رئیس فدرال رزرو درباره پیامدهای نامطمئن و نامطلوب نکول بدهی ایالات متحده هشدار می دهد – «ما در قلمرو ناشناخته خواهیم بود» – بیت کوین نیوز

[ad_1] جروم پاول، رئیس فدرال رزرو نسبت به عواقب اقتصادی “بسیار نامطمئن و نامطلوب” در صورت عدم پرداخت تعهدات بدهی ایالات متحده هشدار داد. او همچنین هشدار داد: «هیچکس نباید تصور کند که فدرال رزرو می‌تواند از اقتصاد در برابر اثرات بالقوه کوتاه‌مدت و بلندمدت عدم پرداخت به موقع صورت‌حساب‌های ما محافظت کند.» هشدار پیش

کد خبر : 355669
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
رئیس فدرال رزرو درباره پیامدهای نامطمئن و نامطلوب نکول بدهی ایالات متحده هشدار می دهد – «ما در قلمرو ناشناخته خواهیم بود» – بیت کوین نیوز

[ad_1]

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو نسبت به عواقب اقتصادی “بسیار نامطمئن و نامطلوب” در صورت عدم پرداخت تعهدات بدهی ایالات متحده هشدار داد. او همچنین هشدار داد: «هیچکس نباید تصور کند که فدرال رزرو می‌تواند از اقتصاد در برابر اثرات بالقوه کوتاه‌مدت و بلندمدت عدم پرداخت به موقع صورت‌حساب‌های ما محافظت کند.»

هشدار پیش فرض بدهی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو درباره عواقب احتمالی نکول بدهی ایالات متحده هشدار داده است. او این هفته گفت: «ما در قلمروی ناشناخته خواهیم بود و عواقب آن بر اقتصاد ایالات متحده می‌تواند بسیار نامطمئن و نامطلوب باشد.»

هیچ کس نباید تصور کند که فدرال رزرو می تواند اقتصاد را از اثرات بالقوه کوتاه مدت و بلندمدت عدم پرداخت به موقع صورتحساب های ما محافظت کند.

هشدار پاول پس از آن منتشر شد که فدرال رزرو این هفته نرخ بهره کلیدی خود را 25 واحد افزایش داد که دهمین افزایش آن در 14 ماه گذشته است. این افزایش نرخ وجوه فدرال رزرو را به محدوده هدف 5 تا 5.25 درصد می رساند که بالاترین میزان از اوت 2007 است.

رئیس فدرال رزرو خاطرنشان کرد که مقامات فدرال رزرو در آخرین جلسه کمیته بازار باز فدرال (FOMC) درباره خطر بالقوه محدودیت بدهی ایالات متحده بحث کردند، اما این موضوع تأثیری بر تصمیم آنها برای افزایش نرخ نداشت.

بسیاری از مردم نسبت به عواقب وخیم نکول بدهی ایالات متحده هشدار داده اند. به عنوان مثال، جانت یلن، وزیر خزانه داری، هشدار داد که این “یک فاجعه اقتصادی و مالی ایجاد خواهد کرد.” کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB)، گفت که اگر ایالات متحده تعهدات بدهی خود را نکول کند، “فاجعه بزرگ” خواهد بود.

در حالی که دموکرات ها و جمهوری خواهان در مورد افزایش سقف بدهی به بن بست باقی مانده اند، یلن این هفته فاش کرد که وزارت خزانه داری نمی تواند تمام تعهدات بدهی دولت را «تا اول ژوئن» بپردازد، اگر کنگره سقف بدهی را قبل از آن افزایش یا تعلیق نکند. آن زمان.”

پاول با تاکید بر اینکه فدرال رزرو در این زمینه وارد مذاکره نمی شود، اظهار داشت:

ما به هیچکدام به کناری توصیه نمی کنیم… ما فقط به این نکته اشاره می کنیم که انجام این کار بسیار مهم است.

نظر شما در مورد هشدار جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد عدم تعهد ایالات متحده به تعهدات بدهی خود چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.