رابرت کیوساکی دلیل خرید بیت کوین را با استناد به صندوق های بازنشستگی و تورم توضیح می دهد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی دلیل خرید بیت کوین را توضیح داده است. او با استناد به تورم، توضیح داد که صندوق‌های بازنشستگی در حال سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال هستند و می‌دانند که پول، سهام و اوراق «جعلی» «نان تست» هستند. رابرت کیوساکی در مورد چرا بیت کوین می

کد خبر : 265043
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
رابرت کیوساکی دلیل خرید بیت کوین را با استناد به صندوق های بازنشستگی و تورم توضیح می دهد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی دلیل خرید بیت کوین را توضیح داده است. او با استناد به تورم، توضیح داد که صندوق‌های بازنشستگی در حال سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال هستند و می‌دانند که پول، سهام و اوراق «جعلی» «نان تست» هستند.

رابرت کیوساکی در مورد چرا بیت کوین می خرد

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، در چند توییت روز جمعه دلیل خرید بیت کوین را به اشتراک گذاشت.

پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

در یکی از توییت‌ها، نویسنده پدر پولدار پدر فقیر توضیح داد که او بیت کوین می‌خرد زیرا صندوق‌های بازنشستگی در حال خرید این ارز دیجیتال هستند. او به مقاله منتشر شده توسط فوربس با عنوان «بازنشستگی ایالتی شما در حال حاضر روی ارزهای دیجیتال قمار می‌کند» اشاره کرد که شامل یک نظرسنجی است که نشان می‌دهد 94 درصد از مستمری‌های ایالتی و دولت محلی آمریکا روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند. کیوساکی با توییت کردن این مقاله برای 1.2 میلیون دنبال کننده خود، نوشت:

چرا بیت کوین میخرم صندوق های بازنشستگی بزرگترین کسب و کارهای سرمایه گذاری در جهان هستند.

این نظرسنجی بخشی از آخرین مطالعه اعتماد سرمایه گذار است که در ماه آوریل توسط موسسه CFA، انجمن جهانی متخصصان سرمایه گذاری منتشر شد. این مطالعه نشان داد که سرمایه‌گذاران نهادی به کاربران بزرگ‌تری از ارزهای رمزنگاری شده تبدیل شده‌اند و دو سوم از آنها گفته‌اند که در حال حاضر روی این محصولات سرمایه‌گذاری می‌کنند. علاوه بر این، برنامه‌های بازنشستگی تحت حمایت دولت بیشترین احتمال سرمایه‌گذاری در دارایی‌های رمزنگاری را دارند.

کیوساکی در توییت دیگری توضیح داد که چرا خرید طلا، نقره و بیت کوین را توصیه کرده است. نویسنده معروف توضیح داد که وقتی حقوق بازنشستگی تقریباً سقوط کرد، بانک‌های مرکزی نمی‌توانند تورم را اصلاح کنند. وی خاطرنشان کرد: حقوق بازنشستگان همیشه در طلا و نقره سرمایه گذاری کرده اند و اکنون نیز روی بیت کوین سرمایه گذاری می کنند.

رابرت کیوساکی دلیل خرید بیت کوین را با استناد به صندوق های بازنشستگی و تورم توضیح می دهد

هفته گذشته، بانک انگلستان به قانونگذاران گفت که تعدادی از صندوق‌های بازنشستگی ساعت‌ها از فروپاشی فاصله داشتند که پس از فروش گسترده اوراق قرضه دولتی بریتانیا تصمیم به مداخله در بازار اوراق قرضه بریتانیا گرفت.

کیوساکی همچنین در توییت خود اعلام کرد که صندوق‌های بازنشستگی می‌دانند که پول‌های جعلی، سهام و اوراق قرضه «نان تست هستند». نویسنده مشهور اخیراً هشدار داده است که پایان پول جعلی اینجاست و از سرمایه‌گذاران خواسته است که روی «پول واقعی» سرمایه‌گذاری کنند و نام‌های طلا، نقره و بیت‌کوین را ذکر کنند.

نویسنده مشهور مدت زیادی است که خرید بیت کوین را در کنار طلا و نقره توصیه کرده است. ماه گذشته، او از سرمایه گذاران خواست تا پیش از وقوع بزرگترین سقوط در تاریخ جهان، همین حالا وارد ارزهای دیجیتال شوند. او در ماه ژوئن اشاره کرد که منتظر قیمت بیت کوین برای آزمایش 1100 دلار است.

هفته گذشته، او گفت که با ادامه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، فرصت هایی برای خرید طلا، نقره و بیت کوین وجود خواهد داشت. او همچنین پیش بینی کرد که دلار آمریکا تا ژانویه سال آینده پس از چرخش فدرال رزرو سقوط خواهد کرد.

نظر شما درباره دلیل رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، برای سرمایه گذاری در بیت کوین چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.