رازهای پرتقال از یک کپی رایتر تبلیغاتی

[ad_1] این یک سرمقاله نظری توسط SV، سردبیر BitcoinMaxiNews.com و یک کپی‌نویس حرفه‌ای تبلیغاتی سابق است. بعد از اینکه مدتی پیش به طور جدی وارد بیت کوین شدم، تصمیم گرفتم به موضوع پرتقال پرتقال – که اساساً به معنای «فروش» افراد تازه کار در بیت کوین است – مانند هر کنسرت کپی رایتینگ نزدیک شوم.

کد خبر : 355891
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
رازهای پرتقال از یک کپی رایتر تبلیغاتی

[ad_1]

این یک سرمقاله نظری توسط SV، سردبیر BitcoinMaxiNews.com و یک کپی‌نویس حرفه‌ای تبلیغاتی سابق است.

بعد از اینکه مدتی پیش به طور جدی وارد بیت کوین شدم، تصمیم گرفتم به موضوع پرتقال پرتقال – که اساساً به معنای «فروش» افراد تازه کار در بیت کوین است – مانند هر کنسرت کپی رایتینگ نزدیک شوم.

اولین چیزی که یک کپی‌رایتر تبلیغاتی حرفه‌ای شناسایی می‌کند، «اعتراضات» و ترس‌های آگاهانه و ناخودآگاه مشتری است. به عبارت دیگر، هر چیزی که به احتمال زیاد مانع تغییر مذهب این فرد است.

بنابراین، قبل از ارائه راه حل، با موانع اصلی پر کردن پرتقال شروع می کنیم.

چرا «فروش» چیزی به بزرگی بیت کوین بسیار سخت است؟

چالش مبتدیان پرتقال پرتقال به سه چیز خلاصه می شود و هر سه به طور متقابل یکدیگر را تقویت می کنند تا آن را حتی سخت تر کنند:

منبع: نویسنده

1. کوری پارادایم فیات آمیخته با ترس، عدم اطمینان و شک (FUD)

هنگامی که من آن را مطرح کردم، OpenAI «نابینایی پارادایم» را به عنوان «ناتوانی در شناخت یا درک کامل مفروضات و چارچوب‌هایی که باورها، ارزش‌ها و اعمال فرد را شکل می‌دهند» تعریف کرد.

بیت کوین یک نوآوری پارادایم شکن است و بنابراین درک واقعی ارزش آن بدون خارج شدن از “منطقه راحتی” پارادایم تلقین شده فیات دشوار است.

بسیاری از FUD علاوه بر ترس از دست دادن پول، توسط این “ترس از ناشناخته” ایجاد می شود.

2. جبران «قدرت-موقعیت» شکاک (مقاومت در برابر «سخنرانی» شدن).

منبع

هیچ کس دوست ندارد در موقعیت “تسلیم” بودن “سخنرانی” قرار گیرد، و تعداد کمی از آنها آنقدر متواضع هستند که بپذیرند چیزی را “نمی دانند”.

بنابراین، هرگونه تلاش برای پر کردن پرتقال، نیروی مقاومت برابر و متضادی را در آنها ایجاد می کند، و این به ویژه اگر بخواهید شخصاً آنها را متقاعد کنید، صادق است.

“شکاک” ماندن به آنها “موقعیت قدرت” و “دست بالا” را می دهد، به همین دلیل است که مردم دوست دارند اعلام کنند که چقدر “شکاک” هستند.

3. دوراهی مردان کور و فیل («قاتل جامع نگر»).

منبع

اگر سعی کنید در تلاش برای پر کردن پرتقال، «فیل کامل» بیت کوین را بگیرید، به احتمال زیاد به عنوان مردی در میم زیر مواجه خواهید شد:

منبع

همانطور که همه فروشندگان می دانند، منطق و استدلال برای منطقی کردن تصمیمات گذشته نگر (یا تقویت موقعیت های ریشه دار) وجود دارد. یک تغییر واقعی ذهن همیشه یک تغییر پارادایم (کوچک یا بزرگ) است و ترک منطقه آسایش پارادایم قدیمی و ریشه‌دار همیشه یک «جهش ایمان» است.

