رئیس دوما: زلنسکی در رده بن لادن قرار دارد

[ad_1] «ویاچسلاو ولدوین» رئیس دومای دولتی روسیه گفت «ولودیمیر زلنسکی با دادن دستور انجام حملات تروریستی در رده بن لادن قرار می‌گیرد، کسی که رسانه‌های غربی تا شش سال قبل از حوادث ۱۱ سپتامبر به عنوان مبارز برای صلح معرفی کردند». این قانونگذار ارشد روس در ادامه گفت «اگر سیاستمداران غربی از اوکراین حمایت کنند،

کد خبر : 266151
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
رئیس دوما: زلنسکی در رده بن لادن قرار دارد

[ad_1]

«ویاچسلاو ولدوین» رئیس دومای دولتی روسیه گفت «ولودیمیر زلنسکی با دادن دستور انجام حملات تروریستی در رده بن لادن قرار می‌گیرد، کسی که رسانه‌های غربی تا شش سال قبل از حوادث ۱۱ سپتامبر به عنوان مبارز برای صلح معرفی کردند».

این قانونگذار ارشد روس در ادامه گفت «اگر سیاستمداران غربی از اوکراین حمایت کنند، عملاً از تررویسم حمایت می‌کنند».

به گزارش «راشا تودی»، اظهارات سه‌شنبه (۱۱ اکتبر) این مقام روس یک روز بعد از آن منتشر شده که نشریه تایم انگلیس تصویری از «والری زالوژنی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین را روی جلد خود قرار داد، در حالی که عکس‌های جداگانه از او که به نظر می‌رسید دستبندی با نشان برتری‌طلبی سفیدپوستان را به دست دارد، در فضای مجازی جنجالی شد.

پیش‌تر ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد حملات گسترده دوشنبه به پایتخت و سایر شهرهای بزرگ اوکراین در پاسخ به اقدام تروریستی اخیر کی‌یف صورت گرفت. اشاره پوتین به انفجار پل کرچ در روز شنبه بود. رئیس‌جمهور روسیه یکشنبه گفته بود که سرویس ویژه اوکراین عامل طراحی و اجرای عملیات تروریستی انفجار پل بوده است.

وی با اشاره به اینکه رژیم کی‌یف مدت‌هاست از روش‌های تروریستی استفاده می‌کند، افزود: «سرویس‌های امنیتی اوکراین سه حمله تروریستی علیه نیروگاه هسته‌ای کورسک انجام داده‌اند اما ما توانستیم از عواقب وخیم حمله به این نیروگاه جلوگیری کنیم». وی همچنین اوکراین را به تلاش برای تضعیف خط لوله «ترک استریم» متهم کرد.

بامداد شنبه بود که وقوع انفجار در پل کرچ (پلی که شبه‌جزیره کریمه را به سرزمین اصلی روسیه متصل می‌کند) و فرو ریختن بخشی از سازه آن خبرساز شد. با گذشت ساعتی بعد از انتشار خبرها درباره انفجار در این پل، «کمیته ملی ضد تروریسم» روسیه اعلام کرد که یک کامیون روی پل منفجر شده و باعث آسیب به آن شده است.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.