رئیس جمهور ونزوئلا، نیکلاس مادورو، از ارز واحد در لاتام حمایت می کند و خواستار گنجاندن رمزارزها می شود – بازارهای نوظهور بیت کوین نیوز

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، حمایت خود را از پذیرش ارز مشترک جدید برای لاتام در آخرین نشست کارگروه مجمع سائوپائولو ابراز کرده است. مادورو اظهار داشت که این یک گام مهم برای ساخت یک فضای اقتصادی مشترک خواهد بود که شامل ارز دیجیتال به عنوان یک عنصر مهم نیز می شود. مادورو از پروژه

کد خبر : 284250
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
رئیس جمهور ونزوئلا، نیکلاس مادورو، از ارز واحد در لاتام حمایت می کند و خواستار گنجاندن رمزارزها می شود – بازارهای نوظهور بیت کوین نیوز


نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، حمایت خود را از پذیرش ارز مشترک جدید برای لاتام در آخرین نشست کارگروه مجمع سائوپائولو ابراز کرده است. مادورو اظهار داشت که این یک گام مهم برای ساخت یک فضای اقتصادی مشترک خواهد بود که شامل ارز دیجیتال به عنوان یک عنصر مهم نیز می شود.

مادورو از پروژه ارز واحد برای لاتام حمایت می کند

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، حمایت خود را از ایده واحد پولی برای همه کشورهای لاتام به عنوان راهی برای ایجاد یک فضای اقتصادی مشترک اعلام کرده است. مادورو به عنوان بخشی از شرکت خود در آخرین جلسه کارگروه انجمن سائوپائولو، گروهی از احزاب چپ میانه، اظهار داشت:

کسانی هستند که استفاده از ارز واحد را پیشنهاد می کنند، بیایید در مورد آن بحث کنیم، فوق العاده خواهد بود.

مادورو توضیح داد که تغییرات سیاسی اخیری که لطام با آن مواجه است، با پیروزی های رئیس جمهور لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا در برزیل، موج جدیدی از ابتکارات را ممکن ساخته است که به دنبال جدا کردن منطقه از نفوذ ارزهای خارجی است.

وی درباره این حرکت جدید اعلام کرد:

ما باید به درون، به سمت آمریکای عمیق خود بنگریم، باید تغییری در رفتار ما ایجاد شود تا حاکمان ما ما را بشنوند و درک کنند تا بر سر ساخت یک فضای اقتصادی مشترک توافق کنیم.

سایر روسای جمهور و سیاستمداران منطقه نیز ایده اتخاذ یک واحد پولی در این منطقه را مطرح کرده اند. این یکی از وعده‌هایی بود که لولا در طول مبارزات انتخاباتی خود داد و توضیح داد که این امر تأثیر دلار آمریکا را در منطقه تضعیف می‌کند. روی باراداس، رئیس کنگره کلمبیا نیز پیشنهاد لولاس را در مراسم تحلیف رئیس جمهور پترو تکرار کرد.

سیستم رمزنگاری چند ارزی

مادورو همچنین پیشنهاد خود را ارائه کرد و یک سیستم چند ارزی را توصیف کرد که می‌توان آن را در لاتام به کار گرفت، همان چیزی که ونزوئلا اکنون انجام می‌دهد. او همچنین ارز دیجیتال را به عنوان یک عنصر کلیدی در این پیشنهاد جدید گنجانده است.

وی در این باره توضیح داد:

ما باید در مورد ساخت یک سیستم پولی توافق کنیم که ارزهای موجود، ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرد، هیچ کس نمی تواند سیستم پولی قرن بیست و یکم را بدون ارز دیجیتال ببیند.

ونزوئلا یکی از اولین کشورهایی بود که در سال 2018 ارز رمزنگاری شده خود به نام پترو را راه اندازی کرد و در حال حاضر یکی از کشورهایی است که دارای چارچوب قانونی ارز دیجیتال و استخراج است.

نظر شما در مورد پیشنهادهای جدید تک و چند ارزی رئیس جمهور نیکلاس مادورو برای لاتام چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Golden Brown / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.