رئیس جمهور پاناما تا حدی قانون رمزنگاری مصوب مجلس ملی – بیت کوین نیوز را وتو کرد

[ad_1] لاورنتینو کورتیزو، رئیس جمهور پاناما، از حق وتوی خود استفاده کرده است تا یک سری اعتراضات را به قانون اخیراً تصویب شده رمزارزها وارد کند. مشاهدات رئیس جمهور فقط به مواد خاصی می پردازد و بر قانون در کل محدوده آن تأثیری نمی گذارد. با این حال، این مواد لایحه باید با در نظر

کد خبر : 218246
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
رئیس جمهور پاناما تا حدی قانون رمزنگاری مصوب مجلس ملی – بیت کوین نیوز را وتو کرد

[ad_1]

لاورنتینو کورتیزو، رئیس جمهور پاناما، از حق وتوی خود استفاده کرده است تا یک سری اعتراضات را به قانون اخیراً تصویب شده رمزارزها وارد کند. مشاهدات رئیس جمهور فقط به مواد خاصی می پردازد و بر قانون در کل محدوده آن تأثیری نمی گذارد. با این حال، این مواد لایحه باید با در نظر گرفتن مشاهدات کورتیزو دوباره مورد بحث قرار گیرند.

کورتیزو قانون رمزنگاری را در پاناما وتو می کند

لاورنتینو کورتیزو، رئیس جمهور پاناما، قانون اخیراً تصویب شده ارزهای دیجیتال را وتو کرده و آن را برای بررسی به مجلس ملی ارسال کرده است. وتو جزئی بود و کورتیزو در مورد قانونی بودن چندین و نه همه مقاله‌های لایحه تصویب شده نظر دوم داشت.

این خبر را گابریل سیلوا، یکی از حامیان این قانون در شبکه های اجتماعی اعلام کرد. سیلوا از تصمیم کورتیزو انتقاد کرد. بیان می کند بود :

فرصتی از دست رفته برای ایجاد شغل، جذب سرمایه گذاری و ترکیب فناوری و نوآوری در بخش دولتی. این کشور مستحق فرصت های بیشتر و همچنین شمول مالی است.

سیلوا همچنین توضیح داد که در حال بررسی تغییرات مورد نیاز برای این لایحه است و اکنون این لایحه به دو کمیته مجلس ملی – کمیسیون دولتی و کمیسیون تجارت – ارسال خواهد شد. بعد از این، دوباره باید دو بار بحث شود. با این حال، او اشاره نکرد که کدام مواد قانون توسط کورتیزو وتو شده است.

قانون موسوم به کریپتو، که نتیجه ادغام دو پروژه مختلف قانون ارزهای دیجیتال بود، یک سیستم شناسه مبتنی بر بلاک چین و همچنین استفاده از فناوری‌های بلاک چین را برای بهبود شفافیت هزینه‌های عمومی تعریف کرد.


ابراز نگرانی

وتوی بخشی از قانون توسط تیم کورتیزو تعجب آور نبود. رئیس جمهور پاناما در مورد دامنه و برخی از تعاریف این قانون ابراز نگرانی کرده بود. در مصاحبه ای که در ماه مه انجام شد، هنگامی که از کورتیزو در مورد تصویب قانون کریپتو پرسیده شد، اظهار داشت:

اگر قرار باشد همین الان با اطلاعاتی که دارم و کافی نیست جواب شما را بدهم، آن قانون را امضا نمی کنم.

کورتیزو اظهار داشت که مسائل حل نشده پولشویی از تحریم این قانون جلوگیری می کند، زیرا این کشور روابط دشواری با گروه ویژه اقدام مالی دارد که آن را در لیست خاکستری خود همراه با کشورهایی مانند فیلیپین، یمن و ترکیه قرار داده است. با این حال وی همچنین خاطرنشان کرد که این لایحه قانون بدیع و خوبی بود.

نظر شما در مورد قانون کریپتو و وتوی آن در پاناما چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.