رالی نرخ USD/CAD، RSI را به سمت منطقه بیش از حد خرید سوق می دهد

[ad_1] نقاط صحبت دلار کانادا USD/CAD محدوده ژوئن را پاک می کند زیرا به بالاترین حد سالانه (1.3083) معامله می شود، و تحولات احتمالی در شاخص قدرت نسبی (RSI) ممکن است به افزایش بیشتر در نرخ ارز اشاره کند اگر این اندیکاتور برای اولین بار به محدوده اشباع خرید فشار آورد. زمان در سال 2022

کد خبر : 225460
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۳:۱۷
رالی نرخ USD/CAD، RSI را به سمت منطقه بیش از حد خرید سوق می دهد

[ad_1]

نقاط صحبت دلار کانادا

USD/CAD محدوده ژوئن را پاک می کند زیرا به بالاترین حد سالانه (1.3083) معامله می شود، و تحولات احتمالی در شاخص قدرت نسبی (RSI) ممکن است به افزایش بیشتر در نرخ ارز اشاره کند اگر این اندیکاتور برای اولین بار به محدوده اشباع خرید فشار آورد. زمان در سال 2022

رالی نرخ USD/CAD، RSI را به سمت منطقه بیش از حد خرید سوق می دهد

افزایش شدید دلار/کادر کانادا به دنبال تلاش‌های ناموفق برای فشار به زیر SMA 50 روزه (1.2834) تحقق یافته است و نرخ ارز ممکن است شیب مثبت میانگین متحرک را دنبال کند زیرا فدرال رزرو سریع‌تر از آن سیاست‌های پولی را عادی می‌کند. همتای کانادایی

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای کانادا

در نتیجه، گزارش‌های اشتغال از ایالات متحده و کانادا ممکن است کمک چندانی به پیشرفت اخیر در USD/CAD کند زیرا کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) و بانک کانادا (BoC) همچنان در مسیر اجرای نرخ‌های بهره بالاتر هستند. و نرخ ارز ممکن است در ماه جولای با رئیس هیئت مدیره به بالاترین حد سالانه خود ادامه دهد جروم پاول و شرکت انتظار دارند در اواخر این ماه 75 واحد افزایش نرخ بهره را افزایش دهند.

در همین حال، BoC ممکن است افزایش 50 واحدی نرخ بهره را انتخاب کند.شورای حاکم همچنان به قضاوت خود ادامه می دهد که نرخ بهره باید بیشتر افزایش یابد“، اما باید دید فرماندار یا نه تیف ماکلم و شرکت دستورالعمل‌های پیش‌رو برای سیاست‌های پولی را تعدیل خواهد کرد زیرا بانک مرکزی قرار است گزارش سیاست پولی به روز شده (MRP) را در جلسه بعدی خود در 13 جولای منتشر کند.

تا آن زمان، USD/CAD ممکن است تا حد زیادی ضعف در ارزهای بلوک کالا را به دلیل افزایش 50 واحدی نرخ بهره از بانک رزرو استرالیا (RBA) کمک چندانی به تقویت دلار استرالیا نمی کند، اما شیب در احساسات خرده فروشی ممکن است ادامه یابد زیرا به نظر می رسد موقعیت یابی رفتاری را که در ماه می مشاهده شد منعکس می کند.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ USD/CAD

را گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 41.53 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی USD/CAD، با نسبت معامله گران کوتاه به بلند ایستاده در 1.41 تا 1.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 16.62 درصد و نسبت به هفته گذشته 17.25 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 7.91 درصد و نسبت به هفته گذشته 20.07 درصد کاهش داشته است. کاهش پوزیشن لانگ خالص در حالی رخ می‌دهد که دلار/کادر دلار آمریکا به بالاترین حد سالانه (1.2843) رسیده است، در حالی که کاهش سود خالص فروش به کاهش رفتار ازدحام کمک کرده است، زیرا 40.69 درصد معامله‌گران هفته گذشته این جفت ارز خالص بودند. .

با توجه به آنچه گفته شد، اگر پیشرفت اخیر نتواند شاخص قدرت نسبی (RSI) را به محدوده بیش از حد خرید سوق دهد، USD/CAD ممکن است عملکرد قیمت را از ماه می تقلید کند، اما حرکت بالای 70 در نوسانگر احتمالاً با پیشرفت بیشتر همراه خواهد بود. نرخ ارز مانند عملکرد قیمتی که در سال گذشته مشاهده شد.

نمودار روزانه نرخ USD/CAD

تصویر نمودار نرخ روزانه USD/CAD

منبع: نمای معاملاتی

  • USD/CAD توانست محدوده ژوئن را پاک کند زیرا به بالاترین حد سالانه (1.3083) معامله می شود، اما نیاز به بسته شدن بالاتر از قیمت دارد. منطقه 1.3030 (50٪ گسترش) تا 1.3040 (50٪ گسترش) برای آوردن دسته 1.3200 (38.2% انبساط) روی رادار.
  • تحولات قریب الوقوع در شاخص قدرت نسبی (RSI) اگر نوسان‌گر برای اولین بار در سال 2022 به بالای 70 برسد، ممکن است سرعت جمع‌آوری حرکت صعودی را نشان دهد، اما ناکامی در ورود به قلمروی بیش از حد خرید ممکن است باعث شود USD/CAD قیمت را از ماه مه منعکس کند، به‌ویژه اگر در تلاش برای حفظ بالاتر از قیمت باشد. منطقه 1.3030 (50٪ گسترش) تا 1.3040 (50٪ گسترش).
  • حرکت به زیر ناحیه 1.2980 (61.8% اصلاحی) ممکن است USD/CAD را به سمت پایین سوق دهد. همپوشانی فیبوناچی در اطراف 1.2830 (38.2% اصلاحی) تا 1.2880 (61.8% انبساط)، که با SMA 50 روزه (1.2834) مطابقت دارد و منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 1.2770 (38.2٪ گسترش) خواهد بود.

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.