رابینهود، بیت کوین و تراست های اتریوم گری اسکیل را فهرست می کند – اخبار بیت کوین

در 6 ماه مه، شرکت خدمات مالی Robinhood اعلام کرد که شرکت Grayscale’s Bitcoin Trust (GBTC) و Ethereum Trust (ETHE) را فهرست کرده است. مشتریان Robinhood اکنون می توانند به محصولات سرمایه گذاری رمزنگاری دسترسی داشته باشند تا در معرض بیت کوین یا اتریوم قرار بگیرند بدون اینکه واقعاً صاحب ارزهای دیجیتال باشند. علاوه بر

کد خبر : 203985
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
رابینهود، بیت کوین و تراست های اتریوم گری اسکیل را فهرست می کند – اخبار بیت کوین


در 6 ماه مه، شرکت خدمات مالی Robinhood اعلام کرد که شرکت Grayscale’s Bitcoin Trust (GBTC) و Ethereum Trust (ETHE) را فهرست کرده است. مشتریان Robinhood اکنون می توانند به محصولات سرمایه گذاری رمزنگاری دسترسی داشته باشند تا در معرض بیت کوین یا اتریوم قرار بگیرند بدون اینکه واقعاً صاحب ارزهای دیجیتال باشند.

علاوه بر Cryptos، Robinhood GBTC و ETHE Grayscale را اضافه می کند

این هفته Robinhood GBTC و ETHE را به پلتفرم شرکت اضافه کرد و مشتریان حساب کارگزاری شرکت اکنون می توانند سهام و گزینه های GBTC و ETHE را بدون کمیسیون خریداری یا بفروشند.

Robinhood با افزودن محصولات سرمایه گذاری GBTC و ETHE به دنبال این است که این شرکت کیف پول رمزنگاری خود را در هفته اول آوریل عرضه کرد. در 12 آوریل 2022، رابینهود شیبا اینو (SHIB)، ترکیب (COMP)، چند ضلعی (MATIC) و سولانا (SOL) را فهرست کرد.

موسس و مدیر عامل گروه ارز دیجیتال (DCG)، شرکت مادر Grayscale Investments، بری سیلبرت، از دیدن لیست Robinhood GBTC و ETHE بسیار هیجان زده شد. “بالاخره” سیلبرت توییت کرد. اکنون می‌توانید Grayscale Bitcoin Trust و Grayscale Ethereum Trust را در Robinhood معامله کنید.

آمارهای سال تا به امروز نشان می دهد که GBTC 46.63 درصد و ETHE 44.08 درصد کاهش یافته است. Grayscale اخیرا فرم 10 را برای Zcash Trust، Stellar Lumens Trust و Horizen Trust به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه کرده است.

Grayscale همچنین در حال تلاش برای تبدیل اعتماد خود به یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) است. با این حال، SEC مانعی برای ظهور ETF های بیت کوین نقطه ای بوده است و تنظیم کننده ایالات متحده هنوز ETF بیت کوین را تایید نکرده است.

مدیر عامل Grayscale Investments، Michael Sonnenshein اخیراً در مصاحبه ای توضیح داده است که SEC احتمالاً می تواند قانون رویه اداری را نقض کند اگر ETF بیت کوین به طور کامل رد شود.

کریگ سالم، مدیر ارشد حقوقی شرکت، توضیح داد که اگر تراست تبدیل به یک ETF شود، فرآیند تبدیل چگونه خواهد بود. سالم توضیح داد: “قیمت سهام GBTC احتمالاً مطابق با NAV معامله خواهد شد.” مدیر ارشد حقوقی افزود: «سپس، سهام از OTCQX به NYSE Arca عرضه خواهد شد.

Grayscale Investments همچنین از مردم می‌خواهد تا در تلاش برای جلب نظر تنظیم‌کننده ایالات متحده برای تأیید تبدیل GBTC به ETF مشارکت کنند.

قبل از افزودن بیت کوین تراست و اتریوم تراست گری اسکیل، رابینهود توسعه اروپایی خود را آغاز کرد و اخیراً شرکت کریپتو بریتانیا Ziglu را خریداری کرد. علاوه بر این، ماه گذشته، ولادیمیر تنف، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Robinhood، در مورد اینکه چگونه DOGE می تواند با ایلان ماسک تسلا مقیاس شود، بحث کرد.

برچسب ها در این داستان

بری سیلبرت، بیت کوین اتریوم، بیت کوین ETF، بیت کوین تراست، کریگ سالم، DCG، گروه ارز دیجیتال، ETF، ETHE، اتریوم تراست، GBTC، مقیاس خاکستری، مدیر عامل سرمایه گذاری Grayscale، مدیر ارشد حقوقی Grayscale، Horizen Trust.، مایکل سون مقررات، رگولاتور، Robinhood، SEC، Stellar Lumens Trust، The SEC، Trusts، US SEC، Zcash Trust

نظر شما در مورد افزودن GBTC و ETHE رابینهود چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.