رئیس رایان ایر می گوید اروپا وارد دوره “غیرقابل اجتناب” ادغام خطوط هوایی می شود

مایکل اولری از رایان ایر در حاشیه یک نشست خبری در لیسبون پایتخت پرتغال به رویترز گفت: «ما قطعاً، پس از کووید، وارد یک دوره چهار یا پنج ساله تثبیت شده‌ایم. به گفته تحلیلگران، بسیاری از خطوط هوایی قدیمی اروپا رقابت موثر با شرکت های هواپیمایی را دشوار می دانند، زیرا ترازنامه های ضعیفی که

کد خبر : 314433
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
رئیس رایان ایر می گوید اروپا وارد دوره “غیرقابل اجتناب” ادغام خطوط هوایی می شود


مایکل اولری از رایان ایر در حاشیه یک نشست خبری در لیسبون پایتخت پرتغال به رویترز گفت: «ما قطعاً، پس از کووید، وارد یک دوره چهار یا پنج ساله تثبیت شده‌ایم.

به گفته تحلیلگران، بسیاری از خطوط هوایی قدیمی اروپا رقابت موثر با شرکت های هواپیمایی را دشوار می دانند، زیرا ترازنامه های ضعیفی که می توانند با ادغام با رقبا قوی تر شوند، با مشکل مواجه شده اند.

شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا ماه گذشته پیشنهاد خرید سهام اقلیت ایتا ایرویز، جانشین زیان ده آلیتالیای ایتالیا را داد و گفت که این کشور اروپای جنوبی بازاری برجسته هم برای مسافران تجاری و هم برای گردشگران است.

مناقصه لوفت هانزا باعث شعله ور شدن صحبت ها در مورد ادغام بالقوه بیشتر بخش شده است زیرا این صنعت به دنبال طرح بهبود سودآورتر پس از کاهش محدودیت های همه گیر است.

دولت پرتغال که مالک شرکت هواپیمایی TAP است، گفته است که فروش کامل یا جزئی این تجارت را در نظر دارد. به گفته تحلیلگران، لوفت هانزا، ایرفرانس-KLM و مالک بریتیش ایرویز IAG خریداران بالقوه هستند.

اولری گفت که دولت های پرتغال و ایتالیا باید از خریداران بالقوه تعهد بگیرند که ترافیک خطوط هوایی را طی یک دوره پنج ساله 50 درصد افزایش دهند.

اولری گفت: «این اجتناب ناپذیر است که AliItalia خریداری شود، TAP خریداری شود. و سپس فکر می‌کنم این احتمال وجود دارد که در چند سال آینده easyJet و Wizz (Air) نیز توسط حامل‌های قدیمی خارج شوند.»

اولری گفت که معتقد است این بخش در اروپا به سمت داشتن چهار خط هوایی بزرگ حرکت می کند: لوفت هانزا، ایرفرانس-کی ال ام، IAG و رایان ایر.

رایان ایر روز دوشنبه رکورد سود پس از کسر مالیات را برای سه ماهه اکتبر تا دسامبر خود ثبت کرد و گفت که رزرو پروازهای عید پاک و تابستان “بسیار قوی” بوده است که به دلیل تقاضای مسافران آسیایی و دلار قوی آمریکا افزایش یافته است.

(گزارش توسط Catarina Demony و Miguel Pereira؛ ویرایش توسط Bernadette Baum)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.