رئیس فدرال رزرو کلیولند، لورتا مستر، “رکود اقتصادی را پیش بینی نمی کند”، می گوید که تورم کاهش خواهد یافت – اقتصاد بیت کوین نیوز

لورتا مستر، رئیس بانک فدرال رزرو کلیولند فکر نمی کند که رکود اقتصادی در ایالات متحده رخ دهد، اما معتقد است که دو سال طول می کشد تا تورم به 2 درصد برسد. در حین صحبت در مصاحبه ای در روز یکشنبه، مستر توضیح داد که در حالی که دو سال طول می کشد، تورم

کد خبر : 219263
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
رئیس فدرال رزرو کلیولند، لورتا مستر، “رکود اقتصادی را پیش بینی نمی کند”، می گوید که تورم کاهش خواهد یافت – اقتصاد بیت کوین نیوز


لورتا مستر، رئیس بانک فدرال رزرو کلیولند فکر نمی کند که رکود اقتصادی در ایالات متحده رخ دهد، اما معتقد است که دو سال طول می کشد تا تورم به 2 درصد برسد. در حین صحبت در مصاحبه ای در روز یکشنبه، مستر توضیح داد که در حالی که دو سال طول می کشد، تورم “کاهش خواهد یافت.”

لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند، می گوید که دستیابی به نرخ تورم 2 درصدی 2 سال طول می کشد.

رئیس و مدیر عامل بانک فدرال رزرو کلیولند، لورتا مستر، روز یکشنبه در مصاحبه ای با CNBC صحبت کرد تا در مورد مسائل آمریکا با تورم و کندی اقتصاد صحبت کند. مستر می‌گوید که رشد اقتصادی «کم‌تاً پایین‌تر از روند رشد است» اما او باور ندارد که ایالات متحده وارد رکود شود. او گفت: «این فوری نخواهد بود که شاهد تورم 2 درصدی باشیم. مستر در طول مصاحبه خود گفت: چند سال طول می کشد، اما روند کاهشی خواهد داشت.

مستر توضیح داد که فدرال رزرو به دنبال شواهدی خواهد بود که نشان دهد تورم با سیاست بانک مرکزی رام شده است. مستر توضیح داد: «ما به دنبال تغییرات ماه به ماه در نرخ‌های تورم هستیم تا شواهد واقعاً خوبی در مورد اینکه آیا شاهد تثبیت تورم و سپس حرکت به سمت پایین بوده‌ایم، به دست آوریم. مدتی طول می کشد تا تورم به 2 درصد برگردد. اما چیزی که ما به دنبال آن هستیم این است که بتوانیم مقداری اعتدال در تقاضا را مشاهده کنیم که فوق العاده قوی بوده است.

رئیس فدرال رزرو کلیولند افزود:

بازگرداندن آن به همسویی با سمت عرضه، که البته همانطور که می دانید، محدود شده است، تا حدودی از آن فشارهای قیمتی کاسته شده، تورم به سمت پایین و در مسیری پایدار به 2 درصد برمی گردد که هدف تورمی ماست.

در حالی که مستر “رکود اقتصادی را پیش بینی نمی کند”، او معتقد است “ریسک های رکود در حال افزایش هستند”

وقتی از مستر پرسیده شد که آیا ایالات متحده وارد رکود خواهد شد، گفت که او “رکود اقتصادی را پیش بینی نمی کند.” رئیس شعبه کلولند فدرال رزرو گفت که رشد در حال کند شدن است، نرخ بیکاری “کمی” در حال افزایش است و فدرال رزرو می بیند “خانوارهای آمریکایی واقعاً بخشی از هزینه های خود را تغییر می دهند.” مستر خاطرنشان کرد: افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو قبلاً بر بازار مسکن تأثیر گذاشته است. با این حال، مستر گفت که فدرال رزرو باید در مورد کاهش سیاست های بانک مرکزی محتاط باشد.

مستر تاکید کرد:

ما باید در نحوه برخورد با عقب نشینی این سیاست پولی بسیار سازگارانه بسیار مراقب و زیرک باشیم. این چیزی است که برای اقتصاد مناسب تر است.

البته این اظهار نظر مستر در شبکه های اجتماعی و برخی افراد مورد انتقاد قرار گرفت اظهارات او را مقایسه کرد زمانی که چهاردهمین رئیس فدرال رزرو، بن برنانکی، گفت که در فوریه 2008 شاهد رکودی نیست و سپس رکود 2008-2010 پس از اظهارات وی به نتیجه رسید. در حالی که مستر یک رکود آینده را پیش بینی نمی کند، او می گوید که “خطرات رکود در حال افزایش است.” رئیس شعبه کلولند فدرال رزرو توضیح داد که علاوه بر سیاست پولی فدرال رزرو و افزایش نرخ بهره، “چیزهای دیگری نیز در جریان است.”

مستر اصرار کرد: «وضعیت اوکراین، که یک تراژدی است، واقعاً منجر به آن قیمت بالای نفت شده است که همه فشار آن را احساس می‌کنند و قیمت‌های بالای بنزین.» با این حال، عضو فدرال رزرو معتقد است که بانک مرکزی ایالات متحده آنچه را که برای مهار اقتصاد و بازگرداندن تورم به نرخ 2 درصد لازم است، در اختیار دارد. ما در فدرال رزرو بسیار متعهد هستیم که از ابزارهایی که در اختیار داریم برای کنترل این تورم و بازگرداندن آن به 2 درصد استفاده کنیم. مستر در پایان گفت: اکنون این چالش شماره یک در اقتصاد است.

برچسب ها در این داستان

2٪، بن برنانکی، بانک مرکزی، رئیس شعبه کلولند فدرال رزرو، اقتصاد، فدرال رزرو، رئیس فدرال رزرو، فدرال رزرو، رشد، مسکن، نرخ تورم، افزایش تورم، لورتا مستر، سیاست پولی، بدون رکود، افزایش نرخ، نرخ ها، رکود، رشد آهسته، هزینه، بانک مرکزی ایالات متحده، دلار آمریکا، اقتصاد ایالات متحده

نظر شما در مورد نظر لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند در مورد اقتصاد ایالات متحده چیست؟ آیا فکر می کنید Mester درست است یا انتظار رکود در ایالات متحده دارید؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.