رازهای زندگی دیوید تیلور؛ ملاقات با دختر مورد علاقه‌ روی تشک کشتی!

نام دیوید تیلور یکی از هیجان‌انگیزترین نام‌ها در کشتی آزاد است. تیلور که در سال ۲۰۱۸ در وزن ۸۶ کیلوگرم قهرمان جهان شده بود در سال ۲۰۱۹ مجبور شد به دلیل آسیب دیدگی در زانویش به مدت یک سال از میادین دور باشد اما بعد از بهبودی به روزهای اوجش برگشت. تیلور بعد از اینکه

کد خبر : 256341
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۵۳
رازهای زندگی دیوید تیلور؛ ملاقات با دختر مورد علاقه‌ روی تشک کشتی!


نام دیوید تیلور یکی از هیجان‌انگیزترین نام‌ها در کشتی آزاد است. تیلور که در سال ۲۰۱۸ در وزن ۸۶ کیلوگرم قهرمان جهان شده بود در سال ۲۰۱۹ مجبور شد به دلیل آسیب دیدگی در زانویش به مدت یک سال از میادین دور باشد اما بعد از بهبودی به روزهای اوجش برگشت. تیلور بعد از اینکه در دور مقدماتی المپیک پان‌آمریکا در کانادا به مدال طلا دست پیدا کرد، موفق شد در المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم با شکست حسن یزدانی به مدال طلا دست پیدا کند.

نکاتی جالب در مورد این کشتی‌گیر معروف و خبرساز را در ادامه می‌خوانید.

عشق زندگی روی تشک کشتی

دیوید تیلور، همسرش کندرا را در محیطی کاملاً منحصر به فرد ملاقات کرد؛ بر روی تشک کشتی. این زوج که آن زمان ۱۰ ساله بودند در مسابقات ملی در رنو نوادا به مصاف هم رفتند. تیلور برنده شد و آن‌ها بعد از گذشت ۲۰ سال هنوز با یکدیگر هستند. تیلور موفقیت‌هایش را مدیون همسرش می‌داند. در مورد همسرش کندرا می‌گوید: «او دائماً سعی می‌کند به من کمک کند، راهنمایی‌ام می‌کند، و هر موقع تمرکزم را از دست می‌دهم کمکم می‌کند تا دوباره متمرکز شوم. بدون همسرم هیچ کاری نمی‌توانستم انجام بدهم. همیشه من را در اولویت قرار می‌دهد و من واقعاً نمی‌توانم آنطور که باید از او تشکر کنم جز اینکه هر روز او را در آغوش بگیرم و از ته قلبم بگویم دوستت دارم.»

احتمالاً عشق دیوید و کندرا از نوع عشق در نگاه اول بوده چون دیوید هنوز هم برگه پیروزی آن زمانش را نگه داشته است.

دیوید تیلور همسرش کندرا

دیوید تیلور و فرزند دخترش

مرد جادویی؛ نام مستعار تیلور

جامعه کشتی آزاد دوست دارد به ستاره‌های برترش نام‌های مستعار مناسب بدهد. عبدالرشید سعدالله‌اف ملقب به «تانک روسی» است و حس یزدانی «بی‌باک» یا «پلنگ». نام مستعار تیلور هم «مرد جادویی» است که از شخصیت یک راننده در فیلمی کمدی به نام «شب‌های تالادگا: تصنیف ریکی رابی» برگرفته شده است.

تیلور سال‌هاست که این لقب را دارد، در ابتدا در دانشگاه پن‌استیت و بعد هم وقتی کشتی‌گیر حرفه‌ای شد و پیروزی‌های شگفت‌انگیزی به‌دست آورد. توانایی بسیار زیادش در مبارزات و یا به عبارتی جادو کردنش در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۸ بیشتر از هر زمان دیگری بر همه ثابت شد، او که خیلی زود تسلیم یزدانی شده بود به بازی برگشت و پیروزی را به‌دست آورد.

دیوید تیلور

رؤیاپردازی

زمانی که تیلور ۸ سال داشت اهداف زندگی‌اش را روی کاغذی نوشت و یکی از اهدافش گرفتن مدال طلای المپیک در کشتی بود. در ۲۰ سالگی بارها می‌توانست این رؤیا را به حقیقت برساند اما دائماً به موانعی برمی‌خورد. در آزمایشات تیمی مسابقات قهرمانی جهانی در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در وزن ۷۴ کیلوگرم به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا می‌کرد، قهرمانی این وزن متعلق به جردن باروز بود. در سال ۲۰۱۶ هم اوضاع به این شکل پیش می‌رفت و در مقابل کایل دیک شکست خورد و در سال ۲۰۱۷ در مقابل دارنده مدال برنز المپیک جیدن کاکس مغلوب شد.

