رئیس موزه ملی علوم و فناوری ایران عضو هیئت اجرایی “سیموست” شد

[ad_1] رئیس موزه ملی علوم و فناوری ایران در انتخابات بورد اجرایی شورای بین‌المللی موزه‌های علوم و فناوری با کسب آرای لازم به عنوان عضو هیئت اجرایی سیموست برگزیده شد. به گزارش ایسنا، شورای بین‌المللی موزه‌های علوم و فناوری هر سال مجمع سالانه خود را در یکی از کشورهای عضو برگزار می‌کند که چهل و

کد خبر : 251652
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
رئیس موزه ملی علوم و فناوری ایران عضو هیئت اجرایی “سیموست” شد

[ad_1]

رئیس موزه ملی علوم و فناوری ایران در انتخابات بورد اجرایی شورای بین‌المللی موزه‌های علوم و فناوری با کسب آرای لازم به عنوان عضو هیئت اجرایی سیموست برگزیده شد.

به گزارش ایسنا، شورای بین‌المللی موزه‌های علوم و فناوری هر سال مجمع سالانه خود را در یکی از کشورهای عضو برگزار می‌کند که چهل و نهمین دوره آن در سال ۲۰۲۲ در کشور جمهوری چک برگزار شد.  

براساس این گزارش، در این نشست با میزبانی شهر پراگ، انتخابات بورد اجرایی شورای بین‌المللی موزه‌های علوم و فناوری برگزار و دکتر سیف‌اله جلیلی، رئیس موزه ملی علوم و فناوری ایران با کسب آراء به مدت چهار سال به عنوان عضو جدید هیئت اجرایی سیموست انتخاب شد.

به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری، جلیلی در این نشست بین‌المللی، گزارشی از چهل و هشتمین نشست سیموست که به میزبانی موزه ملی علوم و فناوری ایران در سال ۲۰۲۱ در تهران برگزار شد، ارائه داد و کتابچه گزارش سیموست ۲۰۲۱ تهران نیز به شرکت‌کنندگان اعطا شد. همچنین مقاله‌ وی در خصوص موزه‌های دانشگاهی ایران در کمیته یومک (موزه‌های دانشگاهی جهان) به صورت پوستر ارائه شد.

هر یک از کمیته‏‌های شورای بین‏‌المللی موزه‏‌ها (ICOM) طیف خاصی از موزه‏‌ها را تحت پوشش قرار می‏‌دهد. در این میان سیموست (CIMUSET) کمیته بین‏‌المللی موزه‌‏ها و مجموعه‌‏های علوم و فناوری است که فعالیتش نه تنها در زمینه موزه‌‏های علوم و فناوری سنتی و تاریخی است، بلکه ساینس سنترهای فعلی که به ترویج و توسعه علم و فناوری میان اقشار جامعه به‌ویژه کودکان در سراسر جهان می‌پردازد را نیز در بر می‌‏گیرد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.