رئیس سابق بازی TikTok برای راه‌اندازی استارت‌آپ بازی‌های بلاک چین در حالی که بازیکنان بزرگ دوری می‌کنند

[ad_1] این مرد 34 ساله ماه گذشته پس از دو سال حضور در شرکت TikTok را ترک کرد و زمانی که TikTok و مالک چینی آن ByteDance به شدت در حال گسترش به بازار جهانی بازی 300 میلیارد دلاری برای مقابله با رقیب Tencent Holdings هستند، کناره گیری کرد. تاکنون نتایج متفاوتی را به همراه

کد خبر : 225258
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
رئیس سابق بازی TikTok برای راه‌اندازی استارت‌آپ بازی‌های بلاک چین در حالی که بازیکنان بزرگ دوری می‌کنند

[ad_1]

این مرد 34 ساله ماه گذشته پس از دو سال حضور در شرکت TikTok را ترک کرد و زمانی که TikTok و مالک چینی آن ByteDance به شدت در حال گسترش به بازار جهانی بازی 300 میلیارد دلاری برای مقابله با رقیب Tencent Holdings هستند، کناره گیری کرد. تاکنون نتایج متفاوتی را به همراه داشته است.

همچنین نشان‌دهنده علاقه زیاد کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به بازی‌های بلاک چین است – نسل جدیدی از بازی‌های آنلاین ساخته شده بر روی بلاک چین که به بازیکنان اجازه می‌دهد اقلام را در قالب توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مبادله کنند.

فانگ، که سرمایه‌گذاری جدیدش Meta0 نام دارد، گفت که TikTok را پس از مشاهده فرصتی برای ارائه راه‌حلی برای ماهیت جداشده فعلی گزینه‌های زیرساختی در دسترس توسعه‌دهندگانی که به دنبال ساخت بازی‌های بلاک چین هستند، ترک کرد.

در حال حاضر، اگر به هر توسعه‌دهنده‌ای نگاه کنید که NFT یا بلاک چین را در بازی‌های خود پیاده‌سازی می‌کند، باید یک بلاک چین واحد را انتخاب کند، چه پلیگون یا سولانا یا زنجیره هوشمند بایننس. او با اشاره به بلاک چین های موجود محبوب به رویترز در هنگ کنگ گفت، اما یک گزینه قابل همکاری تر را تصور کنید.

بنابراین تصمیم گرفتیم، بیایید این کار را انجام دهیم. بیایید این شرکت را با هم تأسیس کنیم. فونگ که در شنژن مستقر بود و به ونسا پاپاس، مدیر عامل TikTok گزارش داده بود، گفت: بیایید زندگی شرکتی آرام خود را در TikTok رها کنیم و ریسک بزرگی را بپذیریم.

به گفته فانگ، تیم موسس Meta0 علاوه بر دو بنیانگذار، از شش عضو تشکیل شده است و این شرکت دور اول تامین مالی را بسته است.

او از افشای جزئیات دیگر بنیانگذار، بقیه اعضای تیم یا سرمایه گذاری خودداری کرد. او گفت که این شرکت به دنبال جذب سرمایه از طریق انتشار توکن ها و همچنین سرمایه گذاران خطرپذیر و سرمایه گذاران استراتژیک است.

نام های بزرگ از خود دور می شوند

طرفداران بازی های بلاک چین می گویند که آنها صنعت بازی را مختل می کنند زیرا ارزهای دیجیتال می توانند موارد مجازی را قابل معامله تر کنند و حتی مالکیت بازی ها را بین بازیکنان توزیع کنند. اما بازی های بلاک چین گاهی اوقات با کلاهبرداری نیز همراه هستند و اقتصاد مجازی برخی از بازی ها بلافاصله پس از خرید بازیکنان از بین رفته است.

بیشتر شرکت‌های بازی‌سازی معتبر مانند تنسنت، سونی و مایکروسافت هنوز هیچ شرط‌بندی بزرگی روی بازی‌های بلاک چین انجام نداده‌اند.

Fung، به عنوان رئیس جهانی استراتژی و عملیات TikTok برای بازی، وظیفه داشت محتوای بازی را گسترش دهد و ویژگی‌های جدیدی مانند میزبانی مینی بازی‌ها را در برنامه آزمایش کند.

TikTok و ByteDance در دوران تصدی فانگ، با خریدهای ByteDance از جمله خرید 4 میلیارد دلاری استودیوی بازی Moonton، و TikTok ویژگی‌های مینی‌گیم را در برنامه‌اش امتحان کرد، به شدت به سمت بازی‌ها گسترش یافتند.

تلاش ها هم موفقیت ها و هم شکست ها را به همراه داشته است. ماه گذشته، شرکت ردیابی داده Sensor Tower گفت که مجموعه بازی‌های موبایل ByteDance در 12 ماه گذشته بیش از 1 میلیارد دلار درآمد در سراسر جهان داشته است.

با این حال، ByteDance ماه گذشته استودیوی 101 مستقر در شانگهای خود را نیز منحل کرد و نیمی از بیش از 300 کارمند را اخراج کرد. استودیو 101 محصولی از خرید Mokun Technology در سال 2019، اولین واحد توسعه‌دهنده‌ای بود که ByteDance در تلاش برای اجرای آن تعطیل شد.

فانگ که پیش از پیوستن به TikTok واحدهای ورزش الکترونیکی در گروه Alibaba و Electronic Arts در آسیا را رهبری می کرد، در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه کسی می تواند جایگزین او در TikTok شود، از اظهار نظر خودداری کرد.

TikTok بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.