رابرت کیوساکی می‌گوید اقتصاد جهانی در آستانه فروپاشی است – هشدارهایی درباره فرار بانک‌ها، پس‌اندازهای منجمد، وثیقه‌ها – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1] رابرت کیوساکی نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر می گوید اقتصاد جهان در آستانه سقوط است. او به سرمایه گذاران در مورد خطرات ناشی از فرار بانک ها، پس انداز های منجمد و وثیقه هایی که ممکن است در مرحله بعدی بیاید، هشدار داد. رابرت کیوساکی در مورد اقتصاد جهانی در حال

کد خبر : 327658
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
رابرت کیوساکی می‌گوید اقتصاد جهانی در آستانه فروپاشی است – هشدارهایی درباره فرار بانک‌ها، پس‌اندازهای منجمد، وثیقه‌ها – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

رابرت کیوساکی نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر می گوید اقتصاد جهان در آستانه سقوط است. او به سرمایه گذاران در مورد خطرات ناشی از فرار بانک ها، پس انداز های منجمد و وثیقه هایی که ممکن است در مرحله بعدی بیاید، هشدار داد.

رابرت کیوساکی در مورد اقتصاد جهانی در حال فروپاشی

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، با هشدارهای غم انگیزتری درباره اقتصاد جهان بازگشته است. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی روز سه شنبه گفت که اقتصاد جهان در آستانه سقوط است و نسبت به چندین خطر که می تواند به سرمایه گذاران آسیب برساند هشدار داد. او توییت کرد:

اقتصاد جهانی در آستانه فروپاشی اجرا در بانک های بعدی؟ پس انداز منجمد شده است؟ وثیقه بعدی؟

وی سپس از سرمایه گذاران خواست تا نقره بخرند. وی خاطرنشان کرد: “شما می توانید یک سکه نقره واقعی را با قیمت حدود 25 دلار خریداری کنید” و افزود که وقتی مردم به توصیه های او عمل می کنند و سکه های نقره می خرند، هیچ درآمدی کسب نمی کند. این نویسنده مشهور تاکید کرد:

من فقط می خواهم شما را برای آنچه در راه است آماده کنید.

در مواقع بحران مالی، سپرده گذاران ممکن است دچار وحشت شوند و پول خود را به یکباره برداشت کنند، که می تواند باعث فرار بانکی و مسدود شدن حساب های پس انداز شود. علاوه بر این، اگر بانکی با موضوع ورشکستگی مواجه شود، ممکن است وثیقه ای را اعمال کند که در آن بانک از وجوه سپرده گذاران برای حفظ خود استفاده می کند. همه اینها می تواند از نظر مالی به سرمایه گذاران آسیب برساند.

کیوساکی اغلب می گفت که به دولت بایدن، فدرال رزرو، خزانه داری و وال استریت اعتماد ندارد. او پیشتر هشدار داده بود که اقدام فدرال رزرو می تواند اقتصاد آمریکا و دلار را نابود کند.

نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر نیز بارها نگرانی های خود را در مورد سقوط بازار آتی مطرح کرده است. وی اخیرا نسبت به سرمایه گذاری در سهام، اوراق قرضه، صندوق های سرمایه گذاری مشترک و صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) هشدار داد و خاطرنشان کرد که بیت کوین، طلا و نقره بهترین سرمایه گذاری برای زمان های ناپایدار هستند. او طلا و نقره را پول خدا خواند در حالی که بیت کوین پول مردم است.

کیوساکی پیش بینی کرد که تا سال 2025 قیمت بیت کوین به 500000 دلار خواهد رسید در حالی که طلا به 5000 دلار و نقره به 500 دلار افزایش خواهد یافت. وی انتظار دارد امسال قیمت طلا به 3800 دلار و نقره به 75 دلار برسد. او گفت که دارندگان طلا، نقره و بیت کوین زمانی ثروتمندتر خواهند شد که فدرال رزرو تریلیون ها دلار را به چرخش درآورد و چاپ کند. او در ژانویه گفت که ما در یک رکود جهانی هستیم و نسبت به ورشکستگی های فزاینده، بیکاری و بی خانمانی هشدار داد.

نظر شما در مورد هشدارهای رابرت کیوساکی نویسنده پدر پولدار پدر فقیر چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.