رالی نزدک 100 لحن مثبتی را برای سهام APAC ایجاد می کند. HSI ممکن است افزایش یابد.

[ad_1] NASDAQ 100، HANG SENG INDEX، ASX 200 Weekly Outlook: داوجونز، اس اند پی 500 و نزدک 100 شاخص ها 0.80+ بسته شدند٪ +1.17% و +2.14% به ترتیب سرمایه‌گذاران از تنش‌های روسیه و اوکراین در بحبوحه تثبیت قیمت‌های کالاها شانه خالی کردند و راه را برای افزایش طولانی‌مدت در سهام جهانی هموار کردند. چین روز

کد خبر : 181503
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۰۹
رالی نزدک 100 لحن مثبتی را برای سهام APAC ایجاد می کند.  HSI ممکن است افزایش یابد.

[ad_1]

NASDAQ 100، HANG SENG INDEX، ASX 200 Weekly Outlook:

  • داوجونز، اس اند پی 500 و نزدک 100 شاخص ها 0.80+ بسته شدند٪ +1.17% و +2.14% به ترتیب
  • سرمایه‌گذاران از تنش‌های روسیه و اوکراین در بحبوحه تثبیت قیمت‌های کالاها شانه خالی کردند و راه را برای افزایش طولانی‌مدت در سهام جهانی هموار کردند.
  • چین روز یکشنبه گزارش داد که موارد جدید کووید-19 کاهش یافته و فشار بر بازار سهام این کشور کاهش یافته است

بازگشت سهام جهانی، اوکراین، شاخص Hang Seng – هفته پیش رو آسیا-اقیانوسیه:

شاخص نزدک 100 رشد چهار روزه خود را در روز جمعه تمدید کرد، زیرا سرمایه گذاران از خود شانه خالی کردند. تنش روسیه و اوکراین در میان تثبیت قیمت کالاها. اکثر بخش‌های S&P 500 با عملکرد بهتر بخش فناوری بسته شدند. از آنجایی که فدرال رزرو در نشست هفته گذشته FOMC تصویر واضح تری از سیاست پولی خود ترسیم کرد، سرمایه گذاران ممکن است پس از هفته ها فروش به بازار برای شکار معامله بازگشته باشند. با نگاه کردن به آینده، ممکن است موارد بیشتری وجود داشته باشد قیمت ریسکعمل پایین جاده در میان یک تقویم رویداد نسبتا آرام این هفته. بازارهای ژاپن روز دوشنبه به دلیل تعطیلات تعطیل هستند.

رئیس جمهور آمریکا جو بایدن و رهبر چین شی جین پینگ روز جمعه تماسی داشتند که در آن آنها در مورد روابط ایالات متحده و چین، وضعیت اوکراین و سایر موضوعات مورد علاقه طرفین تبادل نظر کردند. با این حال، این تماس بدون هیچ نتیجه مشخصی به پایان رسید، زیرا به نظر می رسد تماس بایدن نتوانست شی جینپینگ را وادار به اعمال نفوذ چین برای پایان دادن به تهاجم روسیه کند. اوکراین، حداقل در حال حاضر

که در چین، جدید موارد ابتلا به کووید 19 از 2228 روز قبل به 1737 در روز شنبه کاهش یافته است. تنها استان جیلین 1191 مورد را گزارش کرده است. کاهش موارد جدید تاکیدی بر اقدامات سریع و سختگیرانه این کشور از جمله قرنطینه و آزمایش‌های انبوه برای مهار شیوع سریع ویروس است. این ممکن است به افزایش اعتماد سرمایه گذاران در بحبوحه شدیدترین شیوع ویروسی در کشور از سال 2020 کمک کند. هنگ کنگتعداد موارد جدید کووید-19 از 16597 روز قبل به 14149 در روز یکشنبه کاهش یافته است. کاهش موارد نشان می دهد که بدترین موج همه گیری ممکن است پشت سر ما باشد و سیاست گذاران شهر ممکن است به زودی شروع به بررسی محدودیت های کووید-19 کنند.

موارد جدید روزانه در چین

رالی نزدک 100 لحن مثبتی را برای سهام APAC ایجاد می کند.  HSI ممکن است افزایش یابد.

