رئیس فدرال رزرو هشدار داد که قیمت کریپتو ممکن است به صفر برسد – می گوید “انتظار نداشته باشید که مالیات دهندگان ضررهای شما را اجتماعی کنند” – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو آمریکا هشدار داده است که قیمت ارزهای دیجیتال ممکن است در مقطعی به صفر برسد. رئیس فدرال رزرو تاکید کرد: “لطفا تعجب نکنید و از مالیات دهندگان انتظار نداشته باشید که ضررهای شما را اجتماعی کنند.” مقامات فدرال رزرو هشدار می دهند که قیمت کریپتو ممکن است به صفر

کد خبر : 319256
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
رئیس فدرال رزرو هشدار داد که قیمت کریپتو ممکن است به صفر برسد – می گوید “انتظار نداشته باشید که مالیات دهندگان ضررهای شما را اجتماعی کنند” – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو آمریکا هشدار داده است که قیمت ارزهای دیجیتال ممکن است در مقطعی به صفر برسد. رئیس فدرال رزرو تاکید کرد: “لطفا تعجب نکنید و از مالیات دهندگان انتظار نداشته باشید که ضررهای شما را اجتماعی کنند.”

مقامات فدرال رزرو هشدار می دهند که قیمت کریپتو ممکن است به صفر برسد

کریستوفر جی والر، فرماندار فدرال رزرو، روز پنجشنبه در کنفرانس مرکز وابستگی متقابل جهانی در مورد “پول دیجیتال، امور مالی غیرمتمرکز و معمای ارزهای دیجیتال” در مورد خطر سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هشدار داد.

برای من، یک دارایی رمزنگاری چیزی بیش از یک دارایی سوداگرانه مانند کارت بیسبال نیست. اگر مردم باور داشته باشند که دیگران آن را در آینده با قیمت مثبت از آنها می خرند، امروز با قیمت مثبت معامله خواهد شد. “اگر نه، قیمت آن به صفر خواهد رسید.”

وی افزود: اگر مردم می خواهند چنین دارایی را در اختیار داشته باشند، به دنبال آن بروید. من این کار را نمی‌کنم، اما کارت بیسبال هم جمع نمی‌کنم.» با این حال، رئیس فدرال رزرو هشدار داد:

اگر دارایی‌های کریپتو می‌خرید و قیمت آن در مقطعی به صفر می‌رسد، لطفا تعجب نکنید و انتظار نداشته باشید که مالیات دهندگان ضررهای شما را اجتماعی کنند.

والر خاطرنشان کرد: «چند شرکت برجسته مرتبط با رمزارز از جمله پلتفرم‌های پرداخت، صرافی‌ها، وام‌دهندگان رمزارز و صندوق‌های تامینی برای ورشکستگی اقدام کرده‌اند.

رئیس فدرال رزرو نگرانی‌های خود را در مورد بانک‌ها و سایر واسطه‌های مالی درگیر در فعالیت‌های رمزنگاری «که خطر تقلب و کلاهبرداری، عدم قطعیت‌های قانونی و شیوع افشای مالی نادرست و گمراه‌کننده را ایجاد می‌کند» ابراز کرد. او تاکید کرد که بانک‌هایی که به فعالیت‌های رمزنگاری فکر می‌کنند باید الزامات «مشتری خود را بشناسید» و «ضد پولشویی» را رعایت کنند.

والر افزود:

تا کنون، سرریزها به سایر بخش‌های سیستم مالی ناشی از استرس در صنعت کریپتو بسیار کم بوده است.

این مقام فدرال رزرو همچنین نسبت به ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) بدبین است. اکتبر گذشته، او گفت که “از طرفداران بزرگ” فدرال رزرو برای صدور دلار دیجیتال نیست، اما آماده است کسی او را متقاعد کند که “این چیزی است که واقعاً ارزشمند است.”

نظر شما در مورد اظهارات کریپتو توسط والر، فرماندار فدرال رزرو چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.