رابرت داونی جونیور و مت دیمون به جمع بازیگران فیلم Oppenheimer پیوستند

[ad_1] رسانه‌ی Deadline به تازگی گزارش داده است که اخیرا رابرت داونی جونیور و مت دیمون به جمع بازیگران فیلم Oppenheimer پیوسته‌اند. در حالی که مت دیمون قبلا در Interstellar با کریستوفر نولان همکاری کرده بود، اما این اثر بلندپروازانه قرار است اولین همکاری رابرت داونی جونیور با این کارگردان باشد. این طور که گفته

کد خبر : 124701
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
رابرت داونی جونیور و مت دیمون به جمع بازیگران فیلم Oppenheimer پیوستند

[ad_1]

رسانه‌ی Deadline به تازگی گزارش داده است که اخیرا رابرت داونی جونیور و مت دیمون به جمع بازیگران فیلم Oppenheimer پیوسته‌اند. در حالی که مت دیمون قبلا در Interstellar با کریستوفر نولان همکاری کرده بود، اما این اثر بلندپروازانه قرار است اولین همکاری رابرت داونی جونیور با این کارگردان باشد. این طور که گفته شده فیلمبرداری Oppenheimer در سه ماه اول سال میلادی آینده آغاز خواهد شد و احتمال دارد تا به‌زودی بازیگران دیگر فیلم نیز معرفی شوند.

رابرت داونی جونیور که احتمالا بیشتر از هر چیزی برای بازی در نقش تونی استارک (مرد آهنی) در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، پس از فیلم پرفروش Avengers: Endgame در فیلم Dolittle به کارگردانی استیون گیگان و فیلم کمدی All-Star Weekend به کارگردانی جیمی فاکس ایفای نقش کرده است. مت دیمون هم اخیرا در فیلم Stillwater به کارگردانی توماس مک‌کارتی و جدیدترین اثر ریدلی اسکات یعنی The Last Duel حضور پیدا کرده است. او همچنین در جمع بازیگران فیلم Thor: Love and Thunder که در سال آینده‌ی میلادی اکران خواهد شد نیز قرار دارد.

فیلم Oppenheimer برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. کریستوفر نولان علاوه بر کارگردان، فیلنامه‌نویس این اثر نیز هست. موسیقی متن این فیلم توسط لودویگ گورانسون، آهنگساز فیلم‌های Tenet ،Venom و Black Panther و سریال The Mandalorian نواخته می‌شود. همچنین هویته ون هویتما، فیلمبردار آثاری چون Interstellar، Dunkirk ،Tenet و Her در این فیلم باری دیگر با کریستوفر نولان همکاری خواهد کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.