رابرت کیوساکی می گوید بانک های منطقه ای در حال نابودی هستند – فدرال رزرو را “جنایتکار” می خواند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، می گوید که فدرال رزرو تنها با حمایت از بانک های بزرگ مانند جی پی مورگان چیس، بانک های منطقه ای را از بین می برد. وی با بیان اینکه فدرال رزرو “جنایتکار” است، هشدار داد که اقدامات آن ایالات متحده را “سقوط” خواهد کرد. رابرت کیوساکی

کد خبر : 353311
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
رابرت کیوساکی می گوید بانک های منطقه ای در حال نابودی هستند – فدرال رزرو را “جنایتکار” می خواند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، می گوید که فدرال رزرو تنها با حمایت از بانک های بزرگ مانند جی پی مورگان چیس، بانک های منطقه ای را از بین می برد. وی با بیان اینکه فدرال رزرو “جنایتکار” است، هشدار داد که اقدامات آن ایالات متحده را “سقوط” خواهد کرد.

رابرت کیوساکی می گوید فدرال رزرو جنایتکار است

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، این هفته در یک سری توییت هشدار داد که فدرال رزرو تنها با حمایت از بانک های بزرگ مانند جی پی مورگان چیس، بانک های منطقه ای را از بین می برد. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی چهارشنبه در توییتی نوشت: «WTF. فدرال رزرو چیست؟ چرا فدرال رزرو بانک های منطقه ای را در سراسر آمریکا نابود می کند؟ بانک های منطقه ای هستند [the] قلب و روح از [the] اقتصاد فدرال رزرو از طریق بازار رپو [is] کشتن بانک های منطقه ای آیا این عمدی است؟ آیا افسردگی عمدی است؟ WTF به فدرال است؟ دلار را از منطقه‌ها دریافت کنید.»

این نویسنده مشهور روز پنجشنبه با انتشار توییتی اعلام کرد که حتی غول خرده فروشی آنلاین آمازون نیز تحت تأثیر اقدامات فدرال رزرو قرار گرفته است. وی تاکید کرد: آمازون بدون جریان اعتبار 18000 شغل را کاهش می دهد و افزود:

اثر امواج ناشی از WTFed ایالات متحده را از بین می برد … WTFed بانک های منطقه ای را از بین می برد.

کیوساکی در توئیتی جداگانه هشدار داد که با حمایت از بانک‌های بزرگ مانند جی‌پی مورگان چیس، فدرال رزرو بانک‌های منطقه‌ای را از بین می‌برد. کیوساکی که اقدام فدرال رزرو را “ظالمانه” خواند، اظهارات قبلی خود را تکرار کرد که بانک های منطقه ای قلب و روح آمریکا هستند. او که فدرال رزرو را “جنایتکار” خواند، از 2.4 میلیون دنبال کننده خود در توییتر خواست تا از بانک های کوچک و مشاغل کوچک حمایت کنند.

کیوساکی روز جمعه در توییت دیگری در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی جو بایدن (CBDC) هشدار داد و در ادامه گزینه های مرسوم خود را برای سرمایه گذاری در طلا، نقره و بیت کوین اضافی توصیه کرد. او نوشت:

جورج اورول در کتاب خود در سال 1984 هشدار داد “برادر بزرگ در حال تماشا است”. CBDC بایدن “برادر بزرگ” است. طلا، نقره و بیت کوین بیشتری بخرید.

کیوساکی در یکی از اپیزودهای اخیر سریال پدر پولدار خود، در مورد هرج و مرج اقتصادی، شروع جنگ و افزایش گرسنگی صحبت کرد. اوایل این ماه، او گفت: “آمریکا در حال مرگ است” و در مورد تورم شدید و مرگ دلار آمریکا هشدار داد.

آیا فکر می کنید فدرال رزرو مانند نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، جنایتکار است؟ آیا فکر می کنید بانک های منطقه ای در حال نابودی هستند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.