رئیس سابق مبارزه با تروریسم، رئیس جدید نیروی پلیس تحت محاصره لندن معرفی شد

[ad_1] همین ماه گذشته، پلیس متروپولیتن پس از انتقاد از رسیدگی به پرونده‌های پرمخاطب، در رأس افشای فرهنگ قلدری، تبعیض نژادی و زن‌ستیزی در صفوف خود، در یک برنامه نظارتی و بهبود ویژه توسط یک دیده‌بان قرار گرفت. . این نیرو به ویژه سال گذشته با ربودن، تجاوز و قتل زنی به نام سارا اورارد

کد خبر : 226556
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
رئیس سابق مبارزه با تروریسم، رئیس جدید نیروی پلیس تحت محاصره لندن معرفی شد

[ad_1]

همین ماه گذشته، پلیس متروپولیتن پس از انتقاد از رسیدگی به پرونده‌های پرمخاطب، در رأس افشای فرهنگ قلدری، تبعیض نژادی و زن‌ستیزی در صفوف خود، در یک برنامه نظارتی و بهبود ویژه توسط یک دیده‌بان قرار گرفت. .

این نیرو به ویژه سال گذشته با ربودن، تجاوز و قتل زنی به نام سارا اورارد توسط یکی از افسران آن متزلزل شد و سپس پلیس در مراسمی که به افتخار او برگزار شد، توسط دادگاه لندن غیرقانونی شناخته شد.

رولی، کمیسر جدید پلیس متروپولیتن که در سال 2018 پس از 30 سال استعفا از نیروی انتظامی استعفا داد، گفت: “مأموریت ما رهبری تجدید پلیس با رضایت است که در سال های اخیر به شدت آسیب دیده است زیرا اعتماد و اعتماد کاهش یافته است.” پلیس

در ماه فوریه، کرسیدا دیک، رئیس سابق، پس از اینکه صدیق خان، شهردار لندن به او گفت راضی نیست که بتواند مشکلات موجود در این نیرو را ریشه‌یابی کند، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

این پس از فهرستی از موارد تکان دهنده رخ داد. در ماه دسامبر، دو افسر به دلیل به اشتراک گذاشتن تصاویری از صحنه جنایت پس از قتل دو خواهر زندانی شدند.

تحقیقات توسط ناظر شکایات پلیس در یک واحد مستقر در کمتر از یک مایل از مقر اصلی خود نشان داد که افسران درباره ضرب و شتم زنان، توهین‌های نژادپرستانه و همجنس‌گرا هراسی صحبت کرده‌اند، در حالی که یکی از همکارهای زن به او پیام داده بود که به او تجاوز خواهد کرد.

تحقیقی در سال گذشته در مورد تحقیقات نامناسب درباره قتل وحشیانه یک بازپرس خصوصی در سال 1987 گفت که این نیرو “فساد نهادی” را به نمایش گذاشته است.

پریتی پاتل، وزیر کشور، گفت که رولی زمانی این کار را به عهده می گیرد که اعتماد عمومی “به دلیل تعدادی از شکست های مهم به شدت تضعیف شده است”.

رولی در سال 2011 به پلیس متحرک پیوست، که قبلاً رئیس نیروی ساری در جنوب لندن بود، بعداً رهبر ملی مبارزه با تروریسم شد و تحقیقات در مورد یک سری حملات مرگبار در سال 2017 را رهبری کرد.

او در سال 2018 زمانی که ملکه الیزابت به او نشان شوالیه داد از سمت خود کناره گیری کرد.

(گزارش توسط مایکل هولدن؛ ویرایش توسط توبی چوپرا)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.