رالی خزر تا خلیج فارس برگزار می‌شود

[ad_1] مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از برگزاری دومین دوره رالی گردشگری بین‌المللی خزر تا خلیج فارس در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ به مناسبت روز ملی خلیج فارس خبر داد. به گزارش ایسنا، محمدحسین صوفی در توضیحات بیشتری گفت: این رویداد از یکم اردیبهشت‌ماه سال آینده در آستانه فرارسیدن روز ملی خلیج فارس با خودروهای دودیفرانسیل

کد خبر : 447439
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
رالی خزر تا خلیج فارس برگزار می‌شود

[ad_1]

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از برگزاری دومین دوره رالی گردشگری بین‌المللی خزر تا خلیج فارس در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ به مناسبت روز ملی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدحسین صوفی در توضیحات بیشتری گفت: این رویداد از یکم اردیبهشت‌ماه سال آینده در آستانه فرارسیدن روز ملی خلیج فارس با خودروهای دودیفرانسیل از ایران و با حضور شرکت‌کنندگانی از برخی کشورهای اروپایی و آسیایی به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: شرکت‌کنندگان در این رویداد بین‌المللی پیش از آغاز رالی در کلاس آموزشی و جلسه توجیهی نکات فنی و ضروری را فرامی‌گیرند و پس از گردهمایی در حاشیه دریای خزر (کاسپین) از شمال کشور این رالی را آغاز و به سمت آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس حرکت خواهند کرد.

او درباره مسیر برگزاری رالی که حدود ۵ هزار کیلومتر خواهد بود، گفت: استان‌های گیلان، مازندران، تهران، قم، مرکزی، اصفهان، یزد، کرمان و هرمزگان در مسیر عبور شرکت‌کنندگان این دوره از رالی تا مقصد نهایی در جزیره قشم خواهند بود و بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی، گردشگری و جاذبه‌های طبیعی شهرها و مناطق مختلف مسیر، در برنامه این رالی تور گردشگری قرار دارد.

صوفی با بیان اینکه راه‌های کویری، کوهستانی و در برخی نقاط صعب‌العبور در طراحی نقشه‌های رالی به عنوان چالش برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است، افزود: ملاک انتخاب برترین شرکت‌کنندگان از سوی گروه‌های داوری رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، شیوه نقشه‌خوانی درست و مهارت مسیریابی و کسب کمترین امتیاز منفی خواهد بود.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اظهار کرد: گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، تداوم و تثبیت نام خلیج فارس در تاریخ، معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی در کریدور حمل و نقل شمال به جنوب کشور، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای، توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در سطح کشور، تبلیغ و تبیین صلح و دوستی میان کشورها و معرفی چهره امن، زیبا و تأثیرگذار ایران باشکوه و همچنین توسعه سفرهای مسئولانه و گردشگری پایدار از مهمترین اهداف برگزاری این رالی گردشگری بین‌المللی است.

به گفته صوفی، اختتامیه این رویداد ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با روز ملی خلیج فارس است.

او افزود: این رالی گردشگری به منظور غنای بیشتر، شامل بخش‌های جنبی از جمله برگزاری جشنواره فیلم و عکس موبایلی، انتخاب برترین سفرنامه و بخش برترین گزارش و تیتر خبری ویژه اهالی رسانه و مطبوعات خواهد بود.

نخستین دوره این رویداد ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ کشور برگزار شده بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir و همچنین وب‌سایت اختصاصی دبیرخانه دائمی رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس به نشانی اینترنتی www.Khazartakhalijfars.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.