رابرت میلر از فیوز می‌گوید: «آینده پرداخت‌های دیجیتال در خدمات پرداخت Web3 نهفته است».

[ad_1] علی‌رغم اینکه هنوز راه‌حل‌های اصلی پرداخت نیست، پرداخت‌های مبتنی بر ارز دیجیتال (همچنین به عنوان پرداخت‌های Web3 شناخته می‌شوند) مزایایی مانند کارمزد تراکنش‌های کمتر، رابرت میلر، معاون رشد در Fuse، لایه 1، بلاک چین سازگار با EVM برای راه‌اندازی dapp‌ها را به همراه دارد. ، ادعا کرده است. برای بازرگانان، پرداخت‌های Web3 با مزیتی

کد خبر : 358610
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
رابرت میلر از فیوز می‌گوید: «آینده پرداخت‌های دیجیتال در خدمات پرداخت Web3 نهفته است».

[ad_1]

علی‌رغم اینکه هنوز راه‌حل‌های اصلی پرداخت نیست، پرداخت‌های مبتنی بر ارز دیجیتال (همچنین به عنوان پرداخت‌های Web3 شناخته می‌شوند) مزایایی مانند کارمزد تراکنش‌های کمتر، رابرت میلر، معاون رشد در Fuse، لایه 1، بلاک چین سازگار با EVM برای راه‌اندازی dapp‌ها را به همراه دارد. ، ادعا کرده است. برای بازرگانان، پرداخت‌های Web3 با مزیتی همراه است که میلر آن را محافظت در برابر «بازپرداخت هزینه جعلی» می‌نامد.

روش‌های پرداخت سنتی ترامپ در کریپتو Payments

میلر برای حمایت از اظهارات خود ادعا کرد که بسیاری از بازرگانانی که در حال حاضر مشتریان خود را برای استفاده از پرداخت های Web3 آزمایش می کنند یا آنها را تشویق می کنند، این کار را انجام می دهند زیرا آنها به دنبال معامله ای بهتر از آنچه از ارائه دهندگان پرداخت سنتی می گیرند، هستند.

با این حال، میلر پذیرفت که پرداخت‌های Web3 هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند و به همین دلیل محدودیت‌های خاصی دارند که مانع پذیرش آن‌ها می‌شود. میلر در پاسخ‌های کتبی خود به سوالات Bitcoin.com News، چالش‌های امنیتی را که کاربران روش‌های پرداخت Web3 باید انتظار داشته باشند را برجسته کرد. علاوه بر این، مدیر ارشد فیوز همچنین این استدلال را تکرار کرد که حفظ کلیدهای خصوصی ایده آل ترین و ایمن ترین روش برای ذخیره دارایی های دیجیتال است.

Bitcoin.com News (BCN): پرداخت های وب 3 چیست و چرا تاجران آنلاین اصلاً باید به پرداخت های وب 3 اهمیت دهند؟

رابرت میلر (RM): پرداخت های وب 3 به پرداخت هایی اطلاق می شود که با استفاده از ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین انجام می شود. بازرگانان آنلاین باید به پرداخت های وب 3 اهمیت دهند زیرا آنها مزایای متعددی را نسبت به روش های پرداخت سنتی ارائه می دهند.

اولاً، پرداخت‌های ارز دیجیتال به دلیل ماهیت تغییرناپذیر فناوری بلاک چین، سریع‌تر و امن‌تر هستند. ثانیاً، آنها کارمزد تراکنش کمتری دارند، که می تواند به طور قابل توجهی حاشیه سود یک تاجر را افزایش دهد. ثالثا، آنها دسترسی جهانی را امکان پذیر می کنند و پایگاه مشتری را فراتر از مکان های جغرافیایی گسترش می دهند. چهارم، پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری می‌تواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد، زیرا علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال ترجیح می‌دهند از بازرگانی حمایت کنند که روش پرداخت ترجیحی آنها را می‌پذیرند. در نهایت، در دنیایی که پول دوباره اختراع می شود، پذیرش پرداخت های وب 3 می تواند تصویر برند تاجر را به عنوان یک کسب و کار نوآورانه که برای فناوری پیشرفته و حریم خصوصی مشتری ارزش قائل است، افزایش دهد.

با استفاده از راه حل پرداخت Web3، ما واسطه تراکنش های خود را قطع می کنیم – بانک ها، پردازشگرهای پرداخت و کارگزاران. پرداخت‌های Web3 کاملاً همتا به همتا هستند و بر اساس سیستم‌های منطقی غیرقابل اعتماد ساخته می‌شوند، به این معنی که هیچ‌کس مجبور نیست برای تسهیل تراکنش به شخص ثالث تکیه کند. حیاتی تر، کسب و کارها و تجار آنلاین امکان تراکنش های آنی و بدون مرز را با کارمزد کم بسته به مبلغ ارسال یا دریافت می کنند.