منطق به تنهایی به ندرت کاتالیزور و محرک کافی برای این اتفاق است. به همین دلیل است که رویکرد صرفاً آموزشی به ندرت برای شکستن حلقه FUD خود تقویت‌کننده، پارادایم-پارادایمی-کوری، یک تازه‌کار کافی است.

علاوه بر این، رویکرد آموزشی بیش از حد طول می کشد، و برای طرز فکر فیات “رضایت فوری” بسیار خسته کننده/فنی است.

آنچه مورد نیاز است نیروی نیمه آگاه دیگری است که به همان اندازه FUD قدرتمند است. یعنی ترس از دست دادن (FOMO). اگر سطح FOMO خسوف شود و از سطح FUD فراتر رود، مردم تبدیل خواهند شد. به همین سادگی.

ساخت بیت کوین برای نوکوینرهای متفکر فیات مقاومت ناپذیر

این همیشه اولین سوالی بود که هنگام شروع یک کنسرت کپی رایتینگ صفحه فروش جدید از خودم می پرسیدم:

“چگونه این پیشنهاد را به گونه ای ارائه کنم که برای مخاطب هدف کاملاً غیرقابل مقاومت باشد؟”

مثال زیر به وضوح تفاوت بین «آموزش» ویژگی‌محور و متقاعدسازی «سکسی» و منفعت‌محور را نشان می‌دهد:

منبع

آیا تفاوت عظیم در ارزش درک شده را می بینید؟

تمرکز بر ویژگی های خسته کننده، آموزشی، یک “اشتباه تازه کار” کلاسیک در دنیای کپی رایتینگ تبلیغات است، و در دنیای پرتقال پرتقال یک بیماری همه گیر است.

به راحتی می توان باور کرد که مردم قبل از اینکه بیت کوین را که به سختی به دست آورده اند، روی آن سرمایه گذاری کنند، باید بیت کوین را “درک” کنند.

با این حال، حقیقت این است که آقای نورمی نوکوینر چنین است کمتر به احتمال زیاد هر چه بیشتر سعی کنید به او بفهمانید بیت کوین را “سرمایه گذاری” کنید.

منبع

وقتی روی ویژگی‌ها تمرکز می‌کنید، «فروش» افراد در بیت‌کوین سخت است.

به طرز متناقضی، بیت کوین خود را به هر کسی می فروشد میکند آن را درک کنید و دلیل آن ساده است: بیت کوین بهترین معامله در شهر است. این یک پیشنهاد کاملاً و 100٪ غیرقابل مقاومت است.

به همین دلیل است که هر بیت‌کوینی هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد تا هر چه بیشتر بیت‌کوین را به دست بیاورد. نکته کلیدی در اینجا قسمت “پیشنهاد مقاومت ناپذیر” است.

تفاوت زیادی بین تلاش برای «آموزش» هنجارها در مورد بیت کوین و ارائه بیت کوین به عنوان پیشنهاد مقاومت ناپذیر وجود دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید برای لحظه ای «نظیر به همتا»، «بدون مجوز» و «غیرمتمرکز» را فراموش کنیم. بیایید به جای آن شیرجه بزنیم:

بیت کوین: پیشنهاد مقاومت ناپذیر

هنجارها نیازی ندارند که توسط هیولای فنی که بیت کوین است گیج شوند (این جمله را چند بار برای خودتان تکرار کنید و نفس راحتی که به شما می دهد را احساس کنید).

آنها همچنین نیازی به درک تاریخچه پول، چیستی “پول سالم” یا اینکه چرا اثبات کار اینقدر مهم است را درک نمی کنند.

