رئیس Gensler می گوید که SEC از همه ابزارهای موجود برای سرکوب شرکت های رمزنگاری که با قوانین آن مطابقت ندارند استفاده خواهد کرد.

[ad_1] گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، فاش کرده است که تنظیم کننده از همه ابزارهای موجود برای مطابقت دادن پلتفرم های رمزنگاری با قوانین خود استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، رئیس SEC گفت: “اثبات ذخایر نه یک حسابداری کامل از دارایی ها و بدهی های یک شرکت است،

کد خبر : 297252
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
رئیس Gensler می گوید که SEC از همه ابزارهای موجود برای سرکوب شرکت های رمزنگاری که با قوانین آن مطابقت ندارند استفاده خواهد کرد.

[ad_1]

گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، فاش کرده است که تنظیم کننده از همه ابزارهای موجود برای مطابقت دادن پلتفرم های رمزنگاری با قوانین خود استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، رئیس SEC گفت: “اثبات ذخایر نه یک حسابداری کامل از دارایی ها و بدهی های یک شرکت است، و نه تفکیک وجوه مشتریان را طبق قوانین اوراق بهادار برآورده می کند.”

رئیس SEC Gensler در مورد مقررات رمزنگاری

گری جنسلر، رئیس SEC، پس از اینکه رگولاتور اوراق بهادار اتهاماتی را علیه کارولین الیسون، مدیر عامل سابق Alameda Research و گری وانگ، مدیر سابق FTX به دلیل نقش آنها در کلاهبرداری از سرمایه گذاران سهام، تشکیل داد، بر اهمیت تطبیق پلتفرم های رمزنگاری تاکید کرد. رئیس SEC چهارشنبه در توییتی نوشت:

تا زمانی که پلتفرم‌های کریپتو با قوانین اوراق بهادار آزمایش‌شده با زمان مطابقت داشته باشند، خطرات برای سرمایه‌گذاران ادامه خواهد داشت. این یکی از اولویت های SEC باقی مانده است که از همه ابزارهای موجود خود برای مطابقت با صنعت استفاده کند.

در مصاحبه ای با بلومبرگ پنج شنبه، Gensler نشان داد که SEC به تازگی با سرکوب شرکت های رمزنگاری که با قوانین آن مطابقت ندارند، شروع کرده است.

جنسلر توضیح داد: «باند فرودگاه در حال کوتاه‌تر شدن است» برای شرکت‌های رمزنگاری برای ورود و ثبت نام در SEC، و تأکید کرد: «کازینوها در این غرب وحشی واسطه‌هایی هستند که مطابقت ندارند.»

رئیس SEC همچنین درباره گزارش‌های اثبات ذخایر (POR) که توسط تعدادی از صرافی‌های ارز دیجیتال، از جمله بایننس، استفاده می‌شود، اظهار نظر کرد تا ثابت کند که آنها وجوه کافی برای برداشت مشتری دارند. جنسلر با اشاره به اینکه این عمل از افشای اطلاعات مورد نیاز برای محافظت از سرمایه گذاران کوتاهی می کند، توضیح داد:

اثبات ذخایر نه یک حسابداری کامل از دارایی ها و بدهی های یک شرکت است و نه تفکیک وجوه مشتریان را طبق قوانین اوراق بهادار برآورده می کند.

جنسلر پیشنهاد کرد که شرکت‌های رمزنگاری باید با «تطبیق با نگهبانی آزمایش‌شده، تفکیک قوانین وجوه مشتری و قوانین حسابداری به مشتریان اطمینان دهند که رمزارز آنها واقعاً وجود دارد». SEC بر روی نگهداری سوابق مالی شرکت های رمزنگاری متمرکز شده است.

سازمان دیده بان اوراق بهادار و رئیس آن به شدت توسط برخی به دلیل رویکرد اجرای محور آنها در تنظیم صنعت کریپتو مورد انتقاد قرار گرفته اند. آنها همچنین از زمانی که Gensler و کارکنان SEC با مدیر عامل سابق FTX Sam Bankman-Fried (SBF) چندین بار ملاقات کردند، در سقوط صرافی FTX مورد بررسی قرار گرفتند.

نماینده کنگره تام ایمر (R-MN) پنجشنبه در توییتی نوشت: «گری جنسلر و کمیسیون SEC بیش از هر کس دیگری در حوزه رمزنگاری با SBF و FTX/IEX جلساتی داشتند، ظاهراً برای ایجاد یک چارچوب نظارتی ویژه طراحی شده برای استفاده از FTX. این نماینده مجلس در ادامه نوشت:

ایجاد معاملات نظارتی پشتیبان با بازیگران بد ابزاری در جعبه ابزار SEC نیست.

کنگره آمر ماه گذشته گفت که سقوط FTX یک شکست کریپتو نیست، بلکه شکست SEC و رئیس Gensler است. این قانونگذار از مینه سوتا از جنسلر خواسته است تا در برابر کنگره در مورد هزینه شکست های نظارتی خود شهادت دهد.

هفته گذشته، رئیس SEC بر اهمیت تنظیم مقررات صادرکنندگان و واسطه‌های کریپتو تاکید کرد. او قبلاً گفته بود که بیشتر توکن‌های رمزنگاری اوراق بهادار هستند، اما حوزه کریپتو به میزان قابل توجهی مطابقت ندارد. رگولاتور اوراق بهادار اخیراً برنامه استراتژیک خود را برای چهار سال آینده منتشر کرده است و ارز دیجیتال در اولویت های اصلی آن قرار دارد. Gensler در نوامبر گفت که بخش اجرای SEC همچنان بر روی رمزارز متمرکز است.

نظر شما در مورد اظهارات گری جنسلر، رئیس SEC در مورد مقررات ارز دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.