رالی پس از فدرال رزرو منجر به شکستن محدوده افتتاحیه ماهانه می شود

[ad_1] S&P 500 Talking Points شاخص S&P 500 به بالاترین حد ماهانه جدید (4463) معامله می شود، زیرا پیشرفت را پس از افزایش می دهد. فدرال رزرو افزایش نرخ بهره و بهبود ریسک پذیری ممکن است قیمت سهام ایالات متحده را در روزهای آینده حفظ کند زیرا به نظر می رسد بانک مرکزی عجله ای

کد خبر : 181282
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
رالی پس از فدرال رزرو منجر به شکستن محدوده افتتاحیه ماهانه می شود

[ad_1]

S&P 500 Talking Points

شاخص S&P 500 به بالاترین حد ماهانه جدید (4463) معامله می شود، زیرا پیشرفت را پس از افزایش می دهد. فدرال رزرو افزایش نرخ بهره و بهبود ریسک پذیری ممکن است قیمت سهام ایالات متحده را در روزهای آینده حفظ کند زیرا به نظر می رسد بانک مرکزی عجله ای برای کاهش ترازنامه خود ندارد.

پیش بینی بنیادی برای S&P 500: خنثی

شاخص S&P 500 محدوده بازگشایی ماهانه ماه مارس را پاک می کند، حتی در شرایطی که کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) طبق انتظار بانک مرکزی، نرخ بهره را 25 واحد افزایش می دهد.کاهش دارایی های خود از اوراق بهادار خزانه داری و بدهی های نمایندگی و اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن نمایندگی را در جلسه آینده آغاز کند.

به نظر می رسد که FOMC یک مسیر قابل پیش بینی را در عادی سازی سیاست پولی دنبال خواهد کرد همانطور که کمیته متعهد به “از افزودن عدم قطعیت به آنچه در حال حاضر یک لحظه فوق العاده چالش برانگیز و نامطمئن است خودداری کنید، و باید دید که آیا کمیته ترازنامه خود را قبل از جلسه سه ماهه بعدی خود در ژوئن به عنوان “t” کاهش می دهد یا خیر.او اقتصاد آمریکا بسیار قوی است و موقعیت خوبی برای مدیریت سیاست های پولی سخت تر دارد

تا آن زمان، نوسانات در اعتماد سرمایه گذاران ممکن است قیمت سهام را تحت تاثیر قرار دهد زیرا FOMC از انقباض کمی (QT) خودداری می کند، اما بهبود اخیر در S&P 500 ممکن است به جای از سرگیری روند صعودی، اصلاحی باشد. به‌روزرسانی خلاصه پیش‌بینی‌های اقتصادی (SEP) نشان می‌دهد که بانک مرکزی یک سری افزایش نرخ بهره را در ماه‌های آینده ارائه خواهد کرد.

پیش بینی S&P 500: رالی پس از فدرال رزرو منجر به شکستن محدوده افتتاحیه ماهانه می شود

منبع: CME

در نتیجه، ابزار FedWatch CME احتمال 100% افزایش حداقل 25 واحدی دیگر نرخ را در تصمیم بعدی نرخ در 4 می نشان می دهد، با احتمال 40% افزایش نرخ فدرال به 0.75% تا 1.00% از آستانه فعلی. 0.25٪ تا 0.50٪.

به نوبه خود، خطرات ناشی از جنگ روسیه و اوکراین همراه با تغییر در سیاست فدرال رزرو ممکن است برای شاخص S&P 500 به عنوان رئیس هیئت مدیره، باد مخالف ایجاد کند. جروم پاول و شرکت، نرخ صندوق های فدرال را در حدود 2.00٪ در سال 2022 مشاهده می کنند، و تغییر رژیم ممکن است همچنان به کاهش ریسک اشتها ادامه دهد، همانطور که FOMC است.مصمم به اتخاذ تدابیر لازم برای بازگرداندن ثبات قیمت است

با این اوصاف، اقدام اخیر قیمت، زمینه را برای بهبود بیشتر در شاخص S&P 500 افزایش می‌دهد، زیرا این شاخص پس از معکوس شدن از پایین‌ترین حد سالانه (4105) از محدوده بازگشایی ماه مارس خارج می‌شود، اما پیشرفت از پایین‌ترین ماهانه (4138) ممکن است یک اصلاح کوتاه مدت با فدرال رزرو در مسیر کاهش ترازنامه خود در ماه های آینده باشد.

— نوشته دیوید سانگ، ارز استراتژیست

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.