راشل بندایان ، نماینده پارلمان ، 400000 دلار از بودجه دولت کانادا برای Technologies Connect & GO را اعلام کرد

[ad_1] مونترال ، کبک ، 11 آگوست 2021 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) مونترال دارای تعدادی کسب و کار و سازمان پویا است که ایده های نوآورانه آنها به ایجاد بافت اقتصادی قوی محلی کمک می کند. برخی از سازمان ها موفق شده اند خود را با این بیماری همه گیر سازگار

کد خبر : 95206
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
راشل بندایان ، نماینده پارلمان ، 400000 دلار از بودجه دولت کانادا برای Technologies Connect & GO را اعلام کرد

[ad_1]

مونترال ، کبک ، 11 آگوست 2021 توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

مونترال دارای تعدادی کسب و کار و سازمان پویا است که ایده های نوآورانه آنها به ایجاد بافت اقتصادی قوی محلی کمک می کند. برخی از سازمان ها موفق شده اند خود را با این بیماری همه گیر سازگار کرده و در حال پیشرفت هستند ، در حالی که برخی دیگر مجبور به کاهش فعالیت های خود شده اند. امروزه ، همانطور که برای بهبود اقتصادی برنامه ریزی می کنیم ، آنها اکنون بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که جوامع آنها همچنان قوی هستند. دولت کانادا متعهد است که در پیگیری فعالیت های خود به آنها کمک کند و رشد و موفقیت آنها را تقویت کند.

با توجه به این نکته ، راشل بندایان ، نماینده پارلمان Outremont و دبیر پارلمانی وزیر مشاغل کوچک ، توسعه صادرات و تجارت بین المللی ، به نمایندگی از ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول CED ، امروز مبلغ 400000 دلار برای حمایت مالی از Technologies Connect & GO اعلام کرد.

پس از هدف گیری اولیه صنعت رویداد ، Technologies Connect & GO ، شغلی که در توسعه و بازاریابی سیستم های مدیریت عملیاتی بصری برای بخشهای تفریحی ، ورزشی و سرگرمی تخصص دارد ، تصمیم گرفت فعالیتهای بازاریابی خود را بر امکانات دائمی در سال 2020 متمرکز کند. ممنوعیت تجمعات بزرگ و تلاش برای توسعه فناوری های بدون تماس – تنها موقعیت کسب و کار را تقویت کرده است.

از سهم قابل بازپرداخت CED برای تأمین سایر فعالیتهای بازاریابی بین المللی این شرکت ، شرکت در نمایشگاههای تجاری و توسعه مواد تبلیغاتی برای اجرای استراتژی بازاریابی در آمریکای شمالی و اروپا برای محصولات خلاقانه استفاده می شود. این حمایت منجر به ایجاد دو شغل و حفظ سه شغل در بازاریابی می شود.

دولت کانادا از مشاغل و سازمان های نوآورانه ای که در جوامع خود مایه افتخار هستند ، به رسمیت می شناسد و از آنها حمایت می کند. بهبود اقتصادی کبک متکی بر سازمان هایی است که در اقتصاد منطقه به خوبی پایه گذاری شده اند. نوآوری یک عامل اصلی رشد است و همچنین یک سرمایه کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی تر ، مقاوم تر و عادلانه تر برای همه است.

نقل قول

وی افزود: “ما به مشاغل کمک می کنیم تا خود را به ابزار مورد نیاز برای رقابت ، پیشرفت و ایجاد مشاغل خوب مجهز کنند. با تشکر از بودجه دولت کانادا ، Technologies Connect & GO قادر خواهد بود تا نوآوری خود را در زمینه ای پیشرفته دنبال کرده و موقعیت خود را در صنعت و بازارها تقویت کند ، در نتیجه به رونق آینده ما کمک کرده و اقتصاد منطقه را تحریک کند. این حمایت به نفع کل منطقه مونترال خواهد بود و به اقتصاد کانادا اجازه می دهد حتی قوی تر بازگردد. “

راشل بندایان ، نماینده پارلمان Outremont و دبیر پارلمانی وزیر مشاغل کوچک ، ترویج صادرات و تجارت بین المللی

“دولت کانادا با سرمایه گذاری در فعالیت های بازاریابی Technologies Connect & GO ، تعهدات خود را دنبال می کند و به مشاغل کمک می کند تا محصولات خود را توسعه داده ، به نوآوری و صادرات بپردازند تا بتوانند مشاغل با کیفیت خوب ایجاد کنند و از این طریق از رونق اقتصاد کانادا اطمینان حاصل کنند.”

ملانی جولی ، نماینده پارلمان Ahuntsic-Cartierville ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول CED

سالهای 2020 و 2021 سالهای بسیار سختی برای صنعت ما بوده است. ما این حمایت دولت کانادا را نشانه اصلی اعتماد به خود می دانیم. این به ما منابع مورد نیاز برای شروع مجدد رشد و استقرار فناوری خود در سراسر جهان را می دهد. “

دومینیک گاگنون ، رئیس ، Technologies Connect & GO

حقایق فوری

  • این بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای از طریق نوآوری CED اعطا شد. این برنامه کارآفرینانی را که از نوآوری برای رشد مشاغل خود و رقابتی تر کردن آنها استفاده می کنند ، و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه در همه مناطق کمک می کند ، هدف قرار می دهد.
  • موفقیت در بهبود اقتصادی ، از جمله موارد دیگر ، به واکسیناسیون بیشتر کانادایی ها بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر: واکسن های COVID-19.
  • CED شریک اصلی فدرال برای توسعه اقتصادی منطقه ای در کبک است. CED از طریق 12 دفتر تجاری منطقه ای خود به مشاغل ، سازمانهای حمایتی و تمام مناطق کبک کمک می کند تا برای اقتصاد فردا آماده شوند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

کاترین مونیر-دسروچر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی
[email protected]

در ارتباط باش

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.