منبع: worldometers

بازارهای APAC به نظر می رسد هفته را آغاز کند پس از برتری مثبت در وال استریت. معاملات آتی در ژاپن، سرزمین اصلی چین، استرالیا، هنگ کنگ، کره جنوبی، تایوان، سنگاپور، هند و اندونزی سبز و در مالزی و تایلند قرمز هستند.

غول‌های فناوری چینی که در بورس‌های آمریکا فهرست شده‌اند، روز جمعه افزایش یافتند و لحن مثبتی را برای همتایان HK خود ایجاد کردند. Tencent (+6.42%)، Alibaba (+7.90%)، NIO (+10.84%) و JD.COM (+5.15%) جزو برندگان برتر بودند. هفته گذشته، مقامات بلندپایه چین اعلامیه ای غیرعادی برای تقویت بازارهای سهام پس از سقوط سهام فهرست شده در هنگ کنگ به پایین ترین سطح پنج ساله خود کردند. این ممکن است علامت “پایین سیاستبرای هر دو سهم سرزمین اصلی و هنگ کنگ، زیرا نگرش مقامات نسبت به شرکت های پلت فرم به نظر می رسد “دور برگردان”.

برای هفته پیش رو، تورم انگلستان داده هاتسلط داشتنس سند اقتصادی در کنارسفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده و PMI تولید مارکیت قرائت اطلاعات بیشتر را از تقویم DailyFX.

با نگاهی به پایان روز جمعه، 10 بخش از 11 بخش S&P 500 با افزایش 69.7 درصدی از اجزای تشکیل دهنده شاخص در سبز بسته شدند. مصرف کننده اختیاری (+2.19%) و فناوری اطلاعات (+2.19%) از بدترین عملکردها بودند، در حالی که خدمات شهری (-0.90٪) و انرژی (+0.09٪) عقب تر بودند.

S&P 500 عملکرد بخش 18-03-2022

رالی نزدک 100 لحن مثبتی را برای سهام APAC ایجاد می کند.  HSI ممکن است افزایش یابد.

منبع: بلومبرگ، DailyFX

نزدک 100 تجزیه و تحلیل فنی شاخص

همانطور که در نمودار زیر مشخص شده است، شاخص نزدک 100 از سقف یک کانال نزولی عبور کرد و دری را برای پتانسیل صعودی بیشتر باز کرد. سطح مقاومت فوری را می توان در 14550 یافت – پسوند 100٪ فیبوناچی. اندیکاتور MACD یک متقاطع صعودی را تشکیل داد و روند صعودی را نشان داد که نشان می دهد فشار خرید کوتاه مدت ممکن است غالب باشد.

نزدک 100فهرست مطالب – نمودار روزانه

رالی نزدک 100 لحن مثبتی را برای سهام APAC ایجاد می کند.  HSI ممکن است افزایش یابد.

نمودار ایجاد شده با TradingView

تجزیه و تحلیل فنی شاخص Hang Seng:

شاخص HSI هفته گذشته به شدت بهبود یافت و حرکت صعودی قوی را تقویت کرد در کوتاه مدت قیمت ها در حال آزمایش مقاومت خط روند 21420 هستند که شکستن آن ممکن است فشار خرید را تشدید کند و سطح مقاومت بعدی 22200 را نشان دهد.. شاخص MACD یک متقاطع صعودی را تشکیل داد که نشان می دهد فشار خرید ممکن است افزایش یابد.

شاخص Hang Seng – نمودار روزانه

رالی نزدک 100 لحن مثبتی را برای سهام APAC ایجاد می کند.  HSI ممکن است افزایش یابد.

نمودار ایجاد شده با TradingView

تحلیل فنی ASX 200 Index:

همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، شاخص ASX 200 از پشتیبان خط روند عبور کرد. قیمت‌ها به سطح مقاومت فوری 7290 می‌رسند، که ممکن است در را برای پتانسیل صعودی بیشتر با توجه به 7435 باز کند. اندیکاتور MACD روند بالاتری را طی می کند و بر حرکت صعودی تاکید می کند.

شاخص ASX 200 – نمودار روزانه

رالی نزدک 100 لحن مثبتی را برای سهام APAC ایجاد می کند.  HSI ممکن است افزایش یابد.

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط مارگارت یانگ، استراتژیست DailyFX.com

برای تماس با مارگارت، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @margaretyjy در توییترr



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.