رابطه خاص مسی با ۲ ستاره/عکس

بزرگترین روابط صمیمانه در فوتبال، از رابطه خوب دکلان رایس و میسون مانت گرفته تا یادداشت احساسی لیونل مسی زمانی که لوئیس سوارس بارسلونا را ترک کرد. نشریه «سان» نگاهی به برخی از صمیمانه‌ترین دوستی‌های فوتبالی انداخته که مرور آن‌ها می‌تواند جالب باشد. مسی و سوارس لوئیس سوارس تابستان ۲۰۲۰ پس از ۶ سال حضور

کد خبر : 155188
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
رابطه خاص مسی با ۲ ستاره/عکس


بزرگترین روابط صمیمانه در فوتبال، از رابطه خوب دکلان رایس و میسون مانت گرفته تا یادداشت احساسی لیونل مسی زمانی که لوئیس سوارس بارسلونا را ترک کرد. نشریه «سان» نگاهی به برخی از صمیمانه‌ترین دوستی‌های فوتبالی انداخته که مرور آن‌ها می‌تواند جالب باشد.

مسی و سوارس

لوئیس سوارس تابستان ۲۰۲۰ پس از ۶ سال حضور در نوکمپ، کمد خود در رختکن باشگاه را خالی کرد و با خداحافظی احساسی از هم‌تیمی‌هایش جدا شد. مسی که قبلاً رفتارهای باشگاه با دوستش را مورد انتقاد قرار داده بود بسیار احساساتی شد و برای سوارس در تیم جدیدش اتلتیکومادرید آرزوی موفقت کرد. مسی برای آخرین بار با او در رختکن عکس گرفت و همه از شدت ناراحتی اشک می‌ریختند.

او زیر عکس نوشت: «منتظر این روز بودم ولی وقتی وارد رختکن شدم حالم دگرگون شد. اینکه هرروز را با تو چه در زمین و چه خارج از زمین نگذرانم چقدر سخت خواهد بود. دل ما خیلی برای تو تنگ می‌شود. سال‌های زیادی را با هم گذراندیم؛ دیدارها، ناهارها، شام‌ها… خاطرات فراموش‌نشدنی زیادی داریم، هرروزی که با هم بودیم خاطره‌انگیز بود. دیدن تو با پیراهن دیگری عجیب خواهد بود، بیشتر از آن روبه‌رو شدن با تو. تو شایستگی بهترین‌ها را داری، یکی از مهم‌ترین بازیکنان در تاریخ باشگاه هستی، به مراحل بالایی رسیدی. حقت نبود اینگونه از تیم دور بشوی. اما واقعیت این است که دیگر هیچ چیزی من را شگفت‌زده نمی‌کند. من برای تو در چالش جدیدت آرزوی موفقیت می‌کنم. خیلی دوستت دارم، خیلی دوستت دارم. زود می‌بینمت رفیق.»

تابستان همان سال مسی با اعلام اینکه خودش می‌خواهد از باشگاه جدا بشود همه را شوکه کرد. در نهایت ماند اما یک سال بعد به دلیل اینکه باشگاه توان پرداخت دستمزد او را نداشت از تیم رفت و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

فابرگاس و سوارس و مسی

هر طرفدار فوتبالی آرزو دارد در گروه دوستی آن‌ها باشد. مسی و سوارس و فابرگاس که همگی با هم در بارسلونا ملاقات کرده بودند گروه دوستی کوچکی از بهترین استعدادهای فوتبالی را تشکیل دادند. آن‌ها همراه با نامزدهای خود (آنتونلا روکوسو، سوفیا بالبی و دانیلا سمان) در ویلاهای لوکس و قایق‌های تفریحی تعطیلات خیلی خوبی را با هم می‌گذراندند.

