رابرت اف کندی جونیور برای اولین بار به عنوان نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده در بیت کوین 2023 ظاهر می شود

[ad_1] بیت کوین 2023 میزبان رابرت اف کندی جونیور است که اخیراً پس از پیشنهاد دولت بایدن مالیات 30 درصدی بر مصرف انرژی از استخراج بیت کوین دفاع کرد. رابرت اف کندی جونیور قرار است اولین حضور خود را به عنوان نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده در کنفرانس بیت کوین 2023 در میامی که از

کد خبر : 355072
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
رابرت اف کندی جونیور برای اولین بار به عنوان نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده در بیت کوین 2023 ظاهر می شود

[ad_1]

بیت کوین 2023 میزبان رابرت اف کندی جونیور است که اخیراً پس از پیشنهاد دولت بایدن مالیات 30 درصدی بر مصرف انرژی از استخراج بیت کوین دفاع کرد.

رابرت اف کندی جونیور قرار است اولین حضور خود را به عنوان نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده در کنفرانس بیت کوین 2023 در میامی که از 18 تا 20 می برگزار می شود، داشته باشد. کندی در بیانیه اخیر خود حمایت خود را از بیت کوین و محکوم کرد پیشنهاد پرزیدنت بایدن مالیات 30 درصدی بر استخراج ارزهای دیجیتال، با بیان اینکه این یک اشتباه است که دولت ایالات متحده نوآوری در این صنعت را خفه کند.

کندی همچنین به نگرانی‌ها در مورد تأثیرات زیست‌محیطی استخراج بیت‌کوین اشاره کرد و اظهار داشت که بحث مصرف انرژی بیش از حد اعلام شده است و استخراج بیت‌کوین تقریباً به اندازه بازی‌های ویدیویی انرژی مصرف می‌کند. او معتقد است که بحث زیست محیطی به عنوان بهانه ای برای سرکوب هر چیزی که ساختارهای قدرت نخبگان از جمله بیت کوین را تهدید می کند، استفاده می شود.

علاوه بر این، کندی استدلال کرده است که کنترل شدید ارزهای دیجیتال برای جلوگیری از استفاده از آنها توسط مجرمان راه حل نیست. وی خاطرنشان کرد که مخالفان و شهروندان عادی نیز به حریم خصوصی نیاز دارند و دولت ها اغلب حساب های بانکی و پلت فرم های پرداخت را برای سرکوب مخالفان کنترل می کنند. کندی معتقد است تا زمانی که اعتماد به دولت احیا نشود، برای تضمین آزادی به پول نقد و بیت کوین نیاز است.

کندی همچنین در مورد اهمیت داشتن یک بوم‌شناسی متنوع از ارزها به جای صرفاً واحد و کنترل مرکزی صحبت کرد. او معتقد است همانطور که اکوسیستم تنوع زیستی انعطاف پذیرتر است، اقتصاد ما نیز با تنوع ارزها انعطاف پذیرتر خواهد بود.

پیش از این، کندی گفته بود که “یک سوء تفاهم استاز سوی منتقدانی که ادعا می کنند مصرف انرژی بیت کوین چیز بدی است و آمریکایی ها به بیت کوین نیاز دارند.برای تضمین آزادی

حمایت کندی از بیت کوین و حضور او در کنفرانس بیت کوین 2023 احتمالاً توجه علاقه مندان به بیت کوین و رسانه ها را به خود جلب خواهد کرد. به عنوان یک کاندیدای ریاست جمهوری، دیدگاه های وی در مورد بیت کوین و نقش آن در اقتصاد ما در ماه های آینده به دقت بررسی خواهد شد.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.