رالی روز سه شنبه به هدف دوپایین در ساعت 80.00 نزدیک می شود

[ad_1] NZD/JPY به شدت به سمت بالا حرکت می کند 0.98٪ افزایش می یابد. واگرایی سیاست بانک مرکزی بین RBNZ و BoJ به نفع NZD است. پیش بینی قیمت NZD/JPY: نرخ دو پایین در نمودار روزانه 80.00 را هدف قرار می دهد. جفت ارز NZD/JPY با پایان جلسه نیویورک افزایش یافت و در زمان نوشتن

کد خبر : 151495
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۵:۴۴
رالی روز سه شنبه به هدف دوپایین در ساعت 80.00 نزدیک می شود

[ad_1]

  • NZD/JPY به شدت به سمت بالا حرکت می کند 0.98٪ افزایش می یابد.
  • واگرایی سیاست بانک مرکزی بین RBNZ و BoJ به نفع NZD است.
  • پیش بینی قیمت NZD/JPY: نرخ دو پایین در نمودار روزانه 80.00 را هدف قرار می دهد.

جفت ارز NZD/JPY با پایان جلسه نیویورک افزایش یافت و در زمان نوشتن این مقاله در 78.65 معامله شد. ارزهای حساس به ریسک مانند دلار نیوزلند در برابر همتایان امن خود، به شدت در برابر ین ژاپنی کم بازده، رشد کردند، زیرا روحیه فعالان بازار با پیشرفت جلسه وال استریت بدتر شد.

با وجود موارد فوق، گاوهای NZD کنترل را حفظ می کنند. NZD/JPY یک بازی ریسک و احساسات خالص است. با این حال، همزمان با واگرایی بانک مرکزی بین بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) و بانک ژاپن (BoJ) در زمان نگارش مقاله است.

در جلسه نوامبر، RBNZ تصمیم گرفت تا نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد و نرخ بانکی را روی 0.75٪ بگذارد در حالی که نرخ رسمی نقدی (OCR) را در پایان سال 2023 روی 2.60٪ قرار دهد. در مقابل، BoJ نرخ ها را برای این مدت بدون تغییر نگه می دارد. در آینده قابل پیش‌بینی، و اگرچه محرک همه‌گیری اضطراری کاهش یافت، آنها آن را برای شرکت‌های کوچک‌تر تا مارس 2022 تمدید کردند.

حال و هوای بازار

چالش معامله گران NZD/JPY ارزیابی احساسات ریسک است که به شدت تحت تأثیر چین است. نوع Omicron و سیاست کووید-صفر که توسط چین حفظ می‌شود، می‌تواند اشتها برای دارایی‌های پرریسک‌تر را تضعیف کند، بنابراین در آن صورت، ین ژاپن ممکن است افزایش یابد.
بنابراین، به معامله‌گران NZD/JPY توصیه می‌شود برای سرنخ‌هایی که به آن‌ها کمک می‌کند بسته به خلق و خوی ریسک بازار، به سهام جهانی، تحولات چین و شاخص نوسان (VIX) توجه داشته باشند.

پیش بینی قیمت NZD/JPY: چشم انداز فنی

نمودار روزانه NZD/JPY یک شکل دوپایین را نشان می دهد. علاوه بر این، در زمان انتشار، “خط گردن” الگوی نمودار با میانگین متحرک 200 روزه (DMA) در محدوده 77.96-78.03 تلاقی می کند، که گاوهای NZD احتمالاً از آن به عنوان اهداف دوگانه پایین 80.00 دفاع می کنند.

در جهت صعودی، مقاومت اول NZD/JPY 79.50 خواهد بود. نقض دومی راه را برای صعود بیشتر هموار می کند. خط دفاعی زیر برای گاوهای JPY هدف دوپایین در 80.00 خواهد بود و پس از آن در 5 نوامبر 2021، بالاترین نرخ روزانه در 81.34 قرار خواهد گرفت.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.