رابرت کندی جونیور درباره بحران اقتصادی بزرگ هشدار می دهد – می گوید “این فقط بانک ها نیستند” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] رابرت اف کندی جونیور، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، هشدار داده است که “فروپاشی بانکی سر یک بحران بزرگ اقتصادی است” و تاکید کرد که “این فقط بانک ها نیستند.” او همچنین پیشنهاد مالیات بر ماینینگ کریپتو رئیس جمهور جو بایدن را مورد انتقاد قرار داد. کندی تاکید کرد: «این یک اشتباه است که

کد خبر : 354865
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
رابرت کندی جونیور درباره بحران اقتصادی بزرگ هشدار می دهد – می گوید “این فقط بانک ها نیستند” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

رابرت اف کندی جونیور، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، هشدار داده است که “فروپاشی بانکی سر یک بحران بزرگ اقتصادی است” و تاکید کرد که “این فقط بانک ها نیستند.” او همچنین پیشنهاد مالیات بر ماینینگ کریپتو رئیس جمهور جو بایدن را مورد انتقاد قرار داد. کندی تاکید کرد: «این یک اشتباه است که دولت ایالات متحده صنعت را به چالش بکشد و نوآوری را به جای دیگری هدایت کند.

“بحران بزرگ” اقتصادی در انتظار

رابرت اف کندی جونیور که ماه گذشته مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری خود را آغاز کرد، این هفته چندین هشدار درباره وضعیت اقتصاد ایالات متحده، بحران بانکی و پیشنهاد مالیات بر ماینینگ ارز دیجیتال جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن صادر کرد. او برادرزاده رئیس جمهور جان اف کندی و پسر دادستان کل ایالات متحده رابرت اف کندی است.

در ابتدا، کندی در مورد یک “بحران بزرگ” اقتصادی هشدار داد. او روز سه شنبه در توییتی نوشت:

فروپاشی بانکی نوک یک بحران بزرگ اقتصادی است. فقط بانک ها نیستند.

فرصت های شغلی برای سومین ماه متوالی کاهش یافت. سفارشات کارخانه اصلی برای دومین ماه متوالی کاهش یافت. تورم طبقه متوسط ​​و کارگر را نابود می کند. ما باید توجه خود را به بازسازی کشورمان معطوف کنیم.» جزئیات بیشتر توییت او.

سهام بانک ها در حال سقوط هستند، کمک های مالی مشکلاتی ایجاد می کند

کندی در توئیتی دیگر با اشاره به اینکه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، به آمریکایی ها در روز دوشنبه اطمینان داد که سیستم بانکی “امن و سالم است”، اشاره کرد که “سهام بانکی در حال سقوط هستند.” وی تاکید کرد: مردم آمریکا سزاوار بیش از تضمین های ناچیز و مدیریت درک هستند.

امید ریاست جمهوری ادامه داد: کمک‌های مالی انگیزه‌های انحرافی برای بانک‌ها ایجاد می‌کند تا با پول سپرده‌گذاران نوسان‌های بی‌ملاحظه‌ای را برای حصارها ایجاد کنند، زیرا می‌دانند در صورت اتصال، سرمایه‌های بادآورده هنگفتی را به جیب می‌زنند و زمانی که مالیات دهندگان از دست بدهند، آنها را نجات خواهند داد.

وی افزود: من دلیل نجات اولین بانک جمهوری را درک می کنم. مشکل این کمک مالی خاص نیست. این سیستمی از موسسات بسیار بزرگ برای شکست است که در وهله اول نیازمند کمک‌های مالی است.» رگولاتورها بانک First Republic را روز دوشنبه توقیف کردند و بیشتر دارایی های آن را به JPMorgan Chase فروختند.

پیشنهاد مالیات بر استخراج رمزارز بایدن “ایده بد” است

در روز چهارشنبه، کندی همچنین مالیات پیشنهادی انرژی استخراج دارایی دیجیتال (DAME) را به شدت مورد انتقاد قرار داد. او در توییتی نوشت: «مالیات 30 درصدی پیشنهادی بایدن بر استخراج ارزهای دیجیتال ایده بدی است.

ارزهای رمزنگاری شده به رهبری بیت کوین، همراه با سایر فناوری‌های رمزنگاری، موتور اصلی نوآوری هستند. این یک اشتباه است که دولت ایالات متحده در این صنعت دست و پا بزند و نوآوری را به جای دیگری هدایت کند.

برخی از کنترل شدید ارزهای دیجیتال برای جلوگیری از استفاده مجرمان از آنها حمایت می کنند. اما این فقط مجرمان نیستند که خواهان حفظ حریم خصوصی هستند. مخالفان و شهروندان عادی هم همینطور.» «دولت‌ها با کنترل حساب‌های بانکی و پلتفرم‌های پرداخت، دشمنان خود را آزار می‌دهند و مخالفان را سرکوب می‌کنند. تا زمانی که اعتماد به دولت را احیا نکنیم (یک چشم‌انداز دور)، برای تضمین آزادی به پول نقد و ارز دیجیتال نیاز داریم.»

نظر شما در مورد هشدارهای رابرت اف کندی جونیور، نامزد ریاست جمهوری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.