رئیس کمیته بودجه پارلمان اتحادیه اروپا خواستار ممنوعیت کریپتو در میان آشفتگی بانکی شد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یک قانونگذار اروپایی با اشاره به بحران فعلی در بخش بانکی به عنوان دلیل، از مقامات خواسته است تا ارزهای دیجیتال را ممنوع کنند. یوهان ون اورتولت، وزیر دارایی سابق بلژیک، معتقد است که این دارایی ها هیچ ارزش اقتصادی یا اجتماعی ندارند. وزیر دارایی سابق بلژیک ممنوعیت ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد

کد خبر : 335714
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
رئیس کمیته بودجه پارلمان اتحادیه اروپا خواستار ممنوعیت کریپتو در میان آشفتگی بانکی شد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک قانونگذار اروپایی با اشاره به بحران فعلی در بخش بانکی به عنوان دلیل، از مقامات خواسته است تا ارزهای دیجیتال را ممنوع کنند. یوهان ون اورتولت، وزیر دارایی سابق بلژیک، معتقد است که این دارایی ها هیچ ارزش اقتصادی یا اجتماعی ندارند.

وزیر دارایی سابق بلژیک ممنوعیت ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد

یوهان ون اورتولت، عضو پارلمان اروپا، اصرار دارد که دولت‌ها باید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را ممنوع کنند. تماس او در بحبوحه بحران ناشی از شکست چندین موسسه بانکی، از جمله دو بانک دوستدار رمزنگاری در ایالات متحده انجام شد.

«درس دیگری که باید از آشوب بانکی کنونی آموخت. این قانونگذار که قبلا فناوری بلاک چین را ستایش کرده بود، روز جمعه در توییتی نوشت: ممنوعیت شدید ارزهای دیجیتال را اعمال کنید. «سم سوداگرانه و بدون ارزش افزوده اقتصادی یا اجتماعی. اگر دولتی داروها را ممنوع می کند، باید رمزارزها را نیز ممنوع کند.»

ون اورتولت روزنامه‌نگار و سیاستمدار بلژیکی از حزب اتحاد فلاندرز جدید (N-VA) است که بین سال‌های 2014 تا 2018 وزیر دارایی کشورش در دولت چارلز میشل نخست‌وزیر بود.

او در سال 2019 به عضویت پارلمان اروپا انتخاب شد و در آنجا ریاست کمیته بودجه را بر عهده داشت و نماینده گروه محافظه‌کاران و اصلاح‌طلبان اروپایی (ECR) در کمیته امور اقتصادی و پولی (ECON) بود.

ECR یک گروه سیاسی نرم و ضد فدرالیستی اروپاست که در مجلس قانونگذاری اتحادیه اروپا قرار دارد. سرمایه گذاری آزاد، حداقل مقررات، مالیات کمتر، همراه با «دولت کوچک به عنوان کاتالیزور نهایی برای آزادی فردی و رفاه شخصی و ملی» از جمله اصول پایه گذاری آن است.

بیانیه Overtveldt در مورد ارزهای رمزنگاری شده به دنبال فروپاشی سه بانک آمریکایی است که دو بانک از آنها در فضای رمزنگاری دخیل بودند، Silvergate Bank و Silicon Valley Bank. پیامدهای این شکست‌ها به اروپا رسید و بر کردیت سوئیس، یک بانک سرمایه‌گذاری بزرگ در قاره کهن تأثیر گذاشت.

اروپا هنوز به طور جامع اقتصاد رمزنگاری خود را با اجرای یک بسته قانونی به نام بازار دارایی های رمزنگاری (MiCA) تنظیم نکرده است. موسسات اتحادیه اروپا و کشورهای عضو در تابستان گذشته با این پیشنهاد موافقت کردند. قوانینی را برای ارائه دهندگان خدمات کریپتو در سراسر بلوک 27 نفره معرفی می کند.

برچسب ها در این داستان

ممنوعیت، بحران بانکی، بانک‌ها، تماس، فروپاشی، مجموعه اعتباری، رمزنگاری، ممنوعیت رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، پارلمان اتحادیه اروپا، پارلمان اروپا، یوهان ون اورتولت، قانون‌گذار، اورتولت، بانک سیلیکون ولی، بانک سیلورگیت، بیانیه

آیا فکر می‌کنید یوهان ون اورتولدت دلیلی برای درخواست ممنوعیت کریپتو دارد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Alexandros Michailidis / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.