BCN: آیا می‌توانید توضیح دهید که چرا یک خریدار آنلاین باید پرداخت‌های رمزنگاری شده را به جای ویزا، استریپ یا سایر روش‌های پرداخت سنتی که توسط بازرگانان پشتیبانی می‌شوند، انتخاب کند؟

RM: خریداران باید هر کاری که در آن زمان برای آنها به عنوان یک مصرف کننده سودمندتر است را انجام دهند. اگر پیشنهاد با شما یکی است و ترجیح می دهید از ویزا استفاده کنید، باید از ویزا استفاده کنید. تاجر، در این صورت، 3.5 درصد از معامله را پرداخت خواهد کرد. کسب‌وکاری را در نظر بگیرید که 1 میلیون دلار در سال درآمد دارد – این مبلغ بالقوه 35000 دلار به‌تنهایی در کارمزد تراکنش‌های ویزا است که مبلغ دیوانه‌کننده‌ای است.

به همین دلیل است که بازرگانان به طور فزاینده‌ای ترجیح می‌دهند پرداخت‌های Web3 را آزمایش کنند و اغلب تخفیف‌ها یا برنامه‌های وفاداری را از طریق NFT یا توکن‌ها ارائه می‌کنند تا مشتریان را تشویق کنند تا از گزینه پرداخت استفاده کنند که به آنها در صرفه‌جویی در هزینه و بهبود تجربه کاربر کمک می‌کند.

BCN: شبکه بیت کوین اخیرا شاهد افزایش تعداد تراکنش های تایید نشده به بیش از 200000 بوده است، چیزی که میانگین کارمزد شبکه را به نزدیک به 20 دلار رسانده است. برخی گفته‌اند که چنین کارمزدهای بالایی، بحث حمایت از استفاده از رمزارز را به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت، مورد بحث قرار می‌دهد. آیا با این ادعا موافقید؟

RM: کارمزدهای بالا و زمان تایید طولانی تراکنش های بیت کوین منبع انتقادی برای این ارز دیجیتال بوده است. با این حال، توجه به این نکته مهم است که بیت کوین اساساً به عنوان یک سیستم پرداخت طراحی نشده است، بلکه به عنوان یک ذخیره غیرمتمرکز ارزش طراحی شده است.

اگرچه این درست است که کارمزدهای بالا و زمان آهسته تراکنش ممکن است باعث شود بیت کوین برای تراکنش های کوچک و روزمره جذابیت کمتری داشته باشد، هنوز موارد استفاده زیادی وجود دارد که می تواند ارزشمند باشد. علاوه بر این، ارزهای دیجیتال و شبکه های بلاک چین دیگری نیز وجود دارند که به طور خاص برای تراکنش های سریع و کم هزینه طراحی شده اند، مانند زنجیره هوشمند Fuse، Polygon و Binance. این شبکه ها بیشتر برای موارد استفاده پرداخت مناسب هستند.

BCN: گفته می‌شود که پروژه بلاک چین شما Fuse با هدف فعال کردن پرداخت‌های رمزنگاری یکپارچه و مقرون به صرفه در زندگی روزمره است. از دیدگاه شما، به نظر شما مزایای تسریع در پذیرش جریان اصلی Web3 چیست؟

RM: وقتی شرکت‌های بزرگی مانند استارباکس، نایک، آدیداس و مک‌دونالدز اعلام می‌کنند که قصد دارند پرداخت‌های Web3 را آزمایش کنند، معمولاً بودجه چند میلیون دلاری POC (اثبات مفهوم) را پایین می‌آورند و یک تیم اختصاصی را برای اجرای پروژه تعیین می‌کنند بدون اینکه لزوماً روی دیگران تأثیر بگذارد. بخش هایی از کسب و کار در یک راه بزرگ. SMB ها و استارت آپ ها نمی توانند این کار را انجام دهند. بنابراین چگونه اطمینان حاصل می کنند که در تغییر پارادایم پول مشارکت می کنند؟

Fuse محصولات یکپارچه با قابلیت استقرار ساده، از جمله کیف SDK، APIهای آماده برای استفاده، و ابزارها و زیرساخت کیف پول تلفن همراه را برای تسطیح زمینه برنامه ریزی و اطمینان از اینکه کسب و کارهایی که ستون فقرات هستند، ارائه می دهد. اقتصاد می تواند نقش داشته باشد.

