رابرت کیوساکی می گوید بازارهای املاک، سهام، طلا، نقره، بیت کوین در حال سقوط هستند — «میلیون ها نفر از بین خواهند رفت» – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، هشدار داده است که همه بازارها به ویژه نام املاک، سهام، طلا، نقره و بیت کوین در حال سقوط هستند. کیوساکی با اشاره به پیش‌بینی قبلی خود از سقوط بزرگ‌تر از بحران مالی سال 2008، گفت: «این سقوط اینجاست. میلیون ها نفر از بین

کد خبر : 248027
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
رابرت کیوساکی می گوید بازارهای املاک، سهام، طلا، نقره، بیت کوین در حال سقوط هستند — «میلیون ها نفر از بین خواهند رفت» – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، هشدار داده است که همه بازارها به ویژه نام املاک، سهام، طلا، نقره و بیت کوین در حال سقوط هستند. کیوساکی با اشاره به پیش‌بینی قبلی خود از سقوط بزرگ‌تر از بحران مالی سال 2008، گفت: «این سقوط اینجاست. میلیون ها نفر از بین خواهند رفت.»

رابرت کیوساکی سقوط بازار را پیش بینی می کند

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، با هشدارهای وحشتناکی درباره سقوط بازار بازگشته است. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی جمعه در توییتی توضیح داد که هر بازاری در حال سقوط است و طبقه متوسط ​​با “تورم بالای نفت” از بین خواهد رفت. او نوشت:

همه بازارها در حال سقوط هستند: املاک، سهام، طلا، نقره، بیت کوین. طبقه متوسط ​​با تورم بالاتر نفت از بین رفت.

روز یکشنبه، او با اشاره به کتابی که در اکتبر 2013 با عنوان «پیش‌گویی پدر ثروتمند: چرا بزرگترین سقوط بازار سهام در تاریخ هنوز در راه است… و چگونه می‌توانید خود را آماده کنید و از آن سود ببرید!»، توییتی را دنبال کرد.

او توضیح داد که سال 2008 زمان بسیار خوبی برای ثروتمند شدن بود زیرا همه چیز “فروش شد”. این نویسنده مشهور با اشاره به پیش‌بینی خود از یک تصادف بزرگتر که در کتابش آمده است، نوشت: «این تصادف اینجاست. میلیون ها نفر از بین خواهند رفت.»

رابرت کیوساکی می گوید بازارهای املاک، سهام، طلا، نقره، بیت کوین در حال سقوط هستند — میلیون ها نفر از بین خواهند رفت.

کیوساکی از 2 میلیون دنبال کننده خود در توییتر خواست که جزو کسانی نباشند که از بین می روند و افزود که زمان آن فرا رسیده است که “ثروتمندتر شوند”. هفته گذشته، او توضیح داد که “این چیزی نیست که در کیف شما است … مهم چیزی است که در سر شما است”، و تاکید کرد: “اول آنچه در سر شماست را تغییر دهید… سپس ثروتمندتر شوید.”

نویسنده مشهور بارها در مورد سقوط بازار هشدار داده است. او اخیراً بزرگترین سقوط اوراق قرضه از سال 1788 را پیش بینی کرد و اظهار داشت که سهام و اوراق قرضه در حال سقوط هستند. وی با بیان اینکه یک رکود و ناآرامی مدنی در راه است، هشدار داد که تورم ممکن است به رکود بزرگ منجر شود.

هفته گذشته، او فاش کرد که پس از گوش دادن به سخنان هری دنت، اقتصاددان، نظر خود را در مورد اوراق خزانه تغییر داده است. نویسنده پدر پولدار پدر فقیر مدتی است که به سرمایه گذاران توصیه می کند طلا، نقره و بیت کوین بخرند و تاکید می کند که دلار آمریکا در حال نابودی است. در ماه جولای، او گفت که نقره بهترین ارزش سرمایه گذاری امروز است.

کیوساکی همچنین منتظر خرید بیت کوین با قیمت کمتر بوده است. در ماه ژوئن، او گفت که منتظر است تا ارز دیجیتال قبل از خرید، 1100 دلار را آزمایش کند. در ماه ژوئیه، او اشاره کرد که در موقعیت نقدی منتظر خرید BTC است. این هفته بیت کوین به زیر 20 هزار دلار سقوط کرد. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 19629 دلار معامله می شود که در هفت روز گذشته بیش از 9 درصد کاهش داشته است. بر اساس داده‌های Coinmarketcap، بازار کلی ارزهای دیجیتال حدود 944 میلیارد دلار است.

برچسب ها در این داستان

سقوط بیت کوین، سقوط اوراق قرضه، سقوط طلا، سقوط بازار، تورم نفت، سقوط املاک و مستغلات، پیشگویی پدران ثروتمند، رابرت کیوساکی، سقوط بازار رابرت کیوساکی، سقوط نقره، سقوط سهام، سقوط بازار سهام

نظر شما درباره هشدارهای نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، lev radin

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.