بیشتر بخوانید:

لینگارد و رشفورد

از دست دادن‌های عجیبشان تا عکس‌های دونفره‌شان در تعطیلات، این دو ستاره منچستریونایتد به طور مرتب در شبکه‌های اجتماعی میزان صمیمیت خود را نشان می‌دهند. جسی لینگارد یک بار گفته بود که مارکوس رشفورد که ۵ سال از خودش کوچکتر است را به چشم برادر کوچک‌ترش میبیند. او لقب «جوانه لوبیا» به مارکوس داده و می‌گوید دوستی آن‌ها از زمان دفاع از او در دربی منچستر در سال ۲۰۱۶ شروع شد. لینگارد می‌گوید: «از آن زمان همیشه پشتیبان او خواهم بود، مهم نیست در چه زمینه‌ای.»

رابطه خاص مسی با ۲ ستاره/عکس

لوورن و صلاح

برای دیان لوورن و محمد صلاح همه چیز بلافاصله شروع شد. زمانی که صلاح در سال ۲۰۱۷ به لیورپول رسید، این دو بازیکن با هم در مورد زندگی سخت کودکی خود صحبت می‌کردند و از آن زمان به بعد دوست‌های جداناپذیری شدند. لوورن می‌گوید: «از روز اول ارتباط عمیقی با هم پیدا کردیم. ما زیاد با هم حرف می‌زدیم، در مورد مسائل خصوصی صحبت می‌کردیم و گذشته مشابهی داشتیم، زندگی سخت از ابتدا. و بعد عادی بودنش، حرف زدن و فکر کردنش. ما دوستان خوبی هستیم، قهوه و شوخی و …» لوورن سال ۲۰۲۰ به زنیت سن‌پترزبورگ رفت.

رابطه خاص مسی با ۲ ستاره/عکس

پوگبا و لوکاکو

اگر پل پوگبا نبود روملو لوکاکو به منچستریونایتد نمی‌رفت. وقتی در تابستان ۲۰۱۷ این بازیکن بلژیکی بین چلسی و یونایتد مردد بود با پوگبا به تعطیلات در لس‌آنجلس رفت. شکی از اینکه او به کجا می‌رود وجود نداشت. بعد از آن، این دو ستاره عملاً جدایی‌ناپذیر بودند، با هم وقت می‌گذراندند، بسکتبال بازی می‌کردند و با جت‌های خصوصی به مسافرت می‌رفتند. ارتباط آن‌ها در سال ۲۰۱۹ با انتقال لوکاکو به اینتر به پایان رسید، اگرچه او دوباره با پیوستن به چلسی به لیگ برتر برگشت.

رابطه خاص مسی با ۲ ستاره/عکس

اوبامیانگ و لاکازت

آن‌ها همیشه رفیق توپچی هم بودند. پیرامریک اوبامیانگ در ژانویه ۲۰۱۸ به آرسنال پیوست و بلافاصله با همتای خود الکساندر لاکازت رفیق شد. اوبامیانگ به یاد می‌آورد: «من به آرسنال رفتم و او آنجا بود. از دیدنش خوشحال بودم. مانند عشق در نگاه اول بود!» پیوند عمیق آن‌ها در خارج از زمین به بازی خوبشان کمک کرد و در سال ۲۰۲۰ به باشگاه کمک کردند تا به قهرمانی جام حذفی برسد. با این حال شاید این دو رفیق راه‌شان از هم جدا شود. قرارداد لاکازت تمام خواهد شد و اوبامیانگ به دلیل مسائل انضباطی مورد قبول سرمربی تیم میکل آرتتا نیست.

رابطه خاص مسی با ۲ ستاره/عکس

مانت و رایس

در ۷ سالگی در آکادمی چلسی بود که میسون مانت و دکلان رایس دوستی خود را آغاز کردند. هر دو خانواده با هم به تعطیلات می‌رفتند و به اروپا سفر می‌کردند و بازی پسرها برای آبی‌ها را تماشا می‌کردند و پیوند آن‌ها باعث شد تصمیم چلسی برای جدا شدن از رایس دشوار باشد، و این تصمیم باعث گریه مادر مانت شد. حالا این دو هافبک با انتخاب گرت ساوت‌گیت توانستند در تیم ملی انگلیس دوباره با هم هم‌تیمی شوند. و مانت زمانی که رایس خوابیده بود او را سورپرایز کرد و خنده‌دارترین ویدئو را ساخت.