BCN: راه‌حل‌های بومی Web3 مانند راه‌حل‌های شما چه مزیت‌هایی نسبت به راه‌حل‌های ارائه‌شده توسط غول‌هایی مانند Visa، Paypal و Stripe دارند؟

RM: آینده پرداخت های دیجیتال در خدمات پرداخت Web3 نهفته است. آنها طیف وسیعی از مزایای سیستم های پرداخت قدیمی را ارائه می دهند، از جمله کاهش کارمزد تراکنش، زمان تسویه سریع تر، افزایش امنیت، پرداخت های بدون مرز، و شفافیت و حریم خصوصی بیشتر. از آنجایی که پرداخت‌های Web3 همچنان مورد توجه قرار می‌گیرند و به طور گسترده‌تر مورد پذیرش قرار می‌گیرند، این پتانسیل را دارند که روش انجام تراکنش‌ها را تغییر دهند و کارآمدتر، ایمن‌تر و در دسترس‌تر شوند.

در مقایسه با سیستم‌های سنتی نقطه فروش (POS)، پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری مزایای متعددی از جمله کارمزد تراکنش‌های کمتر، محافظت از بازرگان در برابر بازپرداخت جعلی، افزایش پتانسیل فروش و افزایش راحتی مشتری را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، سطحی از ناشناس بودن در پرداخت های رمزنگاری وجود دارد که ممکن است برای برخی از تجار و مشتریان جذاب باشد.

اکوسیستم فیوز شامل 100 شریک یکپارچه سازی است و در طی سه سال ساخته شده است تا خدمات و زیرساخت های حیاتی را ارائه دهد که برای ایجاد یک پلتفرم قوی برای پذیرش پرداخت های کریپتو و وب3 جریان اصلی طراحی شده است.

BCN: گفته می شود که استارتاپ شما اخیراً برنامه 10 میلیون دلاری Ignite Funding را راه اندازی کرده است. هدف این صندوق چیست و ذینفعان مورد نظر چه کسانی هستند؟

RM: به‌عنوان بخشی از مأموریت جاری ما برای آوردن پرداخت‌های Web3 به جریان اصلی پذیرش کسب‌وکار، ما به حمایت از پروژه‌های واقعی و defi اختصاص داده شده‌ایم. برنامه Ignite شامل دو حوزه اصلی تامین مالی است. اولین مورد، صندوق مشوق‌های 10 میلیون دلاری است که برای بهبود سلامت مالی عمومی اکوسیستم فیوز طراحی شده است. دوم پشتیبانی از سازندگان دنیای واقعی در مراحل اولیه فیوز است. فعالیت اقتصادی قوی در زنجیره از نوآوری همسو با ستاره شمالی ما در دستیابی به پذیرش جریان اصلی رمزنگاری با پرداخت پشتیبانی می کند. نوآوری، به نوبه خود، از رشد و فعالیت اقتصادی قوی حمایت می کند و یک اثر چرخ پرواز ایجاد می کند.

BCN: درست مانند هر فناوری که هنوز در مراحل اولیه خود است، پلتفرم های پرداخت Web3 در معرض تهدیدات امنیتی و هزینه های بالا هستند. توصیه شما برای کسانی که برای اولین بار از راه حل های پرداخت Web3 استفاده می کنند چیست؟

RM: پرداخت های Web3 هنوز در مراحل اولیه خود هستند و محدودیت های خاصی دارند که باید قبل از استفاده در نظر گرفته شوند. پرداخت‌های Web3 ممکن است مستعد تهدیدات امنیتی و هزینه‌های بالای تراکنش باشند، زیرا چندین شبکه هنوز با موفقیت با این مسائل برخورد نکرده‌اند. خوشبختانه فیوز این مشکلات را ندارد و می تواند تراکنش ها را در کمتر از 5 ثانیه با هزینه کمتر از یک سنت پردازش کند.

علاوه بر این، پذیرش توسط بازرگانان هنوز یک چالش است و درک درستی از اهمیت و تأثیر مفاهیم مرتبط با بلاکچین وجود ندارد. کلاهبرداری ها و فعالیت های کلاهبرداری در همه جا اتفاق می افتد، و ایمن ماندن و هوشیاری در هنگام برخورد با راه حل های پرداخت Web3 ضروری است. هرگز کلیدهای خصوصی، آدرس‌های کیف پول و شبکه‌ها را قبل از ارسال رمزنگاری به اشتراک نگذارید و مراقب کلاهبرداری یا فروش جعلی در رسانه‌های اجتماعی باشید.

علاوه بر این، صرافی‌های متمرکز ممکن است ناپدید شوند و رمزنگاری شما را با خود ببرند، بنابراین داشتن کلیدهای خود و استفاده از کیف پول‌های غیر حافظ امری حیاتی است. در نهایت، مالیات ضروری است، و هر کسی که با پرداخت های وب 3 سر و کار دارد باید بداند که مالیات آن در منطقه خود چگونه است.

نظر شما در مورد این مصاحبه چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.