رالی S&P 500 و Nasdaq 100 با افزایش ریسک ریسک پیش از درآمد تسلا

[ad_1] چشم انداز سهام ایالات متحده: S&P 500، Dow و Nasdaq 100 با افزایش ریسک اشتها در آستانه درآمدهای کلیدی شرکت ها در روز چهارشنبه افزایش یافتند. تسلا نتایج فصلی خود را فردا پس از بسته شدن بازار اعلام خواهد کرد این مقاله به سطوح فنی کلیدی برای S&P 500 می پردازد که باید در

کد خبر : 195747
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۴۶
رالی S&P 500 و Nasdaq 100 با افزایش ریسک ریسک پیش از درآمد تسلا

[ad_1]

چشم انداز سهام ایالات متحده:

  • S&P 500، Dow و Nasdaq 100 با افزایش ریسک اشتها در آستانه درآمدهای کلیدی شرکت ها در روز چهارشنبه افزایش یافتند.
  • تسلا نتایج فصلی خود را فردا پس از بسته شدن بازار اعلام خواهد کرد
  • این مقاله به سطوح فنی کلیدی برای S&P 500 می پردازد که باید در روزهای آینده مراقب آنها بود

بیشترین خوانده شده: فصل سود معاملاتی – 3 مرحله برای استفاده از نتایج فصلی شرکت

سهام ایالات متحده روز سه شنبه پس از یک افزایش یافت عملکرد نرم در آغاز هفته، با پشتیبانی از انتظاراتی که شرکت های بزرگ آمریکا این کار را خواهند کرد ادامه دهید غافلگیر کردن و ارائه نتایج اطمینان بخش در طول فصل درآمد فعلی در میان انعطاف پذیری اقتصادی.

در زنگ پایان، S&P 500 صعود کرد 1.61درصد به 4.462، تقویت شده توسط آ حرکت صعودی قوی در آمازون، متا و سهام الفبا داو جونز به نوبه خود 1 پیشرفت کرد.46% تا 34،912، بهترین سطح آن در سه هفته، پشتوانه دستاوردهای محکم جانسون و جانسون است، بوئینگ، و Home Depot قیمت سهام. آخرین اما نه کم‌اهمیت، نزدک 100 عملکرد بالاتری از خود نشان داد دو همسالان، اوج گرفتن 2.15درصد به 14.210در میان قدرت مبتنی بر گسترده در فضای فناوری با وجود افزایش بی امان بازدهی خزانه داری آمریکا.

در طول جلسه معاملاتی، احساسات با فروش شدید کالا در مجتمع انرژی تقویت شد و نفت WTI کاهش یافت. بیشتر از 5 درصد و قیمت گاز طبیعی کاهش یافته است تقریبا 8٪. با توجه به محیط تورمی، این روزها هرگونه عقب نشینی در سوخت های فسیلی با این فرض که به کاهش فشارهای فزاینده قیمت در اقتصاد و احتمالاً نیاز به تشدید سیاست های پولی تهاجمی در ماه های آینده کمک می کند، از سوی سرمایه گذاران مثبت ارزیابی می شود.

تشویق درآمدهای شرکتی نیز به لحن مثبت در وال استریت افزود. دوره گزارش سه ماهه به تازگی شروع شده است، بنابراین هیچ نتیجه گیری کلی نمی توان گرفت، اما این نشانه خوبی است که بر اساس داده‌های FactSet، 80 درصد از شرکت‌هایی که قبلاً تعداد خود را اعلام کرده‌اند و به S&P 500 تعلق دارند، به خوبی انتظارات EPS را بالاتر می‌برند.

اگر این الگو در روزها و هفته‌های آینده تثبیت شود، سهام موانع کمتری برای تمدید بهبود خود خواهند داشت، اگرچه رو به جلو-راهنمایی ممکن است در پیش‌بینی مسیر میان‌مدت دارایی‌های ریسک، فراتر از واکنش سریع و ناگهانی به شکست یا عدم موفقیت صورت‌های مالی مفید باشد.که گفت، مهم است که روی آن تمرکز کنیدمدیریت نظرات در مورد چشم انداز، سود و چگونگی شرکت ها هستند رسیدگی به مشکلات جاری زنجیره تامین و افزایش هزینه ها.

با نگاهی به آینده، تقویم اقتصادی ایالات متحده فاقد رویدادهای پرتأثیر در روز چهارشنبه است، اما باید مراقب درآمدهای کلیدی بود، از جمله تسلا – شرکتی با ارزش بازار بیش از 1 تریلیون دلار. معامله گران تمایل دارند که چشمگیر اقشار سنگین باشند، زیرا می توانند لحن را برای بازار گسترده تر تعیین کنند یا بر عملکرد شاخص های سهام به دلیل وزن زیاد آنها در آنها تأثیر بگذارند. از نظر انتظارات اجماع، تحلیلگران به دنبال EPS 2.26 دلاری با درآمد 17.659 میلیارد دلاری هستند (به زیر مراجعه کنید).

رالی S&P 500 و Nasdaq 100 با بازیابی ریسک پذیری پیش از درآمد تسلا

منبع: تقویم درآمد TradingView

S&P 500 TECHNICAL Analysis

از نظر تحلیل تکنیکال، پس از یک رالی قوی در روز سه شنبه، S&P 500 مقاومت کلیدی را شکست و موفق شد دوبارهمطالبه میانگین متحرک ساده 50 روزه آن، نشانه این است که گاوها دوباره شروع به آزمایش آب می کنند. عملکرد یک روز روندی را تعیین نمی کند، بنابراین مهم است که قبل از ایجاد فرضیات کلی در مورد پتانسیل یک روند، ببینیم شاخص در چند روز آینده چگونه رفتار می کند. معنی دار بهبود. در آن یادداشت، اگر وجود دارد چیزی را تا اخر دنبال کردن در سمت بالا و سطح فیب 50٪ شکسته شده است (نمودار را ببینید)، گاو نر می تواند جسور شدن به حمله به 4500 روانی علامت، آ بحرانیسقف ایجاد شده توسط SMA 200 روزه. اگر این مانع قاطع باشد شکسته شده، قیمت ممکن است در راه آزمایش باشد مقاومت خط روند در 4590. از سوی دیگر، اگر فروشندگان برای محو کردن ریپ بازگردند، حمایت اولیه روی 4500 و به دنبال آن 4370، پایین ترین سطح آوریل باقی می ماند. در نقاط ضعف بیشتر، ناحیه 4290 به نقطه تمرکز بعدی تبدیل می شود.

رالی S&P 500 و Nasdaq 100 با بازیابی ریسک پذیری پیش از درآمد تسلا

نمودار S&P 500 (SPX) توسط TradingView

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و پیدا کنید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار و مشارکت کننده



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.