راشل بندایان ، نماینده پارلمان ، 198،000 دلار از حمایت دولت کانادا از IMMUNI T اعلام کرد

[ad_1] بنابراین کسب و کار مستقر در مونترال به دنبال رشد خواهد بود. مونترال ، کبک ، 13 آگوست 2021 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) مونترال تعداد زیادی از مشاغل و سازمان های پویا را با ایده های خلاقانه که به ایجاد بافت اقتصادی قوی محلی کمک می کند ، شمارش می

کد خبر : 91268
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۵۰
راشل بندایان ، نماینده پارلمان ، 198،000 دلار از حمایت دولت کانادا از IMMUNI T اعلام کرد

[ad_1]

بنابراین کسب و کار مستقر در مونترال به دنبال رشد خواهد بود.

مونترال ، کبک ، 13 آگوست 2021 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

مونترال تعداد زیادی از مشاغل و سازمان های پویا را با ایده های خلاقانه که به ایجاد بافت اقتصادی قوی محلی کمک می کند ، شمارش می کند. برخی از سازمان ها موفق شده اند خود را با همه گیری سازگار کنند و در حال پیشرفت هستند ، در حالی که برخی دیگر مجبور به کاهش فعالیت های خود شده اند. امروزه ، همانطور که برای بهبود اقتصادی برنامه ریزی می کنیم ، آنها اکنون بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارند تا از استحکام جوامع خود اطمینان حاصل کنند. دولت کانادا متعهد شده است که در ادامه فعالیت های خود به آنها کمک کند و رشد و موفقیت آنها را تقویت کند.

با در نظر گرفتن این نکته ، راشل بندایان ، نماینده پارلمان Outremont و دبیر پارلمانی وزیر مشاغل کوچک ، توسعه صادرات و تجارت بین الملل ، به نمایندگی از ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول CED ، امروز مبلغ 198،000 دلار برای حمایت مالی IMMUNI T (7206127 Canada inc.) ، یک تجارت نوآورانه در بخش علوم زندگی اعلام کرد. این کمک قابل بازپرداخت به آن امکان می دهد تجهیزات تولید خودکار را به دست آورد و خطوط خدمات تجزیه و تحلیل خود را روباتیک کند. این پروژه که هدف آن افزایش رشد تجارت در بازارهای صادراتی است ، منجر به ایجاد هفت شغل می شود.

IMMUNI T با تخصص در زمینه تحقیقات قراردادی و خدمات تشخیصی در زیست شناسی سلولی ، ایمونولوژی و سمیت ایمونودیاگنیستیک (ایمونوژنیسیته) توسط یک رهبر بین المللی در آزمایش ایمونولوژی تاسیس شد. این شرکت که از زمان ایجاد در سال 2009 به تسریع کشف و بهبود داروهای با پتانسیل بالا کمک کرده است ، دارای تخصص منحصر به فرد در روش های ایمنی زایی است و دارای گواهینامه هایی است که استانداردهای بین المللی صنعت بیو دارویی را برآورده می کند.

دولت کانادا از مشاغل و سازمان های خلاقانه ای که در جوامع خود مایه افتخار هستند ، به رسمیت می شناسد و از آنها حمایت می کند. بهبود اقتصادی کبک ، در میان چیزهای دیگر ، متکی به سازمان هایی است که از اقتصاد منطقه ای برخوردار هستند. نوآوری یک عامل اصلی رشد است و همچنین یک سرمایه کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی تر ، مقاوم تر و عادلانه تر برای همه است.

نقل قول

“اولویت دولت فدرال ما این است که به مشاغل کمک کند تا رشد کرده و نوآوری کنند تا بتوانند رقابت خود را افزایش داده و مشاغل با کیفیت خوب ایجاد کنند. به همین دلیل است که ما از IMMUNI T پشتیبانی می کنیم ، شرکتی که موفقیت آن نه تنها در منطقه مونترال بلکه در کل اقتصاد کبک و کانادا افزایش یافته است. ما اینجا هستیم تا به کارگران و شرکتهای کوچک و متوسط ​​کبک و کانادا در این روزهای سخت کمک کنیم. ما به آنها کمک می کنیم تا خود را به آنچه نیاز دارند مجهز کنند تا با هم بتوانیم اقتصادی قوی تر ، مقاوم تر و پایدارتر بسازیم. “

راشل بندایان ، نماینده پارلمان Outremont و دبیر پارلمانی وزیر مشاغل کوچک ، ترویج صادرات و تجارت بین المللی

وی افزود: “ما به مشاغل کمک می کنیم تا خود را با آنچه نیاز دارند تا رقابت کنند ، پیشرفت کنند و شغل خوبی ایجاد کنند ، تجهیز کنند. با تشکر از کمک های مالی دولت کانادا ، IMMUNI T قادر خواهد بود تا در زمینه نوآوری به نوآوری ادامه دهد و موقعیت خود را در صنعت و بازارها تقویت کند ، که به تحریک اقتصاد منطقه نیز کمک می کند. بخشی از برنامه بهبود اقتصادی ما ، این حمایت به نفع کل منطقه مونترال خواهد بود و اقتصاد کانادا را قادر می سازد که حتی قوی تر بازگردد. “

ملانی جولی ، نماینده پارلمان Ahuntsic-Cartierville ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول CED

“از زمان ایجاد 14 سال پیش ، IMMUNI T خدمات بیولوژیکی بیولوژیکی را در اختیار صنایع دارویی قرار داده است. علاقه روزافزون به مواد بیولوژیکی و بیوسیمیلارها ، بازار پررونقی را ایجاد کرده است که نیاز به پیشرفته ترین سیستم ایمنی زایی و آزمایش ایمنی سازی دارد. سهم CED در دستیابی به این نوع تجهیزات یک دارایی اضافی در تسخیر بازارهای بین المللی جدید ما است و همچنین ما را قادر می سازد تا خط تولید خود را تغییر دهیم. “

دکتر ادریس سایاه ، دکترا ، رئیس و مسئول علمی علمی (CSO) ، IMMUNI T

حقایق فوری

  • بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای از طریق نوآوری CED اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را که از نوآوری برای رشد مشاغل خود و افزایش رقابت پذیری خود استفاده می کنند و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه ای که به ایجاد محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه در همه مناطق کمک می کند ، هدف قرار می دهد.
  • موفقیت در بهبود اقتصادی ، از جمله موارد دیگر ، به واکسیناسیون بیشتر کانادایی ها بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر: واکسن های COVID-19.
  • CED شریک اصلی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه ای خود ، مشاغل را پشتیبانی می کند ، از سازمان ها و همه مناطق سراسر کبک در اقتصاد فردا حمایت می کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

کاترین مونیر-دسروچر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.