رابرت کیوساکی درباره هرج و مرج اقتصادی، وقوع جنگ، سقوط طلا هشدار می دهد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] رابرت کیوساکی نویسنده پدر پولدار پدر فقیر درباره هرج و مرج اقتصادی، شروع جنگ، تورم شدید و افزایش گرسنگی هشدار داده است. وی با اظهار نظر در مورد دلارزدایی در “مقیاس عظیم”، تاکید کرد: “این سلاحی است از دلار آمریکا در برابر جهان … همه چیز در حال حاضر به سرعت در حال سقوط

کد خبر : 351936
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
رابرت کیوساکی درباره هرج و مرج اقتصادی، وقوع جنگ، سقوط طلا هشدار می دهد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

رابرت کیوساکی نویسنده پدر پولدار پدر فقیر درباره هرج و مرج اقتصادی، شروع جنگ، تورم شدید و افزایش گرسنگی هشدار داده است. وی با اظهار نظر در مورد دلارزدایی در “مقیاس عظیم”، تاکید کرد: “این سلاحی است از دلار آمریکا در برابر جهان … همه چیز در حال حاضر به سرعت در حال سقوط است.”

رابرت کیوساکی در مورد دلارزدایی در «مقیاس عظیم»

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، با پیش بینی های وحشتناک تر در مورد اقتصاد ایالات متحده، دلار و هرج و مرج اقتصادی جهانی بازگشته است. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی در جریان برنامه رادیویی پدر ثروتمند خود که هفته گذشته پخش شد، با اندی شکتمن، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری فلزات گرانبها مایلز فرانکلین، درباره دلارزدایی صحبت کرد.

Schectman با برجسته کردن وقایع اخیر که به آنچه وی به عنوان «دلارزدایی در مقیاس وسیع» توصیف کرد، از جمله دیدار بین امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، آغاز کرد. وی تاکید کرد: «وقتی متحدان ما در حال شکستن رتبه هستند، به اعتقاد من، به طرز فوق‌العاده‌ای کارها را تسریع می‌کند».

کیوساکی موافق بود و اظهار داشت:

این یک سلاح دلار آمریکا ما در برابر جهان است و جهان در حال حاضر از آن عصبانی شده است … همه چیز در حال حاضر به سرعت پایین می آید. سریعتر و سریعتر پیش می رود.

این دو به بحث در مورد کاتالیزورهای روند رو به رشد دلارزدایی در سراسر جهان پرداختند. اینها شامل ورود عربستان سعودی به اتحادهای تجاری با چین، روسیه، هند و پاکستان برای دور شدن از وابستگی به دلار آمریکا و تسویه تجارت چین با برزیل با ارزهای محلی است. آنها همچنین به تلاش های کشورهای بریکس برای دلارزدایی و بلوک اقتصادی که احتمالاً ارز جدیدی را راه اندازی می کند، اشاره کردند. چندین کشور مانند اندونزی نیز از برجام پیروی می کنند و از دلار آمریکا برای تسویه حساب های تجاری دور می شوند. کشورهای بریکس برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی هستند.

قانون گرشام و معضل تریفین “نقض” شدند

نویسنده پدر پولدار پدر فقیر توضیح داد: “دو قانون اساسی وجود دارد که نقض می شود.” وقتی نیکسون در سال 71 دلار را از استاندارد طلا خارج کرد، اتفاقی که افتاد این بود که او قانون گرشام را زیر پا گذاشت و قانون گرشام می گوید وقتی پول بد وارد سیستم می شود، پول خوب پنهان می شود.

کیوساکی ادامه داد: “قانون دوم معضل تریفین است و در سال 1944 اتفاق افتاد. آنچه در سال 1944 در توافقنامه برتون وودز در نیوهمپشایر اتفاق افتاد این بود که جهان گفته بود که ما موافقیم که جهان با دلار آمریکا تجارت کند … اما اکنون توافق برتون وودز در حال فروپاشی است.»

این نویسنده معروف افزود: «معضل تریفین به این معنی بود که ایالات متحده باید به هر بانک مرکزی در سراسر جهان دلار عرضه می کرد، بنابراین ما مجبور بودیم احتمالاً چهار میلیارد دلار چاپ کنیم.» با این حال، او تأکید کرد که وقتی کشورهای بریکس علیه «قلدر زمین بازی، آمریکا» باند می‌شوند، می‌گویند: «دلارهایتان را پس بگیرید». کیوساکی سپس هشدار داد:

وقتی آن دلارها به آمریکا خروشان می‌آیند، ما چیزی به نام ابر تورم داریم، و هر بار که تورم شدید است، حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد، دیکتاتورها ظهور می‌کنند و وقتی دیکتاتورها ظهور می‌کنند، قتل شروع می‌شود.

Schectman به اشتراک گذاشت: “شما صبح دوشنبه از خواب بیدار خواهید شد و این خواهد بود: “اوه خدای من، چه اتفاقی افتاده است.” زیرا در نیمه های شب، در حالی که همه ما خواب بودیم، همه اعضای اوپک که همگی در ابتکار یک کمربند و جاده هستند، دست در دست هم می ایستند و می گویند: “ما تصمیم گرفتیم … تا زمانی که ارز جدید BRICS به بازار نیاید، یوان را می‌گیریم. هر چه آنها بگویند، آن دلارها قبل از اینکه ما بیدار شویم، شروع به سرازیر شدن به خانه می‌کنند و با افزایش نرخ بهره از خواب بیدار می‌شویم… و کل سیستم در هرج و مرج است.»

کیوساکی با استناد به ویدئویی توسط ری دالیو، بنیانگذار Bridgewater Associates که در آن “تغییر نظم جهانی” را توضیح می دهد، تاکید کرد:

از میان این همه هرج و مرج… دلار به تریلیون ها بازخواهد گشت – تورم شدید، جنگ شروع می شود، گرسنگی افزایش می یابد… از گفتن این حرف متنفرم، و امیدوارم اشتباه کنم، پایان امپراتوری آمریکاست. همیشه اتفاق می افتد و به طور مسالمت آمیز اتفاق نمی افتد.

در همین حال کیوساکی قصد دارد طلای بیشتری بخرد. او روز دوشنبه در توییتی نوشت: «طلا به سقوط. استیو ون متر، که من به او احترام می گذارم، پیش بینی می کند قیمت طلا تا 1000 دلار سقوط کند. او می گوید بازارها از انتظار برای افزایش قیمت طلا خسته شده اند. اگر طلا به 1000 دلار کاهش یابد، من بیشتر خرید خواهم کرد. من یک سرمایه گذار هستم نه یک معامله گر. برای من طلا، نقره و بیت کوین پول واقعی هستند. پول نقد برای من زباله است.»

نظر شما در مورد هشدار رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار پدر فقیر چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.