رئیس SEC توضیح می دهد که چرا همه توکن های رمزنگاری غیر از بیت کوین را به عنوان اوراق بهادار می بیند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) توضیح داد که چرا همه توکن های رمزنگاری غیر از بیت کوین را به عنوان اوراق بهادار در نظر می گیرد. او در حالی که اذعان داشت که توکن‌های رمزنگاری ممکن است تنظیمات مختلفی داشته باشند، تاکید کرد که «در اصل، این توکن‌ها

کد خبر : 326509
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
رئیس SEC توضیح می دهد که چرا همه توکن های رمزنگاری غیر از بیت کوین را به عنوان اوراق بهادار می بیند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) توضیح داد که چرا همه توکن های رمزنگاری غیر از بیت کوین را به عنوان اوراق بهادار در نظر می گیرد. او در حالی که اذعان داشت که توکن‌های رمزنگاری ممکن است تنظیمات مختلفی داشته باشند، تاکید کرد که «در اصل، این توکن‌ها اوراق بهادار هستند».

رئیس SEC معتقد است که همه توکن های رمزنگاری غیر از بیت کوین، اوراق بهادار هستند

رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، گری جنسلر، در مصاحبه‌ای که پنجشنبه توسط مجله New York’s Intelligencer منتشر شد، توضیح داد که چرا معتقد است تمام توکن‌های رمزنگاری به غیر از بیت کوین، اوراق بهادار هستند.

جنسلر معتقد است که ناظر اوراق بهادار تمام ابزارهای قانونی مورد نیاز برای نظارت بر بخش کریپتو را در اختیار دارد و رئیس SEC توضیح داد که تقریباً هر نوع تراکنش رمزنگاری در حال حاضر تحت صلاحیت SEC قرار دارد به جز تراکنش های لحظه ای در خود بیت کوین و خرید یا فروش واقعی کالا یا خدمات با ارزهای دیجیتال.

به نقل از رئیس SEC:

هر چیزی غیر از بیت کوین… شما می توانید یک وب سایت پیدا کنید، می توانید گروهی از کارآفرینان را پیدا کنید، آنها ممکن است اشخاص حقوقی خود را در یک بهشت ​​مالیاتی در خارج از کشور راه اندازی کنند، ممکن است بنیادی داشته باشند، ممکن است آن را وکیل کنند تا آربیتراژ کنند و آن را بسازند. از نظر قضایی سخت یا غیره

جنسلر بدون نام بردن از ارزهای رمزنگاری خاص ادامه داد: “آنها ممکن است در ابتدا توکن های خود را در خارج از کشور رها کنند و ادعا کنند یا وانمود کنند که شش ماه طول می کشد تا به ایالات متحده بازگردند.” وی تاکید کرد:

اما در اصل، این توکن‌ها اوراق بهادار هستند، زیرا گروهی در وسط وجود دارد و مردم بر اساس آن گروه سود را پیش‌بینی می‌کنند.

پس از ادعای جنسلر مبنی بر اینکه همه توکن های رمزنگاری به غیر از بیت کوین اوراق بهادار هستند، تعدادی از افراد به رسانه های اجتماعی رفتند تا با رئیس SEC مخالفت کنند. وکیل جیک چروینسکی در توییتی نوشت:

رئیس جنسلر ممکن است پیش داوری کرده باشد که هر دارایی دیجیتال به غیر از بیت کوین یک امنیت است، اما نظر او قانون نیست.

چروینسکی تأکید کرد: «کمیسیون بورس و اوراق بهادار فاقد اختیار تنظیم هر یک از آنها است تا زمانی که و مگر اینکه در دادگاه ادعای خود را ثابت کند،» و افزود که این کار باید «برای هر دارایی، هر یک، به صورت جداگانه، در یک زمان» انجام شود. لوگان بولینگر، یک وکیل دیگر، به طور مشابه در توییتر گفت: «در این کشور، قضات – نه روسای SEC – در نهایت تعیین می کنند که قانون به چه معناست و چگونه اعمال می شود. به این معنی نیست که افکار او بی ربط هستند. آنها فقط منصف نیستند.»

نظر شما در مورد اینکه گری جنسلر، رئیس SEC، همه توکن های رمزنگاری غیر از بیت کوین را به عنوان اوراق بهادار می بیند چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.