رابطه خاص مسی با ۲ ستاره/عکس

الی و دایر

زمانی که دله الی در سال ۲۰۱۵ از میلتون کینز دانز به تاتنهام رفت به سرعت با هم‌تیمی جدید خود ارتباط برقرار کرد. اریک دیر از اسپورتینگ لیسبون آمد و این دو بلافاصله با هم اخت شدند و عکسی بر روی مبل دو نفره با هم گرفتند که وایرال شد.

رابطه خاص مسی با ۲ ستاره/عکس

کولاشیناتس و اوزیل

اگر ستاره‌ای تا به حال وفاداری خود را به بهترین دوستش ثابت کرده باشد، سئاد کولاشیناتس است. در مواجه با اراذل چاقو به‌دست، کولاشیناتس از ماشین اوزیل بیرون پرید و از دوستش دفاع کرد. اوزیل آلمانی زمانی که در سال ۲۰۱۷ به آرسنال پیوست قول داد که کولاشیناتس را حمایت کند و از آن زمان این دو مرد و همسران‌شان بهترین دوستان یکدیگر شدند. در تابستان ۲۰۱۹ هر دو زوج ازدواج کردند و در عروسی هم حضور داشتند و هر دو مرد پس از باختن در شرط‌بندی موهای خود را بلوند کردند.

رابطه خاص مسی با ۲ ستاره/عکس

فیرمینو و کوتینیو

دوران حضور آن‌ها در آنفیلد، نسبتاً کوتاه اما بسیار شیرین گذشت. این دو بازیکن برزیلی در خط حمله یورگن کلوپ ارتباط خیلی خوبی با هم برقرار کردند. زمانی که کوتینیو در ژانویه ۲۰۱۸ با قراردادی ۱۴۲ میلیون پوندی به بارسلونا رفت ضربه‌ای به فیرمینو وارد شد. فیرمینو گفت: «او تصمیم گرفت به بارسلونا بپیوندد اما هربار که برای سلسائو بازی می‌کنیم با هم کلی حرف می‌زنیم و دوستی خود را حفظ کرده‌ایم. او مردی استثنائی است، یکی از بهترین دوستانی که فوتبال به من هدیه کرده است.» با توجه به اینکه کوتینیو با تیم استون ویلا به لیگ برتر برگشته، انتظار می‌رود که این دو نفر زمان بیشتری را با هم بگذرانند.

رابطه خاص مسی با ۲ ستاره/عکس

نولان و کارول

زمانی که اندی کارول در سال ۲۰۱۰ به اتهام تجاوز محکوم شد به بهترین دوستش کوین نولان پناه آورد. این دو در نیوکاسل با هم دوست شدند. نولان به او اجازه داد که به دو شرط با خانواده او زندگی کند؛ شعر پپا پیگ را برای بچه‌هایش بخواند و ساعت ۱۱ شب بخوابد!

رابطه خاص مسی با ۲ ستاره/عکس

و وقتی رابطه دوستی‌ها خراب می‌شوند… اوون و شیرر

دوستان صمیمی در تیم ملی انگلیس، که رفاقت‌شان از صمیمیت به دعوا در ملاءعام انجامید. مایکل اوون در کتاب زندگی‌نامه‌اش فصلی از دشمنی تلخی که از دوران حضورش در نیوکاسل شروع شد، باز کرد. پس از اینکه مایکل اوون در کتابش ادعا می‌کند که آلن شیرر حرفه‌ای بودن او را در سنت‌جیمزپارک زیر سؤال می‌برد، این دو پا به پای هم در توئیتر به هم توپیدند. شیرر با برجسته کردن دستمزدهای سنگین اوون در نیوکاسل شروع کرد و اوون وفاداری شیرر به نیوکاسل را هدف قرار داد.

بیایید امیدوار باشیم که رفقای دیگر در این لیست ۱۰ سال دیگر با هم دشمن نشوند.

رابطه خاص مسی با ۲ ستاره/عکس

۲۵۷ ۲۵۶



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.