آقای نورمی نوکوینر فقط به یک چیز نیاز دارد که در ذهنش “کلیک” کند تا درجا پرتقال شود، و آن دیدن معامله ای است که مقاومت ناپذیر است.

در اصل: آنچه آقای نورمی نوکوینر را به سمت “جهش ایمان” به بیت کوین سوق می دهد به سه چیز خلاصه می شود:

  1. یک چشم‌انداز روشن از معامله‌ای که یک «سرمایه‌گذاری» بیت‌کوین نشان‌دهنده آن است (نه اینکه بیت‌کوین چیست یا حتی چه کاری انجام می‌دهد).
  2. احساس موجه فوریت و FOMO.
  3. درک روشنی از اینکه چرا معامله بسیار خوب است (و اینکه چرا نگه داشتن بیت کوین صفر خطری بسیار بزرگتر از خروج از صفر است).

بدون هیچ مقدمه ای، فرمول بسیار ساده من برای پر کردن پرتقال است. با این سوال باز می شود:

“بنابراین، فکر می کنید وقتی یک توده بحرانی متوجه شود که استخراج بیت کوین نه تنها گرمایش جهانی، بلکه بحران انرژی جهانی را نیز حل می کند، چه اتفاقی برای قیمت بیت کوین خواهد افتاد؟”

این دقیقاً در مواجهه با چیزی است که آنها به احتمال زیاد توسط رسانه ها برنامه ریزی شده اند تا باور کنند، بنابراین قطعاً توجه آنها را جلب می کند و آنها را کنجکاو می کند.

سپس به آنها یادآوری می کنم که بیت کوین کمبود مطلق دارد و بیشتر عرضه در دست دارندگان بلندمدت است که از قبل می دانند این به کجا می رود.

به احتمال زیاد هنگام ادعای بالا در مورد استخراج بیت کوین، مقاومت زیادی دریافت خواهید کرد، که خوب است. این فضا را برای ارائه عناصر اثبات انکارناپذیر برای پشتیبان گیری از آن خالی می کند.

البته باید این عناصر اثبات را از قبل آماده داشته باشید، و ایده خوبی است که آنها را در تلفن خود ذخیره کنید. در سوراخ خرگوش پرتقال که من در بیت کوین مکسی نیوز ایجاد کرده ام، مهمات زیادی پیدا خواهید کرد.

هنگامی که آنها عناصر اثباتی را مشاهده کردند که چگونه استخراج بیت کوین از قبل برای کاهش انتشار متان استفاده می شود (که در مورد “اثر گلخانه ای” بسیار بدتر از CO2 است) و اینکه چگونه شبکه را متعادل می کند و باعث ایجاد انرژی های تجدید پذیر می شود، خوب، حداقل، شما به آنها چیزی برای فکر کردن داده اید.

سپس می‌توانید سؤال اولیه را تکرار کنید و به آنها یادآوری کنید که این فرصت اولیه برای همیشه دوام نخواهد داشت. این یک «تیک تاک ساعت FOMO» را در ذهن آنها شروع می کند، زیرا هیچ کس نمی خواهد چیز زیادی را از دست بدهد.

توضیح دهید که آن‌ها مجبور نیستند «همه‌داخل» کنند، و داشتن 0.2 تا 0.5 بیت کوین می‌تواند به ثروت نسلی برای خانواده‌شان تبدیل شود، وقتی همه اینها به جریان اصلی تبدیل شود.

با گفتن اینکه داشتن بیت کوین صفر بزرگترین ریسک مالی است که آنها می توانند بپذیرند، و دانستن این چیزها مشابه داشتن “دانش خودی” کاملاً قانونی است که 98٪ از مردم هنوز از آن اطلاعی ندارند.

با این رویکرد، از همه چیزهای فنی، گیج کننده و خسته کننده اجتناب می کنید و بیت کوین را به عنوان پیشنهاد سکسی و مقاومت ناپذیری که هست، در عرض چند دقیقه ارائه می کنید.

این یک پست مهمان توسط SV است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.