رالی سهام، محدوده دلار آمریکا، سقوط طلا

[ad_1] بررسی اجمالی فصلی نوامبر FX: یازدهمین ماه سال معمولاً محیط خنثی تری برای دلار آمریکا دارد. نوامبر در دوره های 5 و 10 ساله گذشته ماه بدی برای قیمت طلا بوده است. اگر زمانی برای پایین آمدن سهام ایالات متحده از نظر فصلی وجود داشته باشد، آن زمان در نوامبر خواهد بود. توصیه شده

کد خبر : 276995
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۵:۴۰
رالی سهام، محدوده دلار آمریکا، سقوط طلا

[ad_1]

بررسی اجمالی فصلی نوامبر FX:

  • یازدهمین ماه سال معمولاً محیط خنثی تری برای دلار آمریکا دارد.
  • نوامبر در دوره های 5 و 10 ساله گذشته ماه بدی برای قیمت طلا بوده است.
  • اگر زمانی برای پایین آمدن سهام ایالات متحده از نظر فصلی وجود داشته باشد، آن زمان در نوامبر خواهد بود.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

آغاز ماه مستلزم بررسی الگوهای فصلی است که در چند سال گذشته بر بازارهای فارکس تأثیر گذاشته است. برای ماه نوامبر، تمرکز ما بر عملکردهای 5 ساله و 10 ساله بعدی است، که هر دوی آنها معاملات را در طول دوره مداخله تهاجمی بانک مرکزی که با بحران مالی جهانی 2008/2009 آغاز شد، به تصویر می کشد – نه بی شباهت به محیطی که در آن قرار داریم. اکنون.

با این حال، سلب مسئولیت برای اعتماد به داده های فصلی در سال 2022 وجود دارد. این محیط غیر معمول امکان استفاده از فصلی بودن را به عنوان راهنمای قابل اعتماد برای اقدام قیمت کاهش داده است. زنجیره‌های تامین جهانی هنوز در بی‌نظمی هستند – از انرژی گرفته تا حمل و نقل در نتیجه تهاجم روسیه به اوکراین و استراتژی چین برای مقابله با کووید صفر – در حالی که اقتصادهای توسعه‌یافته روز به روز به رکود تورمی نزدیک‌تر می‌شوند.

خلاصه فصلی ماهانه فارکس – نوامبر 2022

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

فارکس برای مبتدیان

فصلی بودن فارکس به یورو (از طریق EUR/USD)

نوامبر، از منظر فصلی، ماه ترکیبی برای EUR/USD است. در طول 5 سال گذشته، ششمین ماه برتر سال برای این جفت بوده است که میانگین افزایش 0.31% داشته است. طی 10 سال گذشته، این دومین ماه بدترین ماه سال بوده است که میانگین زیان 0.63- درصدی را تجربه کرده است.

فصلی بودن فارکس به پوند بریتانیا (از طریق GBP/USD)

نوامبر از منظر فصلی، ماه کمی صعودی برای پوند/دلار آمریکا است. در طول 5 سال گذشته، ششمین ماه برتر سال برای این جفت بوده است که میانگین افزایش 0.33% داشته است. در طول 10 سال گذشته، این پنجمین ماه برتر سال بوده است که میانگین افزایش 0.05% داشته است.

فصلی بودن فارکس به ین ژاپن (از طریق USD/JPY)

نوامبر از دیدگاه فصلی، ماه ترکیبی برای USD/JPY است. طی 5 سال گذشته، این ششمین ماه بدترین ماه سال برای این جفت بوده است که میانگین زیان 0.02- درصدی داشته است. طی 10 سال گذشته، بهترین ماه سال بوده است و میانگین افزایش 2.43 درصدی داشته است.

فصلی بودن فارکس به دلار استرالیا (از طریق AUD/USD)

از دیدگاه فصلی، نوامبر یک ماه اندکی نزولی برای AUD/USD است. طی 5 سال گذشته، این پنجمین بدترین ماه سال برای این جفت بوده است که میانگین زیان 0.10- درصدی داشته است. طی 10 سال گذشته، این دومین ماه بدترین ماه سال بوده است که میانگین زیان 0.87- درصدی داشته است.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

نحوه معامله AUD/USD

فصلی بودن فارکس به دلار نیوزلند (از طریق NZD/USD)

نوامبر یک ماه صعودی برای NZD/USD از منظر فصلی است. در طول 5 سال گذشته، این سومین ماه برتر سال برای این جفت بوده است، با میانگین افزایش 1.32٪. طی 10 سال گذشته، ششمین ماه سال بوده است که میانگین افزایش 0.15% داشته است.

فصلی بودن فارکس به دلار کانادا (از طریق USD/CAD)

نوامبر یک ماه صعودی برای USD/CAD از منظر فصلی است. در طول 5 سال گذشته، این سومین ماه برتر سال برای این جفت بوده است، با میانگین افزایش 0.55٪. طی 10 سال گذشته، با میانگین افزایش 0.77٪، دومین ماه برتر سال بوده است.

فصلی بودن فارکس به فرانک سوئیس (از طریق USD/CHF)

نوامبر یک ماه ترکیبی برای USD/CHF، از منظر فصلی است. طی 5 سال گذشته، این ششمین ماه بدترین ماه سال برای این جفت بوده است و میانگین زیان 0.33- درصدی داشته است. طی 10 سال گذشته، این پنجمین ماه برتر سال بوده است که میانگین افزایش 0.52% را به خود اختصاص داده است.

فصلی بودن فارکس در S&P 500 ایالات متحده

نوامبر از منظر فصلی، ماه بسیار صعودی برای S&P 500 ایالات متحده است. طی 5 سال گذشته، با میانگین افزایش 3.58%، دومین ماه برتر سال برای این شاخص بوده است. طی 10 سال گذشته، بهترین ماه سال بوده است و میانگین افزایش 2.69% را به خود اختصاص داده است.

فصلی بودن فارکس در طلا (از طریق XAU/USD)

نوامبر یک ماه بسیار نزولی برای طلا (XAU/USD)، از منظر فصلی است. طی 5 سال گذشته، این دومین ماه بدترین ماه سال برای این فلز گرانبها بوده است که میانگین کاهش 1.68- درصدی داشته است. طی 10 سال گذشته، بدترین ماه سال بوده است که میانگین زیان 2.94- درصدی داشته است.

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.