رالی وال استریت قبل از مجموعه Fedspeak متوقف شد

[ad_1] توصیه شده توسط IG ویژگی های معامله گران موفق با پایان یافتن نشست اخیر کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC)، یک سری از Fedspeak های جنگ طلب در افق آماده شده است. جمعه گذشته کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو و توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، نگاهی اجمالی داریم، با تورم هسته ای پایدار که

کد خبر : 363011
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۰۴
رالی وال استریت قبل از مجموعه Fedspeak متوقف شد

[ad_1]

توصیه شده توسط IG

ویژگی های معامله گران موفق

با پایان یافتن نشست اخیر کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC)، یک سری از Fedspeak های جنگ طلب در افق آماده شده است. جمعه گذشته کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو و توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، نگاهی اجمالی داریم، با تورم هسته ای پایدار که هنوز در راس آنهاست و ممکن است نیاز به انقباض بیشتر باشد.

با این وجود، فعالان بازار همچنان شک و تردیدهای خود را دارند، چرا که آتی نرخ بهره به شدت در کمپ این است که فدرال رزرو به سمت فاز نهایی انقباض خود با آخرین حرکت 25 واحد پایه (bp) در جولای و کاهش نرخ در اوایل سال آینده پیش خواهد رفت. . همه نگاه ها به جروم پاول، رئیس فدرال رزرو خواهد بود، که این فرصت را خواهد داشت تا موضع جنگ طلبانه خود را با شهادت خود در کمیته بانکداری سنای ایالات متحده در این هفته توجیه کند. پایبندی به متن معمول او ممکن است به طور بالقوه تأثیر محدودی در انتظارات نرخ نوسان داشته باشد و او باید اطمینان بیشتری داشته باشد که راهنمایی هایش در جلسه فدرال رزرو چیزی بیش از یک استخوان فک است.

بازار ایالات متحده امروز برای تعطیلات ژوئن تعطیل خواهد بود، که می تواند شروعی آرام برای هفته معاملاتی جدید برای بازارهای جهانی داشته باشد. بازدهی خزانه داری جمعه گذشته تا حد زیادی ثابت ماند، با بازدهی دو ساله و ده ساله به ترتیب 8 و 5 بشکه در روز افزایش یافت، که به دلار آمریکا اجازه می دهد پس از فروش اخیر پس از فدرال رزرو، اندکی استراحت کند. شاید یکی از مواردی که باید تماشا کنید قیمت نقره باشد که هفته گذشته با شمع دم دراز با کاهش مواجه شد. تا کنون، خریداران موفق شده‌اند از تلاقی پشتیبانی کلیدی در خط روند پایین‌تر الگوی کانال افزایشی (سطح 23.80 دلار آمریکا)، همراه با لبه پایین ابر Ichimoku خود در نمودار روزانه دفاع کنند. این ممکن است سطح 24.70 دلار آمریکا را به عنوان مقاومت بعدی برای غلبه بر آن باقی بگذارد، در حالی که از سوی دیگر، هر گونه شکست الگوی کانال ممکن است سطح 23.00 دلار آمریکا را در معرض دید قرار دهد.

image1.png

منبع: نمودارهای IG

آسیا اوپن

به نظر می‌رسد که سهام آسیایی برای یک بازه مختلط، با Nikkei -0.38٪، ASX +0.24٪ و KOSPI -0.70٪ در زمان نوشتن آماده هستند. سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده به پکن مورد توجه قرار گرفته است، با گفتگوهای طولانی “صحیح” و “سازنده” در روز یکشنبه حداقل تمایلی برای همکاری نشان داده شده است، هرچند که آیا این امر منجر به نتایج مثبت واقعی خواهد شد یا خیر . هر گونه انفعال در آن جبهه همچنان می تواند هر خوش بینی را در نهایت از بین ببرد.

برای نتیجه گیری در هفته گذشته، بانک مرکزی ژاپن (BoJ) نرخ های بهره را در حرکتی کاملاً مورد انتظار نگه داشته است و کنترل منحنی بازدهی آن نیز بدون تغییر باقی مانده است. هر گونه تغییری در سیاست کنترل منحنی بازده آن احتمالاً در دسامبر سال گذشته شگفت‌انگیز خواهد بود، اما حداقل در حال حاضر، حفظ دیدگاه آنها مبنی بر کاهش نرخ تورم در ماه‌های آینده نشان می‌دهد که مدتی طول خواهد کشید. . USD/JPY برای آزمایش مجدد مقاومت خط روند کانال بالایی در حال حاضر، با یک متقاطع صعودی که بین میانگین متحرک 100 روزه و 200 روزه (MA) شکل گرفته است، بازگشته است. هر حرکت موفقیت آمیزی از مقاومت کانال ممکن است سطح 145.20 را در مرحله بعد ترک کند.

image2.png

منبع: نمودارهای IG

در لیست پیگیری: GBP/USD در آستانه نشست بانک مرکزی انگلیس (BoE) در این هفته، به بالاترین حد خود در 13 ماه گذشته رسید

پیش از نشست BoE در این هفته، فشارهای مداوم قیمت‌گذاری در بریتانیا باعث شده است تا بازارها برای کاهش بی‌امان دیگری نرخ‌های بهره از BoE را افزایش دهند و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده 125 بشکه در روز کاهش یابد. به گفته خود فرماندار اندرو بیلی، تورم «بسیار طولانی‌تر» از آنچه انتظار می‌رفت کاهش پیدا می‌کند، زیرا تورم اصلی بریتانیا در آوریل به بالاترین میزان از زمان شروع رکورد در سال 1992 (6.8 درصد) رسید.

این در تضاد با انتظارات گسترده فدرال رزرو برای آخرین افزایش ۲۵ واحدی در ماه جولای است و راه را برای پوند/دلار آمریکا برای رسیدن به بالاترین حد ۱۳ ماهه خود بر اساس واگرایی سیاست فدرال رزرو و بانک مرکزی آمریکا هموار می کند. اعتبار بیشتر BoE در این هفته مبنی بر اینکه نرخ‌ها برای مدت طولانی‌تری بالاتر می‌روند، ممکن است فضا را برای افزایش بیشتر در پوند فراهم کند.

افزایش اخیر این جفت، شکستی بالاتر از الگوی گوه در حال افزایش در نمودار روزانه، همراه با مقاومت خط روند نزولی کلیدی از ژوئن 2021 را نشان داده است. RSI آن بالاتر از سطح کلیدی 50 است، در حالی که افزایش MACD نشان دهنده ایجاد حرکت صعودی است. . تشکیل اوج های بالاتر و پایین تر نشان می دهد که روند کلی همچنان رو به افزایش است و سطح 1.316 را در مرحله بعدی برای آزمایش مجدد قرار می دهد. از جنبه نزولی، یک سری از خطوط پشتیبانی همچنان در کانون توجه قرار می گیرند تا به طور بالقوه زیربنای یک سطح پایین بالاتر (MA 200 روزه، ابر ایچیموکو، خط روند گوه پایین تر)، با پشتیبانی فوری در سطح 1.265.

image3.png

منبع: نمودارهای IG

جمعه: DJIA -0.32%؛ S&P 500 -0.37%; نزدک -0.68٪، DAX + 0.41٪، FTSE + 0.19٪

مقاله نوشته شده توسط استراتژیست IG Jun Rong Yeap



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.