رئیس سازمان تجارت جهانی از کشورها می‌خواهد «بسته بی‌سابقه» موافقت‌نامه‌های تجاری را بپذیرند

[ad_1] ژنو (رویترز) – رئیس سازمان تجارت جهانی اوایل روز جمعه یک سری پیش نویس توافقنامه های تجاری را به کشورها ارائه کرد که شامل تعهداتی در مورد بهداشت، اصلاحات و امنیت غذایی بود و خواستار پذیرش آنها به عنوان یک نشست بزرگ شد که تا دومین روز اضافه کاری خود ادامه دارد. این بسته

کد خبر : 217684
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۷
رئیس سازمان تجارت جهانی از کشورها می‌خواهد «بسته بی‌سابقه» موافقت‌نامه‌های تجاری را بپذیرند

[ad_1]

ژنو (رویترز) – رئیس سازمان تجارت جهانی اوایل روز جمعه یک سری پیش نویس توافقنامه های تجاری را به کشورها ارائه کرد که شامل تعهداتی در مورد بهداشت، اصلاحات و امنیت غذایی بود و خواستار پذیرش آنها به عنوان یک نشست بزرگ شد که تا دومین روز اضافه کاری خود ادامه دارد.

این بسته که نگوزی اوکونجو-ایویلا، مدیر کل آن را “بی سابقه” توصیف کرد، شامل دو مورد از مهم ترین معاملات تحت بررسی نیست: ماهیگیری و چشم پوشی جزئی از حقوق مالکیت معنوی داروهای کووید-19.

با این حال، نمایندگان گفتند که ممکن است بعداً اضافه شوند، زیرا مذاکرات در مقر WTO در ژنو پیش از نشست نهایی برنامه ریزی شده برای ساعت 10:00 GMT روز جمعه ادامه دارد.

نشست این هفته با بیش از 100 وزیر تجارت اولین کنفرانس این سازمان در بیش از چهار سال گذشته است و به عنوان آزمونی حیاتی برای توانایی آن در دستیابی به معاملات تجاری چندجانبه در میان تنش های ژئوپلیتیکی بالا تلقی می شود. این کشور قبلاً یکی از آنها را در مورد حفظ تعرفه های تجارت الکترونیکی ایجاد کرده است. [L1N2Y30KU]

در نامه ارائه اسناد، امضا شده توسط اوکونجو-ایویلا و دو رئیس سازمان تجارت جهانی، او از اعضا خواست تا «توازن ظریف» را که در طول پنج روز مذاکرات تقریباً شبانه‌روزی به دست آمده است، در نظر بگیرند که در مواقعی با خشم و ناامیدی همراه بوده است. .

در این نامه آمده است: «ماهیت سازش این است که هیچ‌کس به همه آنچه می‌خواهد نمی‌رسد. “اجازه دهید کارمان را امشب کامل کنیم تا بتوانیم از کسانی که در آنجا منتظر هستند تا WTO تحویل داده شود، احترام بگذاریم.”

طبق رویه‌های WTO، 164 عضو آن همگی باید با اجماع موافقت کنند و انسداد در یک موضوع می‌تواند مذاکرات دیگر را از مسیر خارج کند.

(گزارش توسط اما فارج؛ ویرایش توسط ریچارد پولین)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.