رالی USD/JPY تا زمانی که RSI در قلمرو بیش از حد خرید باقی بماند، ادامه خواهد داشت

[ad_1]

نقاط صحبت ین ژاپن

USD/JPY در بالاترین سطح خود از سال 2002 معامله می شود، زیرا تا حد زیادی افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده را دنبال می کند، و حرکت صعودی زیربنای مبادله احتمالا تا زمانی که شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمروی بیش از حد خرید باقی بماند، ادامه خواهد داشت.

رالی USD/JPY تا زمانی که RSI در قلمرو بیش از حد خرید باقی بماند، ادامه خواهد داشت

USD/JPY در اوایل این هفته به بالاترین سطح می 2002 (129.09) رسید. بانک ژاپن (BoJ) تمایل چندانی برای دور شدن از چرخه تسهیلی خود نشان نداد و مسیرهای واگرا برای سیاست پولی ممکن است نرخ ارز را با فدرال رزرو در مسیر برای ارائه یک سری افزایش نرخ در ماه‌های آینده حفظ کند.

تصویر CME FedWatch Tool

منبع: CME

در واقع، CME FedWatch Tool احتمال بیش از 90 درصدی را برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره در نشست بعدی کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در بحبوحه افزایش مداوم نشان می دهد. شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI)و باید منتظر ماند و دید که آیا بانک مرکزی استراتژی خروج خود را به این صورت تنظیم خواهد کرد یا خیر را کمیته انتظار دارد که در جلسه آتی کاهش دارایی های خود را از اوراق بهادار خزانه داری و بدهی های آژانس و اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن نمایندگی آغاز کند.

در نتیجه، دلار آمریکا ممکن است در سال 2022 به عنوان رئیس هیئت مدیره به عملکرد بهتر از همتای ژاپنی خود ادامه دهد. جروم پاول اصرار دارد که افزایش نرخ 50 واحدی در نشست ماه مه روی میز خواهد بود و ممکن است نرخ ارز تلاش کند تا حداکثر آوریل 2002 (133.82) پیش از تصمیم گیری نرخ FOMC در 4 می، زیرا بانک مرکزی تمایل بیشتری برای عادی سازی سیاست های پولی با سرعت بیشتری نشان می دهد.

به نوبه خود، خواندن بیش از حد خرید در RSI ممکن است ادامه دهد همراه کردنny قدردانی بیشتر در USD/JPY مانند قیمتی که در ماه قبل مشاهده شد، در حالی که به نظر می رسد شیب در احساسات خرده فروشی همچنان ادامه داشته باشد زیرا معامله گران از اواخر ژانویه این جفت را کوتاه کرده اند.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ USD/JPY

در گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 30.09 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی USD/JPY، با نسبت معامله گران کوتاه به بلند ایستاده در 2.32 تا 1.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به روز گذشته 20.21 درصد و نسبت به هفته گذشته 29.23 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 2.19 درصد و نسبت به هفته گذشته 1.89 درصد افزایش داشته است. جهش بهره بلند خرده فروشی به کاهش رفتار ازدحام کمک کرده است، زیرا 28.91 درصد معامله گران در طول هفته اول آوریل به طور خالص USD/JPY بودند، در حالی که افزایش در پوزیشن خالص فروش در حالی رخ می دهد که نرخ ارز در تلاش برای تمدید آن است. مجموعه ای از بالاترین و پایین ترین سطح ها از اوایل این هفته.

با توجه به آنچه گفته شد، اقدام اخیر قیمت، زمینه را برای عقب نشینی کوتاه مدت دلار/ین افزایش می دهد زیرا پیشرفت پنج روزه را متوقف می کند، اما مسیرهای واگرا بین FOMC و BoJ ممکن است USD/JPY را به سمت قیمت سوق دهد. حداکثر آوریل 2002 (133.82) همانطور که به نظر می رسد حرکت صعودی آماده تداوم است.

نمودار روزانه نرخ USD/JPY

تصویر نمودار نرخ روزانه USD/JPY

منبع: نمای معاملاتی

  • USD/JPY تسویه شد بالاترین سطح می 2002 (129.09) از آنجایی که به بالاترین حد سالانه (129.41) صعود کرد، و نرخ ارز ممکن است تلاش کند تا اوج آوریل 2022 (133.82) را آزمایش کند. شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمروی بیش از حد خرید نگهداری می شود.
  • USD/JPY ممکن است تلاش‌های بیشتری برای شکستن/بستن به بالای سطح انجام دهد همپوشانی فیبوناچی در حدود 129.40 (261.8% انبساط) تا 130.20 (100% انبساط) زیرا هر دو SMA 50 روزه (119.87) و SMA 200 روزه (114.40) منعکس کننده یک شیب مثبت هستند، با شکستی بالاتر از حداکثر آوریل 2022 (133.82) منطقه 135.20 (100٪ گسترش) را باز می کند.
  • با این حال، فقدان مومنتوم برای شکستن/بستن به بالای همپوشانی در حدود 129.40 (261.8٪ گسترش) تا 130.20 (100٪ گسترش) ممکن است یک عقب نشینی کوتاه مدت در USD/JPY ایجاد کند زیرا مجموعه ای از اوج و پایین های بالاتر از اوایل امسال را می گیرد. در هفته، حرکت به زیر 70 در RSI احتمالاً با اصلاح بیشتر در نرخ ارز همراه با کاهش حرکت صعودی همراه خواهد بود.
  • عدم حفظ بالای منطقه 126.20 (78.6٪ گسترش) ممکن است USD/JPY را به سمت عقب سوق دهد. بالاترین میزان در سال 2015 (125.86)، با منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 122.40 (78.6% اصلاح) تا 123.10 (61.8% گسترش).

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.