اما تیلور استقامت کرد و در ۲۷ سالگی و با بالا بردن تعداد نفرات در هر وزن از ۸ به ۱۰، به تیم اول راه پیدا کرد و در مسابقات جهانی شرکت کرد. او در مصاحبه‌ای با نشریه «کلرادو اسپرینگز گزت» میگوید: «وقتی بچه بودم همیشه رؤیاهای بزرگ داشتم و در کل رؤیاپرداز بودم. هروقت شرایط سخت می‌شد به رؤیاهایم پناه می‌بردم. همیشه می‌خواستم بهترین باشم.»

تجسم کردن برای تیلور نقش مهمی دارد و هنوز هم رؤیاهایش را روی صفحه گوشی یادداشت می‌کند. او حالا قهرمان المپیک است و یکی دیگر از رؤیاهایش را تیک زده است.

دیوید تیلور

دیوید تیلور

غلبه بر ضعف؛ ذهن‌تان را قوی کنید

تیلور با اندام ورزشکاری و عضله‌های برآمده‌اش کاملاً شبیه به قهرمانان کشتی است. اما همیشه اینطوری نبود. در نوجوانی کشتی‌های خوبی می‌گرفت و رکوردهای خوبی هم ثبت می‌کرد اما پیروزی‌هایش را به خاطر تکنیک بالایش به‌دست می‌آورد و قدرت بالایی نداشت. می‌گوید: «من همیشه از لحاظ مهارت در کشتی بااستعداد بودم اما هرگز قوی نبودم. در تمام زندگی‌ام ضعیف بودم. نمی‌توانستم پاهای حریف را بگیرم و به داخل بکشم.»

ساعت‌ها در باشگاه بر روی قدرت بدنی کار می‌کرد اما مربی تأثیرگذارش آقای کیسی کانینگام به او آموزش داد که چطور با قدرت ذهنی بر ضعف جسمانی غلبه کند و باعث شد تا تیلور اینگونه شکست‌ناپذیر شود. در واقع مربی به او یاد داد که چطور هنگام شکست در یک راند یا مواجه شدن با حریف قدر تسلیم نشود.

تیلور هم چنین فلسفه‌ای را به شاگردانش می‌آموزد و به آنها می‌گوید: «اولین تمرین شما این است که ذهن‌تان را قوی کنید، اگر این کار را انجام بدهید می‌توانم تمام تکنیک‌هایی که برای موفقیت لازم است را به شما بیاموزم.» همین مورد باعث شد تا تیلور تا این اندازه برجسته و شایسته باشد.

دیوید تیلور

تیلور در دنیای تجارت

ممکن است که تیلور یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های کشتی در جهان باشد اما زندگی‌اش محدود به کشتی نیست. او در کنار تمرین برای به‌دست آوردن مقام‌های متعدد، به نسل بعدی کشتی‌گیران آموزش می‌دهد، کمپانی تولید لباس کشتی دارد و به همسرش در اداره فروشگاه آبمیوه فروشی کمک می‌کند.

در مورد کارهایش می‌گوید: «من کارهای زیادی غیر از کشتی انجام می‌دهم. خیلی از آدم‌ها دوست دارند هرروز از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر به صورت روتین کار کنند اما من اینگونه نیستم. مدلم در کشتی گرفتن همان مدلی است که دلم می‌خواهد زندگی‌ام را به پیش ببرم؛ تهاجمی. وقتی روی تشک هستم از هر موقعیتی برای کسب امتیاز بهره می‌برم و اصلاً محافظه‌کار نیستم. من فوق‌العاده منظم هستم. همچنین این توانایی را دارم که حریف را در موقعیت‌هایی قرار بدهم که آمادگی‌اش را ندارد. در زمینه کاری هم دقیقاً همین سبک را در پیش گرفته‌ام.»

تیلور در دنیای تجارت هم حریفی چغر و بد بدن است و کسی یارای مقابله با او را ندارد.

دیوید تیلور

نبرد دیوید تیلور با حسن یزدانی

دیوید تیلور رقیب بزرگ حسن یزدانی کشتی‌گیر مطرح ایرانی به شمار می‌رود و همیشه مبارزه این دو ورزشکار برتر دسته ۸۶ کیلوگرم کشتی جهان حساس و نفسگیر بوده، چرا که تیلور بارها برای یزدانی کری خوانده است. اولین مبارزه‌شان سال ۲۰۱۷ در جام‌جهانی در شهر کرمانشاه ایران بود که تیلور موفق شد پس از برتری ۸-۴ در نهایت یزدانی را ضربه‌فنی کند. دومین نبرد در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ در شهر بوداپست مجارستان بود که باز هم حسن مقابل دیوید ۱۱-۶ مغلوب شد. سومین و حساس‌ترین نبرد را باز هم کشتی‌گیر آمریکایی از یزدانی ۴-۳ برد. این مرتبه برتری تیلور مقابل یزدانی او را به مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو رساند. در نهایت طلسم تیلور برای یزدانی در مسابقات جهانی کشتی آزاد در شهر اُسلو نروژ شکست. یزدانی موفق شد ۶-۲ تیلور را ببرد و مدال طلا را بر گردن بیاویزد.

258 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.