رئیس فدرال رزرو با استناد به “خطر قابل توجه تورم بالا در سال آینده” از افزایش نرخ 75 واحد در ثانیه حمایت می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] میشل بومن، فرماندار فدرال رزرو می گوید که از افزایش مداوم نرخ بهره 75 واحدی حمایت می کند «تا زمانی که تورم در مسیر ثابتی برای کاهش قابل توجه قرار گیرد» و با اشاره به «خطر قابل توجه تورم بالا در سال آینده برای مایحتاج ضروری از جمله غذا، مسکن، سوخت و وسایل نقلیه

کد خبر : 239245
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
رئیس فدرال رزرو با استناد به “خطر قابل توجه تورم بالا در سال آینده” از افزایش نرخ 75 واحد در ثانیه حمایت می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

میشل بومن، فرماندار فدرال رزرو می گوید که از افزایش مداوم نرخ بهره 75 واحدی حمایت می کند «تا زمانی که تورم در مسیر ثابتی برای کاهش قابل توجه قرار گیرد» و با اشاره به «خطر قابل توجه تورم بالا در سال آینده برای مایحتاج ضروری از جمله غذا، مسکن، سوخت و وسایل نقلیه است. ” رئیس فدرال رزرو also اشاره کرد که دارایی‌های رمزنگاری «می‌توانند از وضوح بیشتر نظارتی بهره ببرند».

بومن فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ، تورم، مقررات رمزنگاری

میشل دبلیو بومن، فرماندار فدرال رزرو، در سخنرانی روز شنبه در اجلاس مدیران ارشد و مدیران ارشد سال 2022 که توسط انجمن بانکداران کانزاس حمایت می شد، اقتصاد ایالات متحده و تلاش های فدرال رزرو برای مبارزه با تورم را مورد بحث قرار داد.

او با اشاره به تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) برای افزایش 75 واحد پایه نرخ بهره فدرال در جلسه ژوئیه خود، حمایت خود را از این افزایش و دیدگاه FOMC اعلام کرد که “افزایش مداوم در جلسات آینده مناسب خواهد بود.”

رئیس فدرال رزرو با تاکید بر حمایت خود از “تداوم افزایش تا زمانی که تورم در مسیر ثابتی برای کاهش قابل توجه قرار گیرد”، اظهار داشت:

نظر من این است که تا زمانی که شاهد کاهش تورم به شکلی منسجم، معنادار و پایدار باشیم، افزایش‌هایی با اندازه مشابه باید روی میز باشد.

بومن سپس تصمیم خود را برای حمایت از افزایش نرخ بهره 75 واحد در ثانیه توضیح داد.

وی خاطرنشان کرد که تورم در ماه ژوئن به افزایش خود ادامه داد و به 9.1 درصد رسید که توسط شاخص قیمت مصرف کننده اندازه گیری شد. او توضیح داد: «این یکی دیگر از آمارهای نگران‌کننده بالاست و با وجود انتظار بسیاری از پیش‌بینی‌کنندگان مبنی بر اینکه تورم در اوایل سال به اوج خود رسیده است، رکورد بالاتری در 40 سال گذشته به ثبت رساند. او با اشاره به فقدان «نشانه‌های مشخصی که این انتظار را تأیید می‌کند»، گفت:

قبل از اینکه کاهش فشار تورم را در چشم انداز خود بگنجانم، باید شواهد واضحی از این کاهش ببینم.

او سپس برخی از علل زمینه‌ای تورم بیش از حد، مانند «مسائل زنجیره تأمین، از جمله موارد مربوط به سیاست‌های مهار کووید در چین، عرضه مسکن محدود، درگیری‌های جاری در اوکراین، محرک‌های مالی و محدودیت‌های تولید انرژی داخلی» را تشریح کرد.

وی با اشاره به تاثیر منفی افزایش قیمت مواد غذایی، مسکن و انرژی بر آمریکایی ها تاکید کرد: این کاملاً حیاتی است که ما به استفاده از ابزارهای سیاست پولی خود ادامه دهیم تا زمانی که در بازگرداندن تورم به هدف 2 درصدی خود موفق باشیم. بومن بار دیگر تاکید کرد که فدرال رزرو وظیفه دارد طبق دستور کنگره، تورم را به 2 درصد کاهش دهد.

رئیس فدرال رزرو همچنین خاطرنشان کرد که کسب و کارها نیز از تورم بالا از طریق افزایش و نوسان قیمت نهاده ها رنج می برند. وی با اشاره به اینکه انتظار ندارد اجاره بها در آینده نزدیک به همراه قیمت بالای بنزین و ادامه ریسک تورم ناشی از قیمت وسایل نقلیه موتوری کاهش یابد، هشدار داد:

من خطر تورم بالا را در سال آینده برای کالاهای ضروری از جمله غذا، مسکن، سوخت و وسایل نقلیه می بینم.

بومن همچنین انتظار دارد که درگیری روسیه و اوکراین ادامه یابد و افزود که اثرات اختلال در حمل و نقل محصولات کشاورزی و محدودیت در تامین انرژی از روسیه همچنان یک مشکل مهم باقی خواهد ماند.

فرماندار بومن همچنین در سخنرانی خود به مقررات ارزهای دیجیتال اشاره کرد و گفت:

حوزه دیگری که می تواند از شفافیت نظارتی بیشتر بهره مند شود، دارایی های دیجیتال از جمله استیبل کوین ها و دارایی های رمزنگاری شده است.

رئیس فدرال رزرو خاطرنشان کرد: «برخی از بانک‌ها در حال بررسی گسترش طیف وسیعی از فعالیت‌های رمزنگاری، از جمله نگهداری، اعطای وام با پشتوانه وثیقه رمزنگاری، و تسهیل خرید و فروش این دارایی‌ها برای مشتریان خود هستند.» در غیاب راهنمایی روشن، بانک ها باید با تنظیم کننده اصلی خود مشورت کنند و هنگام تعامل با مشتریان در این نوع فعالیت ها احتیاط کنند.

نظر شما در مورد اظهارات میشل بومن، فرماندار فدرال رزرو چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.