رئیس فدرال رزرو، والر، نسبت به ارزهای دیجیتال بانک مرکزی بدبین است – می گوید که او “طرفدار بزرگ” دلار دیجیتال صادر کننده فدرال رزرو نیست – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو می گوید که او از طرفداران زیادی برای انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) توسط فدرال رزرو نیست. فرماندار گفت: «این فقط یک حساب جاری در فدرال رزرو است. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اخیراً گفت که بانک مرکزی تصمیمی برای انتشار دلار دیجیتالی ندارد. رئیس فدرال رزرو نسبت

کد خبر : 272724
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
رئیس فدرال رزرو، والر، نسبت به ارزهای دیجیتال بانک مرکزی بدبین است – می گوید که او “طرفدار بزرگ” دلار دیجیتال صادر کننده فدرال رزرو نیست – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو می گوید که او از طرفداران زیادی برای انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) توسط فدرال رزرو نیست. فرماندار گفت: «این فقط یک حساب جاری در فدرال رزرو است. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اخیراً گفت که بانک مرکزی تصمیمی برای انتشار دلار دیجیتالی ندارد.

رئیس فدرال رزرو نسبت به CBDC ها بدبین است

کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو، دیدگاه خود را در مورد ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDCs) سه شنبه در جریان کنفرانس Money 20/20 در لاس وگاس به اشتراک گذاشت. بلومبرگ به نقل از بلومبرگ در مورد انتشار یک دلار دیجیتال توسط فدرال رزرو اظهار داشت:

این فقط یک حساب جاری در فدرال رزرو است. من طرفدار زیادی از آن نیستم، اما آماده هستم که کسی مرا متقاعد کند که این چیزی است که واقعاً ارزشمند است.

برخی از افراد استدلال کرده اند که یک ارز دیجیتال با حمایت فدرال رزرو به تضمین تسلط دلار آمریکا کمک می کند، و خاطرنشان کردند که بسیاری از کشورها، از جمله چین، در حال کار بر روی راه اندازی CBDC های خود هستند.

بانک خلق چین (PBOC) به طور فعال CBDC خود را آزمایش کرده است. در ماه سپتامبر، بانک مرکزی چین قصد خود را برای گسترش حوزه های آزمایش یوان دیجیتال اعلام کرد. در این ماه، PBOC گفت که تراکنش‌ها با ارز دیجیتال بانک مرکزی آن تا 31 اوت از 100 میلیارد یوان (13.9 میلیارد دلار) فراتر رفته است.

والر نظر داد:

مشخص نیست چرا چین به شهروندان خود یک حساب جاری در بانک خلق چین می دهد، چرا این امر نقش ذخیره دلار را در سیستم پرداخت جهانی تضعیف می کند.

فدرال رزرو در گزارشی در ژانویه با عنوان «پول و پرداخت: دلار آمریکا در عصر تحول دیجیتال»، کار دلار دیجیتال خود را تشریح کرد و آن را «اولین گام در بحث عمومی بین فدرال رزرو و ذینفعان» خواند.

با این حال، بانک مرکزی ایالات متحده تصمیمی برای انتشار دلار دیجیتالی ندارد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در سپتامبر گفت: “ما تصمیمی برای ادامه کار نداریم و نمی بینیم که برای مدتی چنین تصمیمی گرفته ایم.” وی افزود: ما این را فرآیندی حداقل چند ساله می بینیم که در آن در حال انجام کار و ایجاد اعتماد عمومی در تحلیل و نتیجه گیری نهایی خود هستیم. پاول همچنین خاطرنشان کرد که تصمیم گیری در مورد صدور دلار دیجیتال نیاز به تایید هم از سوی قوه مجریه و هم از کنگره دارد.

برچسب ها در این داستان

CBDC، ارز دیجیتال بانک مرکزی، ارز دیجیتال چین، کریستوفر والر، ارز دیجیتال بانک مرکزی کریستوفر والر، دلار دیجیتال، یوان دیجیتال، فدرال رزرو، فدرال رزرو دلار دیجیتال، فدرال رزرو، فرماندار فدرال رزرو، PBOC

آیا فکر می کنید فدرال رزرو باید یک دلار دیجیتال منتشر کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.