راشل دکوست به عنوان کارگردان ، تنوع ، برابری و مشارکت در هیئت ملی فیلم کانادا معرفی شد. موقعیت جدید برای رهبری تنوع ، برابری و تلاش های NFB به عنوان بخشی از تحول در سراسر سازمان.

[ad_1] 23 سپتامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) کلود جولی کوئر ، رئیس هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) امروز اعلام کرد که راشل دکوست به عنوان مدیر ، تنوع ، برابری و مشارکت منصوب شده است ، یک موقعیت تازه ایجاد شده در NFB ، از 27 سپتامبر 2021. راشل یک

کد خبر : 113614
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
راشل دکوست به عنوان کارگردان ، تنوع ، برابری و مشارکت در هیئت ملی فیلم کانادا معرفی شد.  موقعیت جدید برای رهبری تنوع ، برابری و تلاش های NFB به عنوان بخشی از تحول در سراسر سازمان.

[ad_1]

23 سپتامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

کلود جولی کوئر ، رئیس هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) امروز اعلام کرد که راشل دکوست به عنوان مدیر ، تنوع ، برابری و مشارکت منصوب شده است ، یک موقعیت تازه ایجاد شده در NFB ، از 27 سپتامبر 2021.

راشل یک رهبر تنوع استراتژیک ، کارشناس موضوع ، عامل تغییر و مشاور اصلی NFB در حمایت از تنوع ، برابری و گنجاندن (DE & I) اهداف و اهداف مطابق با استراتژی کل سازمان خواهد بود.

راشل اجرای ابتکارات و برنامه های استراتژیک DE & I را رهبری می کند و همه سطوح رهبری NFB را برای ایجاد شایستگی فرهنگی و مهارت های رهبری فراگیر هدایت و راهنمایی می کند. او همچنین اطمینان حاصل می کند که برنامه ها و سیاست های NFB عادلانه و فراگیر است و سیاست ها و رویه های ضد نژادپرستی NFB را اجرا و ارزیابی می کند.

وظایف وی شامل توسعه ابتکارات برای ایجاد خط استعداد و همچنین حفظ استعداد از گروه های کم نماینده ، و همچنین نظارت بر روابط ایجاد شده در سراسر NFB با سازمان هایی است که به گروه های کم نماینده خدمت می کنند. راشل همچنین با J’net Ayayqwayaksheelth ، NFB که به تازگی مدیر روابط بومی و مشارکت جامعه نامیده شده است ، همکاری می کند تا برنامه اقدام بومی را اجرا و اجرا کند.

راشل بخشی از کمیته اجرایی NFB خواهد بود و مستقیماً به کمیسر گزارش می دهد. این نامزدی یکی از تعهدات کلیدی NFB در مورد تنوع ، برابری و گنجاندن را برآورده می کند و نشان دهنده تعهد NFB به تغییرات پایدار و اطمینان از یک سازمان برابری خواه ، باز و متنوع است.

درباره راشل دکست

راشل دکست ، نویسنده ، مربی و کارشناس سیاست اجتماعی است که از جوانی فعال اجتماعی بوده و با سازمان هایی مانند انجمن کمک به کودکان ، بیمارستان SOS Montfort ، بنیاد معروف 5 و صندوق بورس تحصیلی کانادا همکاری می کند. به او همچنین در آمریکای جنوبی و مرکزی و غرب آفریقا کمک کرده است و در مبارزات انتخاباتی باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری 2008 و 2012 کار کرده است.

راشل در واشنگتن دی سی زندگی می کرد و کار می کرد ، جایی که از طرف کنگره ایالات متحده یک طرح ملی آموزش فناوری دو حزبی را مدیریت کرد. وی بیش از 150 مقاله در زمینه تنوع ، نژاد و سیاست مهاجرت منتشر کرده است و در دهها مقاله علمی تحقیقاتی مورد استناد قرار گرفته است. خانم دکست در مورد تنوع و شمول در چندین دانشگاه برتر در ایالات متحده و کانادا سخنرانی کرده است و دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت دولتی از دانشگاه جورج واشنگتن است.

راشل یکی از 50 شخصیت برتر اتاوا در نسخه سالانه مجله اتاوا لایف در سال 2010 نام گرفت و یکی از 100 زن برتر سیاه پوست کانادایی در سال 2018 نام گرفت.

نقل قول

“جان گریرسون ، بنیانگذار NFB می خواست NFB” چشم کانادا “باشد. در بیش از 80 سال پس از آن ، این عدسی با گسترش کانادا به یک کشور چند فرهنگی متنوع گسترش یافت. با این نقش فرصتی برای تقویت تعهد NFB برای عملیاتی کردن برابری ، تنوع و شمول فرا می رسد. راشل دکوست می گوید ، عامل تغییر در NFB افتخار من است و من مشتاقانه منتظر شروع کار مهمی هستم تا اطمینان حاصل شود که دیدگاه ها و داستان های همه کانادایی ها در تمام کارهایی که انجام می دهیم منعکس شده است.

“راشل به عنوان مدیر ، تنوع ، برابری و گنجاندن ، ما را در اهداف تنوع ، برابری و مشارکت راهنمایی می کند و به ما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنیم که NFB به طور کامل تنوع کامل کانادا را نمایش می دهد. در NFB ما متعهد به تحول سازمانی هستیم که تأثیر عمیقی بر شخصیت ما و نحوه کار ما و نحوه ارتباط ما با همه کانادایی ها خواهد داشت. کلود جولی کوئر ، کمیسر فیلم دولتی و رئیس NFB گفت: “من هیجان دارم که با راشل در توسعه و اجرای این چشم انداز کار کنم.”

– 30 –

در ارتباط باش

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | توییتر NFB | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

در مورد NFB

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.