رئیس فدرال رزرو با نظرات هاوکیش روی صحنه رفت

[ad_1] توصیه شده توسط IG ویژگی های معامله گران موفق جروم پاول، رئیس فدرال رزرو (فدرال رزرو) دیروز با یک سری اظهارنظرهای جنگ طلبانه روی صحنه رفت و در حالی که معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو تغییر چندانی از نظر انتظارات نرخ نداشتند، به نظر می رسد سهام ایالات متحده سخنان او را جدی

کد خبر : 364624
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۵:۵۸
رئیس فدرال رزرو با نظرات هاوکیش روی صحنه رفت

[ad_1]

توصیه شده توسط IG

ویژگی های معامله گران موفق

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو (فدرال رزرو) دیروز با یک سری اظهارنظرهای جنگ طلبانه روی صحنه رفت و در حالی که معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو تغییر چندانی از نظر انتظارات نرخ نداشتند، به نظر می رسد سهام ایالات متحده سخنان او را جدی تر می گیرند (DJIA – 0.30٪؛ S&P 500 – 0.52٪؛ نزدک -1.21٪.

رئیس فدرال رزرو موضع خود را مبنی بر اینکه مبارزه با تورم «راهی طولانی در پیش دارد» ادامه داد و اکثر مقامات بانک مرکزی انتظار دارند که نرخ‌ها بیشتر افزایش یابد، اما با این وجود، میزان قابل توجهی از وابستگی به داده‌ها همچنان برقرار است. این امر تعهد کمتر و انتظار بیشتری را در راهنمایی های بانک مرکزی تزریق می کند، به طوری که رئیس فدرال رزرو حتی افزایش های بیشتر (50 امتیاز پایه) را “حدس بسیار خوبی” می داند.

با آن، دلار آمریکا یک شبه نتوانست به سمت بالا حرکت کند (-0.45٪) زیرا بازدهی خزانه داری سودهای اولیه را کاهش داد تا تا حد زیادی یکسان تا کمی بالاتر بسته شود. قیمت طلا توانست مقداری افت خرید پیدا کند، اگرچه شکل گیری یک پایین ترین سطح جدید در نمودار روزانه همچنان به سمت فرسودگی نشان می دهد. با توجه به شرایط سخت بازار کار که همچنان توسط رئیس فدرال رزرو به عنوان توجیهی برای جنگ طلبی بیشتر مورد تاکید قرار می گیرد، امروز تمرکز زیادی روی ادعاهای بیکاری ایالات متحده خواهد بود.

پس از افزایش نزدیک به 10 درصدی از ابتدای ماه، به نظر می رسد یک شکل گیری جزئی سر و شانه برقرار است زیرا شاخص نتوانست بر سطح مقاومت 1900 غلبه کند. هنوز هم می تواند یک مرحله تثبیت برای یک مرحله دیگر باشد، اما در حال حاضر، متقاطع نزولی در میانگین متحرک همگرایی/واگرایی (MACD) به فرسودگی کوتاه مدت اشاره می کند. هرگونه شکست خط گردن به زیر سطح 1850 به طور بالقوه می‌تواند راه را برای رسیدن به سطح 1810 بعدی هموار کند، جایی که تلاقی حمایت‌ها برای حمایت از پایین‌ترین سطح بالاتر خواهد بود.

image1.png

منبع: نمودارهای IG

آسیا اوپن

به نظر می‌رسد که سهام آسیایی برای یک باز شدن مختلط، با Nikkei -0.04٪، ASX -0.80٪ و KOSPI + 0.36٪ در زمان نوشتن آماده هستند. علیرغم همبستگی کلی با ایالات متحده، نیکی امروز صبح با وجود واگذاری ضعیف از وال استریت تا حدی انعطاف‌پذیری نشان داد. از سوی دیگر، به نظر می رسد ASX 200 در مسیر دومین روز متوالی زیان خود قرار دارد و نزدیک به نیمی از سود دو هفته اخیر خود را کاهش داده است.

بازارهای هنگ کنگ و سرزمین اصلی چین امروز به دلیل تعطیلات فستیوال قایق اژدها بسته هستند، به طوری که برای سهام چینی از تنش های تازه در روابط ایالات متحده و چین استراحت می کند. چین از اظهارات رئیس جمهور ایالات متحده در مورد رئیس جمهور شی به عنوان یک “دیکتاتور” توهین شده است، و مخالف این ایده است که روابط ایالات متحده و چین ممکن است با سفر آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، گرم شود.

روز پیش رو تصمیمات فیلیپین و اندونزی بر روی نرخ بهره متمرکز خواهد شد و انتظار می رود هر دو بانک مرکزی نرخ بهره را نگه دارند. این اقدام می تواند در عوض تصمیم بانک انگلستان (BoE) بر نرخ بهره باشد، که به طور گسترده انتظار می رود با انقباض بیشتر ادامه یابد.

برای شاخص استریتس تایمز، به تجارت در یک الگوی مثلث متقارن ادامه می دهد، که نشان دهنده برخی بلاتکلیفی بازار است. با نزدیک‌تر شدن شاخص به رأس مثلث، یکی برای تماشا یک شکست احتمالی در هر دو طرف خواهد بود که نشان می‌دهد خریداران یا فروشندگان کنترل بیشتری به دست می‌آورند. هر گونه شکست خط روند مثلث پایینی می تواند پایین مارس 2023 را در سطح 3100 قرار دهد.

image2.png

منبع: نمودارهای IG

در لیست پیگیری: GBP/USD در انتظار نشست BoE

دور دیگری از غافلگیری های صعودی در تورم ماه مه بریتانیا، هیچ کسادی را برای بانک مرکزی پیش از نشست امروز ایجاد نکرده است، زیرا بانک مرکزی احتمالاً لحن جنگ طلبانه خود را حفظ می کند که چرخه انقباض هنوز به پایان نرسیده است. واکنش اولیه پوند/دلار آمریکا نسبت به داده‌های تورم متفاوت بود، با این حال، زیرا قبلاً قیمت‌گذاری بسیار سخت‌گیرانه‌ای وجود داشت، در حالی که انقباض 150 بشکه‌ای دیگر با معاوضه بالاتر برای شرایط رشد همراه خواهد بود و احتمال رکود در بریتانیا را بیشتر می‌کند.

با توجه به اینکه افزایش 25 بشکه ای در نشست آتی به پایان رسیده است، به همراه انتظارات برای نرخ پایانی 6 درصد، به نظر می رسد این جفت ارز تا حد زیادی برای تایید بیشتر از سوی بانک مرکزی متوقف شده است. اوج ها و پایین ترین سطح های بالاتر از سپتامبر سال گذشته همچنان روند صعودی را ایجاد می کند، با مجموعه ای از خطوط حمایتی (MA 200 روزه، پشتیبانی خط روند نزولی، ایچیموکو) برای ارائه پایین ترین سطح بالاتر در صورت بازگشت. . هر صعودی ممکن است مقاومت را در سطح 1.300 باقی بگذارد.

image3.png

منبع: نمودارهای IG

چهارشنبه: DJIA -0.30%؛ S&P 500 -0.52%؛ نزدک -1.21٪، DAX -0.55٪، FTSE -0.13٪

مقاله نوشته شده توسط استراتژیست IG Jun Rong Yeap



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.